הסרת שיער בלייזר

מאת: או-מד מדיקל ● 20/1/2011 09:06 ● ערב ערב 2481
אביבה סלע
הסרת שיער בלייזר

אתם שואלים, אביבה מ'לייזר אסתטיק' עונה:
לאחרונה קיבלתי שאלות רבות הדומות בתוכנן וכדי לא להלאות את הקוראים בשאלות ותשובות החוזרות על עצמן, החלטתי לרכז אותן במדורי זה. השאלות שעלו עסקו בנושאים כגון: רמת המכון או המרפאה שאתם פונים בטרם החלטתם להסיר שיער, היתרונות בטיפול בלייזר להסרת שיער לעומת שאר השיטות ופרטים טכניים נוספים שכדאי ואף רצוי להתעניין בהם בטרם החלטתם לעבור את התהליך עצמו. מה צריך לשאול כאשר מבקשים לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר:
ראשית, יש לשאול האם אתם מתאימים לעבור טיפול זה מבחינת צבע השיער וצבע עור גופכם. במידה ומאשרים לכם לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר , יש לשאול מה תופעות הלוואי של הטיפול, מה צריך לעשות לפני הטיפול, אילו סיכונים יש בטיפול, האם צוות רפואי יטפל בכם וכמה טיפולים בממוצע עליכם לעבור עד אשר יוסר השיער מגופכם.
מי יכול לעבור טיפול להסרת שיער בלייזר?טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים לכל מי שצומח בגופו שיער באזורים בהם היה מעוניין שיהיו חלקים. הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון, או לנוטלים תרופות באופן קבוע. הטיפול לא אפקטיבי לבעלי שיער ג'ינג'י, לבן או בלונדיני.
האם בטיפול הסרת שיער אחד ניתן להרוס את כל השערות שבאזור?לא, מאחר ושיער גדל באופן מחזורי, ובזמן הטיפול עדיין יש שערות בצמיחה, יש לבצע את טיפול הסרת השיער בלייזר במספר פגישות. כל אזור דורש מספר פגישות שונות. הדבר תלוי גם בעובי השיער ובצבעו.
מה הקשר בין צבע השיער לבין אופי הטיפול?
הקשר בין השניים הדוק מאוד. שיער בהיר - בלונדיני ,לבו או ג'ינג'י - לא יכול לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר. בשיער כהה ברמות שונות מכשיר הלייזר יכולה לקלוט בקלות רבה את השיער מבלי לגרום לכווית בעור.
כיצד אנו יכולים להיות בטוחים שלא נסבול מכווית כתוצאה מהטיפול?
כיום מכשירי הלייזר המתקדמים פועלים בפעולה כפולה בו זמנית: בעת שהם שולחים גל אור שמחמם את השערה הם מקררים את האזור ומונעים מגל האור לגרום לכווית בעור והכל במכשיר אחד, ללא צורך במכשיר קירור נפרד.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש