ב'כללית' ממשיכים להפתיע-חדש באילת, מרפאה לאנשים עסוקים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 3/11/2010 17:18 ● ערב ערב 2470
כמה פעמים חשבתם כמה טוב היה לו קופת החולים שלכם היתה פותחת שעריה השכם בבוקר, כך שלא הייתם צריכים להפסיד שעות עבודה רק בגלל ביקור אצל רופא המשפחה?. עכשיו זה אפשרי. קופת החולים באגס, ספיישל לאנשים עסוקים

תמונת כתבה


כן, זו לא טעות. קופת החולים החדשה, מבית קופת חולים 'כללית', שנפתחה לאחרונה ברחוב האגס בשחמון, מציעה שירותיה במיוחד לאנשים עסוקים. יעידו על כך שעות הפתיחה הלא שגרתיות של קופת החולים. תרשמו לפניכם - שלוש פעמים בשבוע קופת החולים באגס פותחת את שעריה בין השעות 06:00 בבוקר ועד 7:30 בבוקר (ימים א', ג', ה') ופעמיים (בימים ב',ד'), תוכלו להגיע לרופא משפחה בין השעות 18:00-21:00, בהחלט לא שגרתי ונוח, בעיקר לאנשים עובדים ועסוקים או לצעירים. נכון לעכשיו, חודש בלבד לאחר פתיחת הקופה, אלו הימים ושעות הפתיחה, אך מאחר ובקופת החולים ה'כללית' דואגים לכם ולנוחיותכם, מובטח כי ככל שהביקוש יעלה כך יתרחבו גם שעות הפעילות של המרפאה.
לגימיק הזה הגיעו בקופת חולים ה'כללית' אגב קריאת הצרכים של ציבור הלקוחות. ואם לא די בשעות הנוחות, הרי שחשוב לא פחות הוא צוות הרופאים שעומד לרשותכם בקופת החולים באגס. שלושה רופאים מומחים מתפקדים כאן כרופאי משפחה לכל דבר. הלקוח מוזמן לבחור אחד מהשלושה ולהיצמד אליו, או להגיע בכל פעם לרופא אחר, על פי העדפתו האישית.

צוות הרופאים כולל את:


ד"ר ויטלי פוזניאק - מומחה ברפואת משפחה, משמש כרופא משפחה במרפאה 'כללית ד' וכרופא המשפחה של קיבוץ אילות.
ולריה מורדכוביץ' - הגיעה לאילת לפני כשנה. סיימה התמחות בפנימית בבית החולים 'שיבא' בתל השומר ובנפרולוגיה (כליות) וייתר לחץ דם בבית החולים 'בלינסון' בפתח תקווה. עובדת בבית החולים 'יוספטל' במחלקה הפנימית ומנהלת את שירות הדיאליזה בבית החולים.
ד"ר אבי גולדברג - מומחה ברפואת משפחה, מנהל בית החולים 'יוספטל' בעיר.
ועם כזו מקצועיות לא מתווכחים.

יתרון נוסף של המרפאה החדשה הוא בזמינות הרופאים. כאן לא יודעים תור מהו. זמינות הרופאים והנגישות אליהם גבוהה, וכשאתה איש עסוק אם בעבודה או בגידול הילדים, הרי ברור שזמינות יחד עם מקצועיות עושים את כל ההבדל.

מרפאה עצמאית ונעימה


קופת החולים של ה'כללית' באגס נחשבת למרפאה עצמאית, ואל תתנו להגדרה הזו לבלבל אתכם. לא תצטרכו לשלם ולו שקל אחד בגין השירותים שאתם מקבלים כאן. עצמאית או לא, את אותו שירות שאתם מקבלים בקופת החולים המרכזית, תקבלו גם כאן על פי אותם כללים בדיוק. יתרונותיה של קופת חולים עצמאית היא בגמישות שעות הפעילות ובזמינות התורים, וכן, גם באינטימיות היחסית תודות לגודלה של המרפאה. קופת החולים באגס ששופצה לאחרונה היא חדשנית, מרווחת, נעימה ומזמינה, מאובזרת בחדרי רופאים ותנאי המתנה נוחים כולל טלוויזיה להנעמת זמן ההמתנה, אם כי כאמור, כאן אין תורים ומי שינסה ייווכח בכך. חברי קופת החולים ה'כללית' המעוניינים להעביר את חברותם לקופה זו מוזמנים לעשות כך בכל זמן שיחפצו, וחברים חדשים המעוניינים להצטרף, כמובן, מוזמנים בכל עת.
במרפאת האגס פועל גם רופא הנשים - ד"ר אלכס אבריאנוב, מומחה ברפואת נשים ומיילדות שעובד גם בבית החולים 'יוספטל'. ד"ר אבריאנוב מקבל את לקוחותיו כרופא עצמאי שלוש פעמים בשבוע בשעות אחר הצהריים (בין השעות 16:30-19:30). גם במקרה הזה משמש ד"ר אבריאנוב כרופא לכל דבר בקופת החולים.

מי אמר רופא מומחה ולא קיבל?


במרפאת האגס בשחמון פועלת גם מרפאה של הביטוח המושלם, מה שאומר שרופאים מומחים, יועצים בתחומים שונים, מגיעים לכאן למתן שירות ומענה ללקוחות הקופה. מומחים בתחום העיניים, אף אוזן גרון, אורולוגיה וכירורגיית כלי דם (לראשונה באילת), מאפשרים ללקוח באילת התייעצות מקצועית ללא צורך לעלות על מטוס ולהגיע אליהם למרכז הארץ. הרופאים המומחים, מנהלי מחלקות או יחידות בבתי החולים המובילים בארץ, כל אחד בתחומו, מגיעים לעיר אחת לחודש ובעצם כך מקצרים את הדרך לנוחיות לקוחות ה'כללית'. עלות השתתפות עצמית ללקוח בפגישה עם רופא מומחה, על פי תקנון הביטוח, עולה 100 ₪ בלבד.
תורים לרופאי המשפחה, לרופא הנשים ולרופאים המומחים בקופת החולים באגס ניתן להזמין בטלפון אחד דרך המוקד לזימון תורים של ה'כללית' בטלפון: 08-6222949.
ה'כללית' מגיעה אליכם
כיום הפריסה של קופות חולים ה'כללית' באילת היא הגדולה ביותר בעיר, הן בשכונות החדשות והן בשכונות הישנות וזאת מתוך כוונה של ה'כללית' להגיע אליכם, הלקוחות, לנוחיותכם.

פריסת ה'כללית' בעיר כוללת היום את המרפאות הבאות:


המרפאה המחוזית - ברחוב ירושלים השלמה, מרפאה ד' - מרכז אופיר, מרכז בריאות שחמון - מרכז השחמון רחוב ששת הימים, מרפאה עצמאית - רחוב האגס בשחמון, מרפאה עצמאית של רופאת הילדים ד"ר טטיאנה ברנשטיין - סמוך למתנ"ס קולייר, ועוד שורה של רופאים עצמאיים הפועלים עבורכם ובשבילכם בכל רחבי העיר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש