Pro-Body לפתח את הגוף

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/11/2010 23:06 ● ערב ערב 2473
יוני חדד החל להתאמן כבר במסגרת שירותו הצבאי כלוחם. עם שחרורו, התגייס לשורות האבטחה במשרד הביטחון, והאימון בחדרי כושר הפך אינטנסיבי יותר. האימונים הביאו אותו לשמור על תזונה מתאימה, הכוללת תוספי מזון. עם הזמן, הבין יוני, כי אין מענה מתאים באילת לספורטאים ולמפתחי הגוף והחליט לפתוח את החנות היחידה מסוגה באילת, חנות לתוספי המזון במחירים הנמוכים ביותר בארץ

תוספי המזון נדרשים למעשה לספורטאים או לכל אדם העוסק בפעילות ספורטיבית. לכל מתאמן יש צורך בתוספים שונים מתוך מגוון התוספים הגדול. ב- Pro-Body תוכלו למצוא את אלה המתאימים בדיוק לכם.

תמונת כתבה


אבקות חלבון


"אבקות חלבון הן אבני הבניין העיקריות והחשובות של השרירים. החלבון מסייע בבניית מסת השריר בגוף. לאחר האימון בחדר הכושר, או כל פעילות ספורטיבית אחרת", אומר יוני, "כמות החלבון הנדרשת בתזונה היומית של המתאמנים היא גבוהה. ככל שמתאמנים יותר, הצורך בחלבון גדל, ובמיני המזונות שלנו אין מספיק חלבון. במקום לאכול כמות עצומה של ביצים ודגי טונה, שעדיין אינם מספיקים, מחליפים זאת באבקות חלבון".
על כל מתאמן להעריך את הצורך שלו באבקת חלבון לפי תחום הספורט בו הוא עוסק. יש לבחור נכון את כמות וסוג החלבון, כדי לקבל מסת שריר נכונה. הבחירה תלויה בגורמים רבים, כמו אינטנסיביות האימון, משך האימון, סוג האימון, הגיל והמין. "ניתן להגיע לחנות ולקבל ייעוץ חינם בנושא", מציין יוני ומוסיף, "צריכה גבוהה של חלבון אינה מזיקה לגוף, וניתן לצרוך אותה בכל גיל. אמהות של נערים מתבגרים, הבאים להתאמן, מודאגות מצריכת האבקות כתוסף מזון, כשהן ניגשות לרופא לקבלת ייעוץ, הוא אומר להן, כי 'מתאמנים חייבים, כדי לא לפגוע בגופם, להוסיף תוסף מזון'. אין מה לדאוג, החומרים שבאבקות הם טבעיים לגמרי".
אבקות החלבון מגיעות בטעמים שונים: בננה, שוקו, וניל, וניל עוגיות ושותים אותן על בסיס חלב או מים, כמו מילקשייק. לטובת שומרי הכשרות, קיימת מחלקה גדולה של מוצרים כשרים, בין המוצרים, ניתן למצוא גם מוצרים העשויים מחלב ישראל.

מוסיפים משקל ומסת שריר


בעוד כולנו מבקשים להשיל קילוגרמים ממשקלנו, יש הרוצים להוסיף אותם. קבלו את תוסף המזון –'גיינר', שעשוי מאבקת חלבון ופחמימות ועושה את העבודה.
תוסף לשריפת שומן, הרזייה ודיאטה
"אין מדובר בכדור קסמים", אומר יוני, "ללא פעילות גופנית כלשהי, אפילו הליכה, לא יראו תוצאות". הכדורים המדוברים עוזרים לגוף להשתמש בשומן כמקור אנרגיה, אך זה נכון רק בשילוב פעילות גופנית. המוצרים הם על בסיס טבעי.
לרוכבי אופניים מוצעים חטיפי אנרגיה, תוספי ג'ל, משקאות איזוטוניים, משקאות ספורט ואנרגיה. קבוצות ה'טריאתלון' האילתיות זוכות להנחות מיוחדות.
פגישת ייעוץ לתזונה ואימונים. ניתן להגיע לחנות, לבצע במקום ובחינם בדיקת אחוזי שומן, בדיקה הנעשית בהתאם למין, לגיל ולגובה. בעזרת מדידת אחוז השומן, אפשר לברר האם יש לרדת או להעלות במשקל. עוד מציע יוני, כחלק מהשירות, בניית תכנית אימוני ספורט אישיים, בעזרת מאמנים בוגרי וינגייט וכן מאמנים לשיעורים פרטיים, אשר ילוו את המתאמן במהלך אימוניו. תכנית האימונים מותאמת אישית.
ניתן להזמין מוצרים טלפונית בכל יום עד השעה 22:00, כולל מוצאי שבת.

ניתן לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט www.pro-body.co.il 24 שעות ביממה.
המשלוחים - חינם.

'פרו בודי', מרכז מור קומה ב' (מעל מסעדת 'ג'קניס'), טלפון: 077-2083009, נייד: 052-4080890. שעות פתיחה א'-ה' בין השעות 16:00-19:30, 10:00-14:00, יום ו' - בין השעות 10:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש