חולמת בהקיץ

מאת: ● 1/12/2010 10:04 ● ערב ערב 2474
חולמת בהקיץ

והפעם נעסוק בחלומות שמנבאים הריון. אחת החוויות העצומות בחיי האדם היא הריון. מבדיקת לא מעט מקרים עולה כי בנות משפחה וחברות קרובות לעיתים חולמות חלומות שכורכים טלפתיה או אינטואיציה ברמות גבוהות כשמדובר בהריון שלהן או של קרובות משפחה. הנה לפניכם מספר דוגמאות:
"חלמתי שאני ואחותי הצעירה נמצאות בבריכה ובה פרחים. יש שם תינוק ואני מדברת איתו והוא לא עונה ורק מחייך ולא נותן לי לצאת מהבריכה. שאלתי אותו אם הוא רוצה פירות? והתחילו להופיע המון פירות וירקות מסביב והוא לא לוקח ורק מחייך. התעוררתי מהחלום נרגשת וסיפרתי עליו לאחותי הבכורה, שאמרה מיד שאחותנו הצעירה בהריון עם בן ושהוא יהיה משהו מיוחד מבחינה רוחנית ואכן כך היה. הילד כיום בן שבע, ילד רגוע, חייכן, לא חומרי. הייתי אומרת שיש בו משהו טהור וצלול במיוחד".
ודוגמה אחרת: "חלמתי שאני ליד מערה וילדה עם שיער ארוך וגולש מתיישבת לידי ואומרת שהיא באה עם בתי הקטנה. התעוררתי והתקשרתי לבתי והתגלה לי שהיא אכן בהריון בחודש השני ולא רצתה לספר לאף אחד עד שימלאו שלושה חודשי הריון. היא הופתעה מאד לשמוע שאני יודעת שהיא הרה ואכן נולדה לה תינוקת מדהימה".
הערה: השיער בחלום מצביע על רמת האנרגיה או החיוניות של האדם בחלום. התינוקת לאורך ילדותה אכן 'נחשדה' בהיפראקטיביות כלומר רמת אנרגיה גבוהה ביותר.
"חלמתי שאני עומדת ברחוב בעיר ולפתע מגיע גל מים אדיר. צונאמי ששוטף את העיר ומטביע את כולם ואני צועקת ומנסה להציל את הילדה שעומדת לידי", כך סיפרה חולמת שציינה שהחלום החוזר והנשנה הזה מופיע מאז שנכנסה להריון. והיא הרה בחודש החמישי להריונה. ביקשתי שתבדוק עם אמה כיצד היה ההיריון שלה, והיא חזרה אלי אחרי שגילתה שההיריון היה בסיכון ואמה נדרשה לשכב במשך כל ההיריון. תחושת הסכנה נשארה אצלה וכשהיא הרתה מיד עלה הזיכרון הנושן והיא חלמה על צונאמי. כשהבינה את מקור הפחד מפני הריון כמקור סכנה יכלה החולמת להירגע ולעשות תרגילי הרפיה שהקלו עליה את המשך תקופת ההיריון.
"חלמתי שאני עולה מעלה מעלה ולפתע אני נתקלת בכדור אור מקפץ ממקום למקום. כמעט בלי שליטה התקרבתי אליו וידעתי שזו העוברית שאני נושאת בבטני. היא היתה נסערת ומפוחדת. חוויתי את הנוכחות שלי כיותר צפופה וכבדה משלה. קיבעתי אותה למקום והיא נרגעה". כך תיארה חולמת הרה בחודש השלישי להריונה מפגש עם בתה. "התעוררתי מהחלום ואמרתי לבעלי שתהיה לנו בת וידעתי איך היא תראה. למשל ידעתי שהיא תהיה לבנה עם עיניים כחולות ולא הופתעתי שיצאה קופצנית. פה אמרו 'הפרעת קשב', אבל אני יודעת בעקבות החלום, שהאנרגיה שלה מפוזרת וקלילה ולכן הקשב שלה מאד נייד. אין לה שום בעיה. ככה היא".
אם תשימו לב, החלומות שמדברים על רחם או סביבה רחמית, מציינים מים ומקומות סגורים ועגולים כמו בריכה או מערה. בחלק מהחלומות ציינו החולמות מעיין או מקור נביעה. בדרך כלל הופיעה בסמוך למקור המים דמותה של אחת הנשים שתהיה אם התינוק. ולנו נותר רק לתהות לגבי השימוש בחלומות כדרך להעביר מידע בין נשים קרובות בתוך המשפחה. ולגבי השאלה האם עוברים מתקשרים מתוך הרחם עם הסביבה ומעבירים מידע למי שפתוח לקבלו.