’מיכון דרום’-כשאיכות פוגשת במקצועיות

מאת: או-מד מדיקל ● 10/11/2010 16:48 ● ערב ערב 2471
מאת: בטי בלום מיכון דרום' עבר למקומו החדש באזור התעשייה. עם המעבר וההתרחבות תמצאו במקום גם תצוגה רחבה של מכונות. בזכות השירות האדיב והמקצועי של בני משפחת קינן (אבי המשפחה ושתי בנותיו רעות קינן מזרחי, ועמית קינן ששון) רכש 'מיכון דרום' קהל לקוחות נאמן ומרוצה. 'מיכון דרום' - עכשיו במקום מרכזי ונגיש בעל חדר תצוגה אסתטי

תמונת כתבה


'עם כניסתכם לחנות החדשה והמשודרגת של 'מיכון דרום' באזור התעשייה, תוכלו להתרשם בנוחות מאיכות המכונות שנמכרות במקום כולל הציוד ההיקפי הנדרש. החנות החדשה בעלת שתי הקומות מרווחת ונעימה וניתן להתרשם בקלות מן ההיצע המגוון של המכונות שמיוצרות בידי מיטב החברות בישראל ובעולם.

עסק משפחתי בעל מוניטין


אבי קינן שפתח את מיכון דרום לפני שש וחצי שנים מרוצה ביותר מהמעבר לאזור התעשייה ועל המעבר הוא אומר: "עברנו כדי להעניק שירות טוב איכותי מקצועי וזמין לקהל לקוחותינו שרובם בעלי עסקים שמרוכזים באזור התעשייה" העסקים איתם עובד "מיכון דרום" כוללים גם את בתי המלון ורשתות למכירת מזון וביגוד. לבתי המלון נמכרים בין היתר משקלים ומשטחי שקילה. רעות קינן מזרחי מספרת ש"מיכון דרום" הם הנציגים הבלעדיים של חברת ’וריפון’ הישראלית שמייצאת לכל רחבי העולם. על החברה מספרת רעות את הדברים הבאים: "אנחנו נציגים בלעדיים של חברת "וריפון" ונותנים גם שירות וגם מכירה. "וריפון" היא חברה ישראלית שמשווקת לאירופה לדרום אפריקה ולדרום אמריקה. זו חברה עולמית". אחותה עמית קינן ששון מוסיפה: "העובדה שאנחנו גם מוכרים וגם נותנים אחרי כן את השירות מהווה יתרון אדיר של נוחות ואמינות עבור לקוחותינו. כמו כן, תמצאו אצלנו את מוצרי חברות "מולטיפאס" "ERN וחברת "סיבוס" ". לדברי משפחת קינן מדובר בחברות האיכותיות והמקצועיות ביותר שיש בעולם ובישראל ומידת אמינותן מרבית. בסיור בחנות ניתן להתרשם ממבחר הקופות שיש על גבי המדפים כמו גם מבחר מסופוני אשראי, כספונטים וכן מצלמות אבטחה ומיקרופונים להאזנה. הציוד מוצג בצורה אסתטית ונאה והטלפונים לא מפסיקים לצלצל.

תמונת כתבה


שירות מקצועי ויחס אדיב


שתי הבנות רעות ועמית מלוות את הלקוח בנעימות ובמקצועיות בזמן הרכישה ולאחר מכן במתן מענה שוטף ותמיכה טכנית מלאה. אין ספק שחווית הקניה במקום משדרת סוג של אמינות ובטחון שמוצאים לעיתים תכופות בעסקים משפחתיים בעלי מוניטין של שנים. לדברי רעות הלהיט בקרב ענף הביגוד הן קופות 'גזית'. "מדובר בקופה ממוחשבת מהסוג שכבש את ענף הביגוד". מגוון הקופות מגיע עם הציוד ההיקפי הנלווה כולל דיו ונייר מתאימים.

תמונת כתבה


ב"מיכון דרום" תמצאו את כל מה שדרוש לעסק עם פתיחתו. הכול בא ביחד עם חיוך ושירות אדיב.לכל העסקים ובעלי הבתים מומלץ להיכנס ולהעיף מבט בתצוגה המעניינת של מגוון מדפים רב תאים לוקרים מדפי תצוגה ואפילו תאי שירותים באיכות גרמנית בעיצוב נקי ואסתטי. אבי מוסיף: "כל מה שנחוץ לעסק חדש מא’ ועד ת’". כששאלנו את רעות לגבי פריט מעניין היא השיבה : "לוקר אנטי ואנדליסטי. מדובר בלוקר איכותי שמעניק פתרון איכסון פרטי ויעיל במקומות שבהם יש עובדים רבים או חיילים או תלמידים הלוקר מיוצר בארץ תחת פטנט גרמני". אבי מספר שזהו לוקר עמיד במיוחד שנמצא בשימוש בשירותים בתחנה המרכזית ובשירותים של בסיסי צבא. החומר שלו הוא עץ דחוס בפטנט גרמני והוא מיוחד גם בזכות הגימור הבטיחותי שלו - למשל מעוגל לאורכו כדי שלא יחתוך את המשתמשים. יש בו פתחי איוורור שמה שנכנס פנימה יישמר היטב והוא מעוצב בצורה ידידותית ונעימה לעין" ומה לגבי המחיר? "זוג לוקרים יעלה בין 450 ל600 שקלים. תלוי בסוג המנעול המותקן". לסיום השיחה, רעות ממליצה על מדף אכסון נוח ויעיל לכל בית ולכל עסק: "מדף אכסון רב תא. הרב תא יעשה לכם סדר בחיים גם בחצר גם בחדר העבודה ואפילו בחדר הילדים. חוץ מהרב תא יש לנו פתרונות אכסון נוחים נוספים. וגם מדפי תצוגה עד 400 קילוגרמים מיוחדים למשקאות החל מחצי טון ומעלה". בחנות החדשה של "מיכון דרום" תוכלו אם כן להתרשם ממבחר ומהיצע מגוון של מכונות לשימוש עסקי וגם ביתי. וכן תמצאו מעבדת שירות שמעניקה שירות מקצועי אמין ומיומן ללקוחות החנות.

תמונת כתבה


"מיכון דרום" רחוב המלאכה 10 מול שאמ מצננים
טלפון 086340328 ימים ושעות פתיחה
א-ה מ8 עד 17 שישי וערבי חג מ8 עד 12

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש