ריפוי טבעי-בעיות כבד

מאת: או-מד מדיקל ● 3/11/2010 17:29 ● ערב ערב 2470
מאת: לאונרדו הפעם אני הולך להיות הסנגור של הכבד שלכם לפני שאתם מוציאים אותו להורג ללא סיבה מוצדקת.
ריפוי טבעי-בעיות כבד

קודם כל בוא נכיר את הכבד שלנו: איבר המבצע כ-500 תהליכים בגופינו. ביניהם הוא מאחסן את הברזל שדרוש לנו כמו המון ויטמינים (B12 לדוגמא) ומינרלים, שומר אנרגיה (גלוקוז, פחמימות ושומן) למקרה שנצטרך אותם, מייצר את ה"מרה" העוזר לעכל את המזון (מפרק את השומנים במערכת העיכול), מסלק לנו רעלים וכימיקלים מהדם, מייצר חלבונים הדרושים לגוף כדי לגדול, מייצר גורמי קרישה שעוצרים את הדם במצב של חתך, עוזר לגוף להתגונן מפני חיידקים ומחליש אותם ויחד עם כל התפקידים האלו הכבד פועל כמו פילטר שמסנן לנו את הדם, בדיוק כמו פילטר של אוטו שעלינו להחליפו כל 15,000 קילומטר, רק שלפילטר שלנו אין חלקי חילוף ועליו לעבוד כל החיים עם התנאים שנקבע לו - אורח חיים שלנו!
ומה אנחנו מוקירים לו כתודה בתמורה? מטביעים אותו בבירה, יין ואלכוהול, מכניסים לו כימיקלים לגוף בכל מיני תרופות, חושפים אותו לרעלים שאנו נושמים כמו סיגריות, זיהום באוויר, ספריי ניקוי חזקים וחומרים חריפים לנשימה, מחדירים אליו דרך העור חומרי הדברה והורגים את התאים שלו והרשימה עוד ארוכה.
אז אני מקווה שכבר הבנתם שרוב מחלות הכבד הן תוצאה מעודף חומרי פסולת ורעלים בדם שהכבד לא מספיק לסנן לסלק בגלל עומס העבודה שיש לו ועם הזמן הוא מתקשה למלא את תפקידיו החשובים האחרים.
ואז נוצר מצב שהאצבע המאשימה מופנית אל הכבד: "הכבד לא בסדר", "הכבד דפוק" וללא ספק אפשר להאשים גם את הגנטיקה.
נשאלת השאלה, האם הנאשם הוא באמת האשם או שאנחנו מעדיפים לחשוב כך כי נוח יותר להתעלם מהמצב האמיתי.
החדשות הטובות הן שלכבד יכולת התחדשות מדהימה יותר מכל איבר אחר בגוף, עד כדי כך שבכל חודש וחצי יש לנו כבד חדש וכמעט כל מחלה של כבד ניתן לרפא ע"י תזונה מתאימה ואורח חיים בריא. החדשות הרעות הן שאנחנו עדיין ממשיכים להרעיל אותו עד חנק ע"י ההרגלים הרעים שלנו.
חשוב לציין כי גם לאחר בדיקות הדם לא תמיד ניתן לעלות על כך שהכבד לא תקין כי הוא מאותת לנו אזהרה עד שמצבו כבר ממש ירוד ואז התהליך לשקם אותו קשה יותר.
לכן אני פונה אליכם בשמו של הכבד שלכם "בבקשה שמרו עליו, תתייחסו אליו בדאגה, אהבה ואכפתיות כי בלעדיו לא היינו בחיים".

תהיו לי כולכם בריאים וחזקים, לאונרדו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש