מתחם 'אלמוג-אילת?

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 1/12/2010 09:35 ● ערב ערב 2474
במרכז העיר ממוקם מתחם מגורים מיוחד במינו וייחודי מסוגו בארץ בשם 'אלמוג-אילת', המשרת והמאכלס מאות עובדי בתי מלון מהרשתות המובילות הגדולות השוכרות דירות חדר או שניים למשך תקופת העסקת העובדים במלון.

תמונת כתבה


'אלמוג-אילת' כולל את כל ה'פסיליטיס' ומגוון השירותים הרחב הנדרשים לצעירים: בריכת שחייה, חדר כושר, מגרש כדורסל, מלתחות, מכונות כביסה, מיני מרקט, טרקלין אירוח, בר, מזנון, בית קפה, מועדון דאנס בר וכו', היוצרים במתחם חיי חברה מגובשים ותוססים הכוללים מסיבות בריכה וקיום חגיגות ואירועים במקום. במתחם, צוות מקצועי ומיומן, הכולל אב בית, עמדת קבלה המאויישת 24 שעות ביממה, קב"ט אבטחה ומצלמות במעגל סגור המקנים תחושת בטחון לדיירים.

לדברי גנדי גורביץ', מנכ"ל חברת 'אלמוגים', שבנתה את 'אלמוג-אילת' ומנהלת אותו, נוצר מצב שהצעירים בוחרים את מקום עבודתם על פי ההסדר של בתי המלון עם המתחם שנחשב אטרקטיבי ביחס למגורי עובדים אחרים בעיר. גורביץ' מדגיש, כי 'אלמוג-אילת' פועל משנת 2004 בהצלחה רבה הן בזכות חברת הניהול והאחזקה המקצועית של 'אלמוגים', הדואגת לתחזוקה השוטפת של המתחם, והן בזכות צוות העובדים המיומן והמקצועי ש"חי את המקום" ומוסיף, כי חברת 'אלמוגים' רואה באילת יעד יזמות מועדף ומתכוונת להמשיך ולהשקיע בעיר.
לפרטים נוספים: 'אלמוג-אילת' 08-6336306, 052-5993910
Eilat-kabala@almogim.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש