תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 16/11/2010 22:16 ● ערב ערב 2472
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
השבוע, מתיישר הכוכב וונוס שביקר בתקופה האחרונה במזל שלכם בנסיגה והאיר לכם נקודות שונות ביחס ליחסים הבין אישיים שלכם. מהשבוע תוכלו לבדוק נושאים אלה מחדש ולהגיע להחלטות.

עקרב


בימים הקרובים, יתיישר הכוכב וונוס לאחר תקופה ארוכה של נסיגה במזל שלכם. מצד אחד, היו לכם רגעים נחמדים ותחושה של התחלות חדשות, אך במשך הזמן נוכחתם לדעת, שישנם אנשים, שלמרות ששידרו לכם שאתם במקום הראשון עבורם, המציאות בעניינם הראתה לכם אחרת. בחלוף הנסיגה, העובדות יהיו ברורות יותר עבורכם, ואתם תוכלו לבדוק איזו מהתובנות שקיבלתם ממשיכות להתקיים.

קשת


יכולת הביטוי שלכם תהייה במיטבה בתקופה הקרובה, כך שתוכלו להביע את רצונכם בצורה אסרטיבית כך שהאנשים הקשורים אליכם יבינו שאתם אכן מתכוונים לדברים שאתם אומרים. גם דברי חנופה לא יוכלו להסיט אתכם מההבנות אליהן הגעתם. ייתכן וכדי לממש תוכניות תצטרכו לפעול מאחורי הקלעים ולא להגיד את מה שאתם חושבים עד הסוף, אך זוהי דרך נכונה להשגת המטרות העתידיות.

גדי


בתקופה הקרובה, לא תוכלו לפעול בצורה חופשית ותאלצו לעשות הפוגה בתוכניותיכם כיוון שדרך הפעולה שלכם צריך להשתנות במידה ואתם רוצים להגיע להישגים אותם אתם מתכננים. מומלץ לכם לפעול באיטיות ומאחורי הקלעים ולחשוף את תוכניותיכם בצורה איטית, ורק לאנשים שאתם באמת נותנים בהם אמון. רק לאחר יום ההולדת תוכלו לשתף גם את האחרים בתוכניותיכם האמיתיות.

דלי


החודש יהיה זמן טוב לחזק את עצמכם ברמה החברתית. ייתכנו נסיעות למקומות הרחוקים ממקום מושבכם הטבעי, ועובדה זו צריכה לחזק את הצורך שלכם בפיתוח קשרים אישיים כדי שתוכלו להתקדם ולהצליח בתוכניותיכם. זה הזמן לחזק גם את קשרי העבודה שלכם גם אם אינכם מרוצים מההתפתחויות, מומלץ לתכנן את המהלכים שלכם על ידי התחברות אל האנשים המתאימים שיעזרו לכם בהמשך הדרך.

דגים


השבוע, יתיישר סוף סוף הכוכב יופיטר במזל שלכם לאחר חודשים ארוכים של נסיגה ויגרום לכם להתחיל להיות יותר מאוזנים. בתקופה האחרונה, היו לכם הרבה הזדמנויות, אך חלקן התפספסו, וזאת מאחר ולא יכולתם למצוא את נקודת האמצע הנכונה בין כל התוכניות, כך שהיה מצב שהחמצתם אפשרויות, וזאת דווקא מעודף אופציות שהיו לכם ולא ידעתם היכן להתמקד. מהחודש הבא תרגישו בהקלה, והדרך תיפתח.

טלה


היחסים הבין אישיים שלכם עומדים על הפרק, ואתם מגלים תובנות חדשות כלפי הסובבים אתכם ובעיקר כלפי כאלה שנכנסו לחייכם לאחרונה. הבעיה העיקרית היא שאינכם רואים את עצמכם בפרופורציה הנכונה בתוך מערכת היחסים, ויש לכם נטייה להיעלב כאשר אינכם נמצאים במקום הראשון. מומלץ לכם לפנות לאנשים שאינם מעורבים ישירות בחייכם ולשאול לדעתם בנושא כדי לקבל משוב אמיתי.

שור


בתקופה הקרובה, תוכלו לחדש את הקשרים החברתיים שלכם במטרה לפרוץ דרכם את המעגל בדרך החוצה למקום שבו הייתם רוצים להימצא באופן טבעי ועם האנשים הקרובים אליכם. מבחינה מקצועית, אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם ולכן, למרות הקשיים, אתם חייבים למצוא את נקודות האור בנעשה, על מנת שתוכלו להתמקד ולמצוא את הדרך הנכונה לשדרג את עצמכם במובן המקצועי.

תאומים


זה הזמן לעבוד ולעשות זאת בצורה המאוד רצינית, כיוון שאתם צריכים להוכיח את עצמכם על מנת לקבל את התמורה להישגים שאתם שוקדים עליהם. מבחינה אישית, יש לכם צורך למסד את מערכות היחסים והתחביבים בהם אתם עוסקים ברצינות רבה, כיוון שאתם רוצים להתקדם וליצור לעצמכם את המרחב הנוח, על מנת שתוכלו להגשים את עצמכם במלוא מובן המילה.

סרטן


לאחרונה, היו כמה אירועים במעגל הקרוב של חייכם שגרמו לכם לכמה רגעים מהנים, אך עובדה זו אינה משנה את הנסיבות בשטח שאינן תמיד לטובתכם. העובדות השתנו, ואתם חייבים להסתגל לאירועים החדשים, גם אם הדבר אינו לרוחכם. אתם מנסים להשקיע מבחינה מקצועית ולהוכיח לעצמכם שאתם יכולים לעמוד בדרישות החדשות שהחיים מציבים לכם, אך עדיין אינכם מוצאים את מקומכם.

אריה


יש לכם צורך יותר מתמיד לבנות את הפינה האינטימית שלכם בתוך הבית בו אתם נמצאים. ייתכן ואנשים קרובים אליכם מבקשים מכם לתת קצת יותר מעצמכם, אך אתם אינכם יכולים למצוא את הכוח מתוך עצמכם כדי לפנק את האחרים במידה שהם מצפים מכם. את הקשיים הרגשיים שלכם מומלץ לכם לפרק בדרך יצירתית כדי שתוכלו גם ליהנות בסופו של דבר מהיכולת שלכם להפוך קושי ליצירה.

בתולה


אתם נדרשים להעניק יותר מעצמכם לאנשים הקרובים אליכם, וזאת בגלל תנאים חדשים שנוצרו בשטח. מבחינה כלכלית, אתם עוברים תקופה מאוד משמעותית, כיוון שאתם נדרשים להחליט החלטות חדשות בתחום הבית והמשפחה שלא תכננתם אותן מראש. האירועים האחרונים בחייכם גרמו לכך שאתם נאלצים לעמוד על דעתכם למרות שישנם כאלה שלא מבינים את דרך חשיבתכם החדשה.

מאזניים


הקשיים שאתם חשים לאחרונה עומדים להתפוגג קצת בעקבות העובדה שיופיטר, כוכב השפע, נכנס לבית השותפויות שלכם. עליכם להקפיד על שותפות הבאה ממקום נכון כדי שתוכלו לממש את כל התוכניות שלכם ולהרגיש שאתם מוערכים. אך באותה המידה, תידרשו לתת מתוך עצמכם לקרובים לכם. תהיה זו התנסות חדשה ומעניינת עבורכם, כיוון שתוכלו לדעת בדיוק מה המקום שאתם עומדים ביחס לבן הזוג/שותף שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש