המשפחתון של טלי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 11/11/2010 10:38 ● ערב ערב 2471
מכירים את החששות שבחיפוש משפחתון לזאטוט היקר מכל?. עם טלי אדירי אתם יכולים להיות שקטים ורגועים, כי מהמפגש הראשון כבר מרגישים את הכימיה המיידית בינה לבין הילדים וההורים. בבית גדול, צבעוני ומלא אהבה תמצאו את מה שתמיד רציתם להעניק לילדכם. המשפחתון של טלי, הרבה יותר ממשפחתון...

תמונת כתבה


המשפחתון של טלי הוא ההמשך הכרונולוגי המתבקש ל'גן של טלי' אותו ניהלה אמה, רינה, באילת, קרוב לעשרים שנה. טלי אדירי גדלה בצל הגן של אמא וירשה ממנה את אהבתה הגדולה לילדים, כך שרק טבעי היה לה שברגע שאמה החליטה לסגור את הגן ולעבור צפונה היא תמשיך את המסורת המשפחתית בטיפול בילדים ותפתח מקום משלה. למרות גילה הצעיר (27) הספיקה טלי להינשא, להפוך לאם לשני ילדים ולהיות הדמות החינוכית הדומיננטית בחייהם של עוד חמישה עשר קטנטנים, שזוכים ממנה לכמויות אהבה שיטענו אותם לפחות לשלוש השנים הראשונות בחייהם. והאמת, רק מלשמוע את קולה של טלי אפשר להתאהב ולהרגיש בבית. בחורה מקסימה, חייכנית, בשלנית נהדרת ובעלת אהבה ללא גבולות לילדים. "האהבה שלי לילדים", היא מודה, "היא כל העולם בשבילי. אני לא יכולה לעשות משהו אחר חוץ מילדים. יותר ממה שאני ממלאה אותם, הם ממלאים אותי- החום שמקבלים מהם, החיבוקים והחיוכים שלהם זה הכל בשבילי. וזה לא שלא ניסיתי לעבוד בעבודות אחרות וגם נחלתי הצלחה בתחומים אחרים, אבל בסוף תמיד הבנתי שאני צריכה לחזור לאהבת חיי – הילדים".

תמונת כתבה


ואכן, בדומה לכמות האהבה הגדולה אותה היא מרעיפה עליהם, כך לא חוסכת טלי מהילדים את המשאבים הפיזיים החשובים כל כך להתפתחותם. המשפחתון, הממוקם בקומת קרקע ברחוב 'עין יהב' בשחמון, חולש על בית שלם! אותו שכרה במיוחד עבור הקמת המשפחתון. הסלון הענק מעוצב בדיוק לרווחת הילדים, אקווריום ענק מרשים בדגים צבעוניים מקבל את פניהם, השולחנות צבעוניים ומזמינים, החצר מוצלת וגדולה מאוד עם פינות פעילות, צעצועים ושעשועים לרוב, חדר שינה מרווח כשלכל ילד יש את השמיכה והכרית שלו. שאר החדרים בבית מחולקים לחדרי פעילות כמו חדר יצירה, חדר ג'ימבורי והמטבח כמובן, ממנו מוציאה טלי תבשילים מעשה ידיה– ללקק את האצבעות! בכל יום מוקדם מאוד בבוקר מתייצבת טלי במטבח המשפחתון ומכינה את התבשיל היומי עבור הקטנטנים, כך שעד שבע וחצי בבוקר, הבית מוכן וערוך לקבלת הילדים כשהוא עטוף בניחוחות בישולים נהדרים. וגם בעניין הסירים טלי לא חוסכת- היא מכינה להם מעדנים משביעים ומזינים החל מקוסקוס ועד קציצות דגים והכל בייתי וטעים להפליא. לקטנים יותר היא מקפידה להכין מרקים עם כל הירקות ולטחון אותם.
הבוקר של הילדים בגילאי 8 חודשים ועד 3 שנים (עד 15 במספר, עם 3 מטפלות) מתחיל ברינה ובששון החל מ-07:30, במפגש בוקר הכולל תכנים שונים, שירים (בחגים - שירי חגים, בסתיו - שירי נחליאלי ועוד..). מיד לאחר מכן, עוברים לארוחת הבוקר המזינה, הכוללת כל יום הפתעה אחרת - פנקייקים, חביתות, המון ירקות ופירות טריים ועוד. אחרי ארוחת הבוקר, מתחלקת הקבוצה לשתי קבוצות משנה – על פי גילאים, קבוצות שרצות בשמחה לחצר הגדולה והעשירה בפעילויות וכן במשחקי קופסה, לגו, הרכבות, הצגות, ריקודים, חוגים, שעת סיפור, שיעור ריתמיקה פעם בשבוע עם נעמה זר, תיאטרון בובות ובקרוב גם חוג חיות שבועי. בימים חמים, מפתיעה טלי את הילדים עם 'עולם המים' - גיגיות עם מים והמון סבון, דליים, כפות, והילדים נהנים מהקרירות של המים.
ארוחת הצהריים המדהימה מוגשת במשפחתון בין השעות 11:30-12:00. אחרי ארוחה דשנה שכזו, מה רוצה הילד? – בעיקר לנוח. הילדוד'ס מתכנסים בחדר השינה הנעים, הנקי והשקט וישנים להם את שנת הצהריים.
בתום שנת הצהריים, מקבלים הילדים ארוחת מנחה, מקשיבים לסיפור, משחקים, משחקי יצירה ובשעה 16:00 הם פוגשים אחרי יום מהנה את ההורים.
יש לציין שהמשפחתון לובש חג בכל חג מחגי השנה, אם בקישוט, שירים, סיפורים, ובכלל טלי מקפידה להעביר לילדים המון תכנים בימי חול כמו למשל 'אני וגופי', 'אני נקי', והכל תוך שירה ויצירה.
המשפחתון עובד בערבי חג עד השעה 12:30, יש מעט מאוד חופשות והמחיר אטרקטיבי.
"אין כמו ילד שנותן אהבה", מסכמת טלי, "ואני נותנת בחזרה את כל האהבה הגדולה שיש לי. כמו כן חשוב לי לציין שיש אצלנו ביטוח לכל ילד וההורים יודעים שהם יכולים לבוא מתי שירצו לבקר את הילדים". (תדמית)

'המשפחתון של טלי',
רחוב עין יהב 62/3. לפרטים: 052-5801115, 077-5346507
.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש