לאן נעלם ההפנינג המוטורי?

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 1/12/2010 16:26 ● ערב ערב 2474
זה אמור היה להיות האירוע המרכזי של אילת בחג החנוכה - הפנינג מוטורי 'אילת אקשיין' בקאם בק אחרי ארבע שנות הפסקה. תקציב היה, נכונות היתה וגם תאריך, יעד ומקום, אלא שברגע האחרון השתנו התוכניות וגם בחג הזה נשאר בלי אירוע חנוכה לתושבים. חבל

170 אלף ₪ הוקצבו לטובת אירוע 'אילת אקשיין', שאמור היה להתקיים באילת בין התאריכים 5-8.12. תקציב משותף למשרד הנגב והגליל (115 אלף ₪) והיתרה באדיבות עיריית אילת, שבאמת רצתה הפעם לסייע בארגון אירוע מהנה לתושבי העיר. למי שהשם 'אילת אקשיין' אולי נשמע מוכר, הסיבה היא כי אירוע שכזה כבר התקיים בעיר בעבר. ליתר דיוק, לפני ארבע שנים נפרד המארגן בועז מאירי מאילת ומהפקת הפסטיבל המוטורי, אחרי ארבע שנים מוצלחות. מה שהתחיל כיריד מוטורי, חבר אל הרעיון של פסטיבל 'טעים בטיילת' ויד ביד הנעים הפסטיבל המוטורי הזה לוכסן טעים את ימי חופשת הסוכות בעיר. והנה השנה, לפתע, צץ לו היזם מאירי והעלה את האפשרות להחזיר את הפסטיבל המוטורי לאילת. בעיריית אילת הוא התפרץ לדלת פתוחה שכן כאן בדיוק חיפשו איך להנעים לתושבים את החופשה והחג המאיר. מאירי, יחד עם יעקב מלכה, מנהל האגף לאירועים לאומיים ובינלאומיים בעיר התכוונו להפיק את האירוע. על פי התוכניות, (כן, תאכלו את הלב), זה אמור היה להיות הפנינג לכל המשפחה, שאמור היה להתקיים על טיילת בתי המלון. ההפנינג אמור היה לכלול בין השאר תערוכת רכב ואופנועים דגמי 2010, פעילויות ספורט מוטורי בשילוב עיר ילדים (לונה פארק ושלל מתקני שעשועים לטובת הקטנטנים), מופע אופנועים 'פריסטייל' מחו"ל, מופע אור קולי, מופעי בידור נרחבים ועוד. אלא שתוכניות לחוד וביצוע לחוד. בפועל התברר שלא הכל עובד על פי התוכניות. כך למשל חברות רכב שאמורות היו להציג את דגמי 2010, הודיעו כי מאחר והאירוע קרוב מידי לסוף השנה, יהיה הדבר בעייתי מבחינתן. "היו לנו אלף ואחת פרמטרים למה יש לבטל בסופו של דבר את הפסטיבל", מסביר מאירי שמבהיר כי הפסטיבל לא ממש בוטל אלא, נדחה לחג סוכות הבא באוקטובר. "אז נקיים את האירוע במתכונת הרבה יותר גדולה, עם כוונה לחזור ולשתף פעולה עם 'טעים על הטיילת' ולעשות מזה חגיגה גדולה לטובת התושבים והאורחים בעיר. נשמור את התקציבים שהשגנו לטובת העניין, יהיה לנו יותר זמן להתארגן וזה יהיה רק לטובה". מאירי מבקש לציין כי הפעם לא היתה זו עיריית אילת האשמה, נהפוך הוא, לדבריו, "עיריית אילת עזרה בכל הנדרש". בפועל, האירוע נדחה ברגע האחרון.

ל'ערב ערב' נמסר כי ניסיונות של העירייה להשיג ברגע האחרון אומן בידור שימלא את החסר באירוע חנוכה לתושבי העיר, לא צלח מאחר ובימי חנוכה העמוסים כל כך לאומני ישראל לא ניתן היה למצוא שום אומן פנוי להצעות. אז הנה לנו עוד חנוכה משמים, למעט אירועים חיצוניים שיתקיימו בעיר. חבל.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש