עוגה לה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/11/2010 23:04 ● ערב ערב 2473
אין כמו ריח האפייה, אין כמו מראה המאפים, אין כמו הטעם הטעים הזה – בואו ל'עוגה לה' ותתמכרו

תמונת כתבה


איליה קרייזמן, בעלי 'עוגה לה' ב'מרכז מור' מאמין, כי כשמדובר באפיה, אין כמו מאפים שהם עבודת יד, טריים וריחניים. מזה חודשיים שאיליה מוביל את המאפיה ובית הקפה 'עוגה לה' בהצלחה רבה. ריחות האפייה לא מותירים אף אחד אדיש, וכמעט כי מי שעובר באזור מצטייד לו במשהו חם וטרי, בכוס קפה משובח של 'לוואצה', אחח איזו חוויה.

הקונדיטוריה הביתית מתמחה בעוגות ועוגיות, מאפים מתוקים ומלוחים, לחמניות טריות וריחניות, מכל הסוגים, כדורי שוקולד, סברינות, עוגות תפוחים מיוחדות, עוגות גבינה אווריריות, עוגיות ללא סוכר ועוד ועוד.
אבל בואו נחזור לרגע לעוגיות המדהימות במקום. זה לא סוד שאת הטעם הזה לא תמצאו בכל רחבי העיר, העוגיות הן שם דבר במקום, ויש לקוחות קבועים שהתמכרו לטעם, חוזרים וקונים וגם ממליצים לחברים. כמעט כל המוצרים עשויים בעבודת יד במקום מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק.

תמונת כתבה


גם עוגות יומולדת ובכלל עוגות לאירועים שונים תוכלו למצוא במקום – ניתן להזמין עוגות בגדלים שונים, עם קישוטים וטעמים מגוונים, עם תמונות על גבי דפי סוכר, הכל על פי רצון הלקוח, הכל עבודת יד במקום, הכל טעים טעים.

"אנחנו משקיעים מאוד במוצרים שלנו ונהנים לראות את הלקוחות נהנים וממליצים. הכל כאן ביתי, טעים ובמחירים נוחים", מסכם איליה.

'עוגה לה', מרכז מור (מול 'ג'קניס'), טלפון: 08-6373586. משלוחים במקום.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש