לעצב את עצמך מחדש ב- PULSE

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/1/2011 22:03 ● ערב ערב 2481
לעצב את עצמך מחדש ב- PULSE

קבוצת נשים מחויכת יורדת בקפיצות אנרגטיות קלילות את המדרגות לאחר אימון כושר, בחיוך מאושר הן יודעות, כי את תוצאות גופן המחוטב הן הרוויחו ביושר מתחם הבריאות והכושר PULSE, המוביל בתחומו באילת, משלב בין חדר כושר מאובזר, סטודיו לחוגים, חדר ספינינג וסאונה להשלמת החוויה, ניתן למצוא במתחם את שירותיהם המקצועיים של מעצב השיער דניאל, הקוסמטיקאית אורלי שיש, מרפאת שיניים ועסקים נוספים
מתחם הבריאות והכושר PULSE הומה, במתחם חדר הכושר מפוזרים המתאמנים על מגוון המכשירים החדשניים: הסטפר שורף האנרגיה, הליכונים, משקולות ושלל מכשירי כושר משוכללים, האווירה מדהימה ומלווה ב: מוזיקה טובה העולה ממערכת הסאונד החדישה, ממסכי הפלזמה המפוזרים ותאורה. באולם הסמוך - הסטודיו, בו מתארגנת קבוצת האירובוקסינג של ליליאנה, לאחריו יתקיים הפילאטיס של אתה. בסוף האימון, מתיישבים בחדר הסאונה לנוח.

חדר הכושר


את פניכם יקבל צוות המאמנים המקצועי- ארבעה מאמנים שידריכו וילוו את המתאמנים על תכנית האימון, כך שבכל זמן נתון, יש איש מקצוע באזור. עם ההרשמה לחדר הכושר, נבנית תכנית אישית על פי הצורך והרצון של כל מתאמן, מטרות האימון, מספר הפעמים שהוא רוצה להתאמן בשבוע ולאילו תוצאות הוא רוצה להגיע. המתאמן מלווה במדריך מקצועי לחדר הכושר, המלמד את רזי השימוש במכשירים ומפקח על התנועות הנכונות עד שהמתאמן מראה שליטה. המעקב והפיקוח ימשיכו לאורך כל השיעורים, אך מרחוק. לאחר תקופה מסוימת, בהתאם לקצב ההתקדמות ורצון המתאמן, נבחנת תכנית האימונים לשיפור תוצאות ולשינוי דרגות קושי, שינוי והתאמת תרגילים חדשים, עד לקבלת תוצאות רצויות ושמירה על תוצאות אלה.
קיימת אפשרות, בתוספת תשלום כמובן, גם למאמן אישי צמוד המלווה לאורך כל האימון אחד על אחד להשגת תוצאות טובות יותר.

חוגים


לאימון משלים של אירובי ואנאירובי יש לשלב בין העבודה על המכשירים והעבודה בסטודיו. אין רגע דל בחדר הסטודיו, האנרגיה בקבוצות מתחלפת מקופצנית, מהירה, בקצב גבוה עם מוזיקה מדליקה לאורות מעומעמים, מזרנים, מוזיקה רגועה ואווירת שאנטי נינוחה.
המדריכות המובילות בסטודיו הן ליליאנה ליבוביץ', מדריכת האירובי ואתה שפירא, מדריכת הפילאטיס. בין החוגים ניתן למצוא גם יוגה, עיצוב, טרמפולינה, זומבה, מדרגה, אירו-בוקסינג ועוד. השיעורים מלווים באמצעים ואביזרים מהשורה הראשונה: מזרוני יוגה, שקי אגרוף, טרמפולינות, כדורי פילאטיס, גומיות, כדורי כח ועוד.

להסתחרר בספינינג


חדר הספינינג, שנפתח מחדש לפני כשלושה חודשים במתחם ה'פנטגון', פועל בקצב מיוחד, עם סאונד ותאורה מהמשוכללים בארץ. מוני הרוש, המאמן הבכיר, מפעיל את הרוכבים בקצב מטריף וסוחף. מובטח שהמגבת לא תחזור יבשה ושתזדקקו לכל טיפת מים מבקבוק המים.

מבצע בדופק גבוה


לכבוד החורף, יצאו ב'פולס' למבצע של החל מ- 115 ₪ לחודש למנויים חדשים. המנויים זוכים גם לחבילת הטבות הכוללת מגבת אישית וצמיד אנרגיה מתנה, קפה זוגי ב'אופטימי' ו- 100 ₪ לקניות ב'בלק & ווייט'.
מתחם הפולס פועל שבעה ימים בשבוע, הן חדר הכושר והן הסטודיו, כך שתוכלו לבקר בו בכל זמן פנוי.


'פולס'
שעות פעילות: א'-ה' 07:00-22:00
ו' 07:00-17:00 שבת 10:00-22:00
טלפון: 08-6333888,
נמרוד: 052-3900055
מיקום: רחוב המלאכה 1 אזור התעשייה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש