זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 8/2/2011 21:30 ● ערב ערב 2484
רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


הקלפים של הטלאים מלמדים על עמידה איתנה. אינכם שוגים באשליות רומנטיות, אלא דורשים את מעמדכם כראוי. לאלו שקצה נפשם בסביבת המגורים והם מחליטים לבצע שינוי, מומלץ לדחות חתימת הסכמים, בשל דבר חדש שעשוי לצוץ בדקה האחרונה. לבנות טלה ישנה אזהרה מפני רומן לא חוקי. החרטה לא תמחק את הנעשה.

מזל שור - מלכת המטבעות


בימים אלו אתם נמצאים כבר בסופו של מסלול אשר מוביל אתכם לשינוי המבוקש. הקלפים של השוורים מלמדים על בלבול לא אופייני וצורך עז לסגת ולשוב למקום ממנו יצאו. אל תצרו התחייבות חדשה, אלא אם כן יש בכוחכם לפרוע את השטר לכך ולשלם את המחיר. יש לשים לב מפני תקלות ברכב.

מזל תאומים - נסיך החרבות


אתם מוציאים הרבה מאוד אנרגיה על רעיון או על בעיה שעלולה לצוץ. הקלפים מבטיחים כי הדברים צפויים להתנהל לשביעות רצונכם המלאה. חבל לבזבז זמן ואנרגיה בכעס על חוסר טאקט או על התנהגות לא ראויה של הצד השני. הקפידו על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. שמירה על איזון רגשי יביא שיפור בהרגשתכם ותחושה שהכוחות שבים אליכם.

מזל סרטן - מלך הגביעים


הקלפים הנוגעים למערכות יחסים מתריעים מפני מפח נפש ואכזבה ברמה פנימית עזה. אתם תלמדו שהאינטואיציה העצומה שלכם לא שיקפה את ההרגשה שתעתעו בכם. יש מקום למנוחה וחיבור לציר הכוח הבלתי נדלה שלכם. שבוע לא פשוט שבו הקלפים נטרפים מאליו כל יום מחדש.

מזל אריה - מלכת המטות


תלווה את הלביאות ההרגשה כי שוב ידן על העליונה במערכת הזוגית. אך תחושה זו יכולה להיות מוקדמת מדי. תשתדלו לא להוביל את הדברים לצעד פזיז ונמהר. תנו לזרימה הטבעית להתרחש. נראה מוטיב חיובי במיוחד לכל אלו שטרם נישאו. הצעות נישואין ושותפויות פורות גם במסגרות של עבודה והסכמים עשויים להיחתם בקלות.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


מומלץ לכם בתקופה זו לדבר על הדברים המעיקים עליכם. בני מזל בתולה, מרגישים ספק בנוגע למקום שבו הם נמצאים בתקופה האחרונה. ישנו בלבול רב סביב פעולות שעליכם לבצע. נראה כי לפתע לא נהירה לכם דרך פעולתכם בנושא הזוגי שאפוף כעת בערפול מסורבל. הניחו לאנרגיה לחלוף מאליה והדרך תתבהר.

מזל מאזניים - מלך החרבות


הרמוניה מתוך 'אמת' = אהבה, מין ותקשורת. את אלו מבטיחים הקלפים של בני מזל מאזניים.
האיכות הגלומה בטבע ההרמוני שלכם מובילה את כלל היחסים בחייכם למקום חדש ומואר. שפע אפשרויות השקעה גם בהיבט הכלכלי. המוטיב השולט בבני מזל זה מבטיח הצלחה בכל פעולה, הרגשה או מעשה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


הקלפים של העקרבים מבטיחים את התחושה כי שוב הינכם מולכים בהנאה על חייכם. הרגשה זו תשיב נפש ותעצים את התדר הנהנתני שכה חסר לכם לאחרונה. האנרגיה בזרימה, ושוב אתם ממגנטים אליכם את כולם. ישנן הפתעות נעימות מבני הבית והמשפחה.

מזל קשת - נסיך המטות


הרצון לכבוש, לטפס ולהצליח בעבודה גובר על הצורך הנואש לצאת לחופש או לנסיעה קצרה ומהנה. התמודדות בריאותית של קרוב משפחה תשאב מעט ותלחיץ בתחילה, אך לקראת סוף השבוע, המתח יפסק ותשובו לעצמכם. הפתעות נעימות ובלתי צפויות מבטיחים הקלפים לאלו שיפעלו מהלב.

מזל גדי - מלך המטבעות


לאלו שמתמודדים עם חוזים והסכמים צפוי עיכוב שיתברר כמוצדק. שאיפתכם הרומנטית תעלה על הפרק ותעורר שוב את שאפתנותכם. למרות שמדובר כרגע ברעיון בלבד, האנרגיה שתתעורר תהווה פתח להתחלה חדשה.
הקלפים שלכם מבטיחים הזדמנות חדשה לקדם את הנושא הרגשי.

מזל דלי - מלכת החרבות


הקפידו על הדרך בה אתם מתקשרים עם הסובבים. אתם ממהרים להעיר ולהגיב בחריפות, כל מילה מקפיצה אתכם. אתם בעלי נטייה ביקורתית, למרות הצורך ביצירת הרמוניה ושיתוף. רצוי שתגלו גמישות ורצון להתקרב ולתקן את היחסים. מומלץ לכם לשחרר שליטה ולהתמסר לרעיונות שדרושה להם תעוזה.

מזל דגים - נסיך הגביעים


צפויים מפגשים עם אנשים מרתקים. משהו לא שגרתי. מוטב להיעזר בהם לקדם את המטרות שלכם וליישם רעיון שאתם עסוקים בו כבר זמן מה ועכשיו ירקום עור וגידים. אל לכם להתבלבל, תתבשמו מהתהליך. הקלפים מלמדים כי האנרגיה שלכם בשיאה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש