זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 19/1/2011 15:17 ● ערב ערב 2481
רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


קיים מוטיב של פיזור נפש וחוסר ריכוז ואתם עלולים לשכוח ארנקים ומפתחות. קחו חופשה קטנה לאורך סדר היום זה חיוני עבורכם, תוכלו להטען מחדש. יתכן ובמקום העבודה תדרשו לפרויקט מחוץ למסגרת השגרתית, דבר שאולי יצריך נסיעה. התדר המנחם בא מכיוון הבית והמשפחה.

מזל שור - מלכת המטבעות


הכסף מגיע ממקור בלתי צפוי ומשמח כמובן את השוורים. התחום המשפחתי אף הוא מנחם ומפנק וישנה תחושה כי באו דברים על פתרונם. זה הזמן לבצע תפניות חדות ולצאת לדרך חדשה כמעט בכל תחומי החיים.

מזל תאומים - נסיך החרבות


סף הרגישות אצלכם בשיאו ואתם עלולים לפרש דברים שלא בהקשרם. קניה ומכירה של נכס על הפרק ואפילו התייעצות להרחבת המשפחה. לרווקים, הצעה מפתה ואהבה לאורך זמן. בעבודה תתכן היכרות יוצאת דופן ושווה לשים לב לכך.

מזל סרטן - מלך הגביעים


העייפות לא מרפה מכם וישנה דריכות הקשורה לעבודה ולדרישות המוגזמות מכם. בני הזוג יפתיעו לטובה ויהוו עבורכם משענת עצומה. ישנה התרחבות בהרכב המשפחתי, נכדים או אחיינים חדשים.

מזל אריה - מלכת המטות


טקטיקה ומניפולציה רבה תחלץ אתכם ממבוכה ואי נעימות. חודש הדלי ישפיע במיוחד על האריות ותתכן נטייה לחתוך מצב ולסובב את הגב וללכת. חוזים והסכמים ייחתמו בקלות יחסית וצפויה זרימה ותחושה כי נעשה הדבר הנכון..

מזל בתולה - נסיך המטבעות


התחלות חדשות מאפיינות תקופה זו. נושא המגורים עולה על הפרק וריבוי האפשרויות יהווה שער מבטיח להמשך. התמודדות בריאותית אצל דמות האם או בעיות ברחם אצל הבתולות. גם הריון בלתי רצוי יתכן כעת.

מזל מאזניים - מלך החרבות


תמיכה רוחנית ונפשית צפויה לכם בימים אלה, דבר שיסייע בידכם לבצע תוכניות ולהביאן לידי מימוש. העתיד נראה ורוד מתמיד ואתם נפרדים מחוסר הביטחון שליווה אתכם זמן רב בכל הקשור לתנאי המגורים והשיתוף.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


אירועים משפחתיים מסוגים שונים יסחטו מכם כל דקה מיותרת. הפתעה נוסטלגית מהעבר הרחוק תטלטל רגשית ותסחף את העקרבים למחוזות הדמיון. התא המשפחתי המצומצם מקבל מוטיב אנרגטי חם ומפנק והאווירה בבית חמה ומפרגנת.

מזל קשת - נסיך המטות


מלווה אתכם תחושת נבגדות מאדם קרוב ומרגיש לכם לבד במערכה. הפתעה נעימה צפויה מבני הזוג והיא כרוכה בנסיעה מהנה ומתנה נדיבה. עיכובים בחתימת חוזים יוציאו אתכם משלוותכם, אבל לא ניתן לזרז את התהליך ואתם נאלצים להתאזר בסבלנות.

מזל גדי - מלך המטבעות

התבהרות בכל התחומים תגרום לכם להערכות מחודשת ולהחלטות חשובות שיקדמו את חייכם. צפויה ביקורתיות כלפיכם מהקרובים, בנושאים משפחתיים והתחושה כי אינכם פועלים כשורה תגרום לכם לעוגמת נפש ולנקיפות מצפון. התחום הכלכלי דורש משנה זהירות ותוכנית.

מזל דלי - מלכת החרבות


אווירת חגיגה ומתנות לרוב מאפיינת ימים אלה. התחושה שמלווה את הדליים הינה הרגשה טובה כי העולם עוצר מלכת וכולם מתעסקים עם יום הולדתם. פינוק מיוחד מבני הזוג ובני הבית. ישנה אנרגיה מינית באוויר והיצריות בשיאה.

מזל דגים - נסיך הגביעים


התגברות על אי הבנות ותחושת קורבנות שמאפיינת שלושה ימים חולפים, מובילה את הדגים לאנרגיה של שחרור מכבלים ומצב רוח מעודד וטוב. מפגש יוצא דופן במהותו יוציא אתכם משגרת החיים ויפתח בפניכם ערוץ תקשורת חדש. לרווקות- זה עשוי להיות האחד שיוביל אתכן לחופה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש