מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 5/1/2011 09:23 ● ערב ערב 2479
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב!


אני מקווה שתפרסם את מכתבי, כי אני מקווה שנשים שעברו את חוויה דומה למה שאני עברתי יוכלו ללמוד ממה שאומר כאן ואולי לא יצטרכו לעבור את ההשפלה שאני עברתי. לפני חצי שנה הכרתי דרך האינטרנט בחור גבוה, חסון, חלק לשון, בהיר מחשבה, אינטליגנט, גרוש שמעוניין לבנות מחדש את חייו. הוא טען שאשתו הרסה לו את החיים, שהוא היה איש עמיד והיא חשבה רק איך לבזבז את כספו. לימים העסק שלו קרס וכשלא נשאר כלום היא בגדה בו ועזבה אותו. הוא היה במשבר נפשי מעורער והתחיל לשתות ולהמר. לימים הכל היה מאחוריו הוא טען כי למד את השיעור שלו, ושהוא לא רוצה אישה צעירה ממנו ויפהפייה. הוא טען כי הוא מחפש מישהי חכמה, צנועה, בוגרת והכי חשוב שיודעת להעניק אהבה וחום אנושי ואני לטענתו מושלמת. יש לי את כל התכונות האלה. לאחר חודש הכרות הוא עבר לגור איתי, אני הייתי מאושרת, סוף סוף מצאתי גבר בוגר שמחפש בית, אישה ושקט. היינו נוסעים הרבה ומבלים. הוא מאוד אהב לאכול במסעדות ובתי קפה ולי כל אלה היו חסרים כי אני גרושה מבעל שלא השאיר לי כלום. לאחר מותו קיבלתי סרטן ושלוש שנים הייתי בטיפולים. בקושי רב הקמתי את עצמי מחדש למען שתי בנותיי, שהן תודה לאל, האור שלי בחיים במיוחד היום. בלעדיהן אני חושבת שלא הייתה לי יותר סיבה לחיות.
ביום בהיר אחד הודיע לי הבחור שנפגשתי איתו כי החברה שלו קרסה, לקחו לו את המכונית והוא והשותפה נפרדים והוא נשאר עם חובות. הוא היה מאוד מדוכא, היה לי קשה לראות את הגבר החסון הזה שכבר כמובן נכנס לי ללב נשבר בצורה כזו והצעתי לו 100,000 ₪ שהיו לי בחיסכון. כסף אחרון שנשאר לי לאחר שקיבלתי את חלקי בירושה מאבא שלי. כמובן שהוא שמח מאוד ואני שמחתי לראותו שוב שמח וטוב לו. לאחר שבוע הוא אמר לי שהוא נוסע לחבר בצפון שמציע לו הצעה טובה בנוגע לעבודה ושהוא ישוב תוך יומיים. בערב נסיעתו קיבלתי טלפון מהשותפה שלו. אחרי מה שהיא סיפרה לי הבנתי שנפלתי בידיו של נוכל, שנוהג להכיר נשים חלשות, שמחפשות בסך הכל אהבה, זוגיות, חבר לחיים. גם השותפה הייתה קורבן שלו רק שהיא אלמנה ולה הוא גנב צ'קים וזייף את חתימתה. הוא מהמר כבד מאוד הוא גנבאת אמא שלו, את האחיות שלו, את אשתו וההורים שלה. לכולם הוא לקח כספים, מכוניות, בתים. תסתכלי אפילו באינטרנט כתוב על מעלליו. אני אישה נאורה לעולם, לא חשבתי לבדוק עליו כלום וככה באמונה שלמה הכנסתי לבית וללב אדם זר לחלוטין ועוד היום שעכשיו זה ברור אי אפשר לסמוך על אף אחד והדבר שהכי העציב אותי שהוא סיפר לשותפתו שבקרוב אימה שלי תמות בעקבות מחלה שהיא חולה ושאני היורשת היחידה של שתי דירות וכספים בבנק. הוא כבר תכנן לשכנע אותי למכור דירה ולתת לו הלוואה שתעזור לעסק שלהם. אני חשבתי שאני מתעלפת כששמעתי זאת ועכשיו שאני חושבת על כך אני לא יודעת אם לא הייתי עושה כך. אחרי הכל האמנתי בו, חייתי איתו בביתי, ישנתי לצידו. היום כבר אחרי שיחות אם האמא שלו שאמרה לי תמהרי ותזרקי אותו מהבית שלך לפני שגם זה לא יהיה לך, התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני מבינה שכל חסכונותיי ירדו לטמיון הוא צחק ואמר אם היית סובלנית הייתי נשאר איתך וזוכה יום אחד במיליונים בהימורים בלוטו או בטוטו והכל היה יכול להיות שלנו, אבל את כלבה כמו כולן, אז כן הכסף הלך הפסדתי אותו ואת הפסדת אותי.
אז בבקשה אדוני הלורד, תספר לקוראות שלך שהכסף שלי ירד לטמיון וזה כואב כי זה חלק מהביטחון שלי.. אבל אלוקים גדול והוא תמיד עזר לי ויש לי שתי בנות קסומות ואני בריאה ועובדת. חזרתי לעצמי תודה לאל, בסך הכל למדתי שיעור פרטי אקסקלוסיבי ויקר על איך לא להיות טיפשה ולא להכניס יותר אדם זר מהאינטרנט ללב ולבית. אני מאמינה גדולה שלך לורד אריסטו. בבקשה אפילו שאני לא אגיע אליך תפרסם את מכתבי תעזור גם לי לעוזר להרבה נשים אחרות.
בתודה מראש
רחק צוקר (שם בדוי)


רחל יקרה!


מכתבך מאוד נגע לליבי ואני בטוח שהוא יציל הרבה נשים תמימות והגונות ואני רוצה שתדעי רק בחצי השנה האחרונה היו אצלי עוד לפחות 8 נשים שנפלו קורבן לגברים כמו הבחור שיצאת איתו. תמיד היו נוכלים בעולמינו, אבל לאחרונה בגלל המצב הכלכלי הקשה ובגלל הקלות שבהכרות דרך האינטרנט מתגברת התופעה. יותר ויותר נשים שמחפשות שותף לאהבה מוצאות שותף לחשבון הבנק שלהן. קוראות יקרות, אנא, שימו לב, חישבו יותר עם השכל ופחות עם ליבכן לפחות כשמיגע שלב הבקשה לכספיכן או שלב המסכן אל תמהרו להיות אמא אווזה שרצה להציל את הגוזל המסכן שבצרה. זיכרו שהגבר הוא זה שצריך לדאוג לכן לא אתן לו, מבחינה כלכלית לפחות, ולא משנה בנות כמה אתן, אהבה לא קונים בכסף וגם בטחון שהוא ישאר אי פעם. אני אפילו לפני חודש נפלתי קורבן לנוכל שעבד ביחד עם סגן ניצב במשטרה, נוכל שניצל את העובדה שאני תורם ועוזר ועל מנת שנשמור על צניעות חשוב לי להדגיש שהרבה מהתרומות שאני תורם ניתנות לי על ידי אנשים רחבי לב והנוכל הזה שמשתמש בנוכחות של סגן ניצב לשעבר במשטרה על מנת לבלבל את קורבנותיו הציע לעזור לי והיה נחמד ולבי אמר שהוא מכיר אותי ואת משפחתי מילדות ושהיום הוא אדם אמיד בחו"ל וכן גם הוא רוצה לעזור לי, לעזור לקהילה כי הוא יודע שהמצב קשה לכולנו בארץ . אני כמובן שמחתי מאוד במיוחד שהוא הציע לתרום 20,000 ש"ח. למחרת הוא ראה את השעון והמשקפיים שלי ועוד שרשרת קמע שהייתה לי ואמר לי שהוא מאמין שאני איש מבורך והוא מאוד מבקש לקנות ממני את השעון המשקפים והקמע כי הוא רוצה את הברכה שלי לאח שלו שמתחתן ולאבא שלו שיש לו יום הולדתו הוא מוכן לשלם כמה שצריך, אני אמרתי לעצמי בליבי, אדם כזה נדיב איך אני יכול לסרב לו , במיוחד שהוא מאמין שהדברים הללו יעניקו ברכה. מיד הורדתי אותם ונתתי לו בברכה מהלב ובשמחה שרק ייתנו את ברכתי ליהודים טובים אמן ומאז ועד היום אם אתם שמעתם או ראיתם את האיש בהצלחה כי אני לא ראיתי אותו ולא את סגן הניצב המכובד שיכול להתבייש לו על התנהגותו כאיש חוק שמגן על נוכל בעבור כסף ומתחזה שהוא לא יודע על מה מדובר כי הוא לא ראה ולא שמע.
קוראים יקרים זה קרה גם לי וגם לעוד אנשים אחרים כי לנו בליבנו יש את אהבת האדם ואת אמונותינו באלוקים וקשה לנו לחשוב שיש כזה רוע בעולם וחישבו שאפילו אני שאמור לחוש יותר מאחרים שהאיש הזה נוכל, נפלתי בדרכי מילותיו. אני מרחם על שכמותם.
רחל יקרה, היי חזקה שאלוקים יברך אותם ואמן ותזכי לכך טוב שפע וזוגיות ובריאות בחייך ואמן תהיה לך ולכולנו לעם ישראל שנה אזרחית הרבה יותר טובה מזו שעברה אני כמובן מברך את כולכם אחיי ואחיותיי בהצלחה.
שלכם,
לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש