ריפוי טבעי

מאת: או-מד מדיקל ● 1/12/2010 10:05 ● ערב ערב 2474
לאונרדו
ריפוי טבעי

החורף בפתח וכולנו במתח...


שני אנשים מאוד יקרים לי (ההורים שלי) היו מפוחדים מידי שנה לקראת כל חורף מפני הסבירות כי יחלו בשפעת. כמובן בהמלצת הסביבה הם היו רצים לעשות חיסון נגד השפעת בכל חורף, אך למרות החיסון הם היו 'חוטפים' את השפעת כל שנה. היום כבר שלוש שנים שהם לא מחוסנים, ותודה לאל, גם לא חלו פעם אחת בשפעת.

התסמינים לשפעת:
חולשה, חוסר תיאבון, שתן חריף, שלשול, הקאות, ריח חריף של זיעה, עייפות. זה לא נשמע לכם כמו רצון עז של הגוף לנקות את עצמו?

שפעת שייכת למחלות אקוטיות בהן קיימת התחלה, אמצע, וסוף. מחלה שבעקבות הכמויות גדולות מאוד של רעלנים, הגוף מגייס את כל כוחו ומבצע פעולה של ניקוי מסיבי כלל מערכתי. בפעולה הזו קיימת גיבורה אחת: המערכת הלימפטית.
המערכת הלימפטית מגיעה לכל תא ותא בגוף האדם ואחד התפקידים שלה היא לנקז פסולת מהתאים ולעביר אותו לקשרי לימפה ומשם למערכות ההפרשה, ממש כמו משאית הזבל השייכת לעירייה, שמשחררת אותנו מלכלוך, סירחון וחוסר ההיגיינה של שקית הזבל מידי יום ביומו.

אלא שלמערכת זו יש בקשות מיוחדות כגון:
-היא עובדת בתנאי שמערכת העיכול לא עובדת. זו הסיבה שכאשר אנו חולים לגוף אין תיאבון. אז למה לנסות לפתם את החולה שזקוק אך ורק למים?
-היא עובדת בזמן שכל שאר המערכות מושתקות ובעיקר בזמן שינה וזו הסיבה שהגוף חלש ועייף ורוצים לישון כל הזמן, אז למה לא להקשיב לגוף ולנוח שאתה חולה?
המערכת הלימפטית עובדת במיטבה יחד עם חום וזו הסיבה שהגוף מעלה חום, לעומת זאת, חיידקים ווירוסים ממש לא מסתדרים עם חום. אז למה לנסות להוריד אותו?
-אצל אנשים מסוימים ישנם גם הקאות ושלשולים וזאת על מנת לפנות שאריות של אוכל שעלול להפריע לתפקוד מערכת הלימפה. אז למה לקחת כדורים נוגדי שלשול והקאות?
אנטיביוטיקה הוא חומר לא ראוי לגוף, שמדכא את המערכת החיסונית (הלימפטית) ומחסל המון חיידקים חיוניים לגוף ללא אבחנה.
נוכחתי לראות אנשים שהבריאו משפעת במחצית מהזמן המשוער באמצעות צום על בסיס מים בלבד. יתרה על כך, משפחה שלמה של שבעה נפשות, שלקו בשפעת החזירים, הבריאו תוך ימים אחדים באמצאות צום על בסיס מיצים בלבד ללא ביקור או אשפוז בבית חולים. וזה לא 'נס', זו האמת שרבים מתקשים ליישם אותה.
לכן אני פונה אליכם- אם אתם רוצים להכין את הגוף לחורף, תחזקו אותו באכילה בריאה ומזינה. והיה וחליתם, תנו לגוף את ההזדמנות לנקות את עצמו מהרעלים שהכנסתם. פשוט תמעיטו באכילה כבדה, תרבו בשתייה ותנוחו הרבה! לא צריך 'חיסון פלא' בשביל זה, צריך להיות ערני וקשוב!

והעיקר- תהיו לי כולכם בריאים. לאונרדו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש