הולכים על אקסטרים

מאת: רותם ג'קסון ● 17/11/2010 14:35 ● ערב ערב 2472
נעליים קונים מהר וזו הטעות של כולנו!. איך נכון לקנות נעליים, איזה נעליים מתאימות לקטנטנים. ולמה חשוב להתאים את הנעל לסוג המשטח. כל מה שרציתם לדעת על נעליים - מבית 'אקסטרים'. ועכשיו במבנה חדש, מרווח ומרשים

תמונת כתבה


הנעלת 'אקסטרים' לכל המשפחה, היא חנות נעליים מקצועית, אמינה ובעיקר אילתית ותיקה, שמאמינה בהנעלה על פי ייעוץ אישי. שרון וענבל יחזקאל, זוג בחיים (עם שני ילדים) וזוג לעסק, סבורים פה אחד, שנעליים לא קונים מהר ובטח שלא מנסים לבחור לבד.
"מאוד חשוב לדעת איך לקנות נעליים", מסביר שרון יחזקאל, שמנהל את החנות כבר קרוב לשש שנים, "אנשים נוטים לקנות נעליים לפי היופי, וזו הטעות הנפוצה ביותר בתחום. בדיוק בגלל זה חשוב מאוד לקנות נעליים עם הכוונה וייעוץ אישי וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ב'אקסטרים'. אנחנו מתאימים את הנעל לצרכי הלקוח ומתחשבים בפרמטרים שונים כגון: רגליים רחבות או צרות, גילו של הלקוח, סוג המשטח לשימוש הנעל, נוחות אישית של הלקוח ורק בסוף מתאימים את הנעל לצו האופנה והיופי".
בחנות 'אקסטרים' החליטו להתחדש ולעבור לצידו השני של הכביש- למתחם 'אגד' (חנות 'סנסור' לשעבר). אחרי חמש שנים ברחבת השוק 'סיטי סנטר' החליטו לשדרג ולשנות מיקום. כמו במתחם החנות הקודמת, גם במתחם החדש, ישנה חניה בשפע שקרובה לחנות. וגם כאן קיים מבחר לא מבוטל של נעליים לכל המשפחה. נעלי גברים, נעלי נשים ונעלי ילדים בכל המידות, בכל הסוגים ולכל הגילאים.

תמונת כתבה


נעליים לכל מטרה


בתחום הספורט המקצועי קיים בחנות מלאי של נעלי ספורט המיועדות לריצה, הליכה, ספינינג, חדרי כושר ועוד. מותגים מובילים כגון: 'פומה', 'נייק', 'סקוני', 'סקטשר'ס', 'היי טק ו'אנד וואן'.
תחום ההנעלה האורטופדית אשר חדר לתודעה בעקבות טרנד הבריאות העולמי, מככב גם ב'אקסטרים' ומיועד לאוכלוסייה המבוגרת כמו גם לצעירים רבים אשר עומדים על הרגליים שעות ארוכות. הנעליים האורטופדיות, חשוב לציין, שינו מזמן את הקו הקלאסי והמיושן שאפיין אותן לאורך שנים והפכו היום למוצר מתחדש ואופנתי לכל הדעות. בחנות הנעליים 'אקסטרים' קיים מבחר גדול של נעליים אורטופדיות של חברות מובילות מבית 'רומיקה' ו'פלייפוט'.
גם את נעלי ה'קרוקס' שהפכו זה מכבר למותג אופנה בינלאומי מנצח, תמצאו בחנות במבחר דגמים חדשים וישנים לצד הביגוד של חברת 'פומה'.
כמו כן מחזיקים ב'אקסטרים' את הכפכפף הברזילאי שהפך עולמות- ה'ריידר', הידוע באיכות הגומי שלו, להבדיל מכפכפים אחרים העשויים מפלסטיק.
כמו כן, מלבד נעליים מקצועיות, ניתן למצוא בחנות גם נעלי אופנה אלגנטיות לנשים, לגברים ולילדים, החל מסנדלים אלגנטיות וכלה במגפיים אופנתיות לחורף.
חשיבות הנעלים לילדים
וגם הילדים לא נשארים כאן מקופחים עם מבחר עשיר של נעליים המיועדות במיוחד בשבילם.
כדי לעשות סדר אחת ולתמיד בעניין הנעלת הילדים הוצאנו משרון את הסוד שמאחורי בחירת נעליים לזאטוטים.
בתשובה מפורטת הסביר לנו שרון את החשיבות בנוכחותו במדידה של הילד לו רוצים לקנות נעליים. "המידות בחברות השונות משתנות, ולכן חשוב להתאים את הנעל לילד באופן אישי. ככל שהילד קטן יותר, הנעל צריכה להיות מדויקת יותר. אצל ילדים עד גיל שלוש ההליכה לא לגמרי יציבה, לכן חשוב להקפיד על מידת נעל מדויקת שתתפוס טוב את הרגל. כמו כן, רצוי בגילאים הצעירים להתאים סוליה שמדמה הליכה יחפה.
אחרי גיל שלוש כבר ניתן להגדיל בחצי מידה את הנעל כדי שתתאים ליותר זמן. ככל שהילד גדל, התאמת הנעל היא עניין תחושתי ומאוד אינדיבידואלית לילד, לכן חייבים אותו למדידה".
לילדים קיימים ב'אקסטרים' מבחר מותגים מובילים ביניהם: חברת 'קד'ס' אשר מיוצגת על ידם באופן בלעדי באילת, בנעלי ילדים.

תמונת כתבה


ולא רק נעליים


בנוסף להנעלה ניתן לקנות ב'אקסטרים' גם את כל מוצרי השעשוע והביגוד לים כמו: משקפות, שנורקלים וסנפירים לצד קולקציית בגדי ים מרהיבה המתחדשת מידי עונה. חשוב להדגיש כי יתרונה של החנות 'אקסטרים' אשר נמצאת בבעלות אילתית, היא בכך שבעלי הבית מכירים את תרבות הצריכה בעיר ואת הצרכים המיוחדים של האילתים. על כן מעבר למבצעים המתחלפים מעניקים הזוג יחזקאל הנחה קבועה לכל ימות השנה של 8% על כל מוצרי החנות לתושבי אילת. בנוסף לשרון וענבל, העובדים בחנות, קיימים עוד שלושה אנשי צוות שהבכיר בהם הוא צביקה דניאל, אשר מלווה אותם מתחילת דרכם כעובד מסור ואהוד על הלקוחות.
חנות 'אקסטרים' החדשה הינה חנות מרווחת, נעימה וגדולה, שהשירות בה אמין ומקצועי עם שימת דגש על הכוונה אישית לכל לקוח ולקוח.

חנות 'אקסטרים' החדשה
מיקום: שדרות התמרים 10 -מתחם 'אגד?
שעות פתיחה: ימים א'-ה'
09:00-21:30
יום ו' - 09:00-14:00
מוצ"ש - מצאת השבת עד 23:00 בלילה
טלפון: 08-6370191

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש