בנק יהב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/2/2011 17:28 ● ערב ערב 2484
בנק יהב

'בנק יהב' הוקם בשנת 1954, והוא מתמחה במתן שירותים פיננסיים למגזר הקמעונאי: משקי בית ועובדים שכירים. מאז הקמתו ועד תחילת 2009, עסק הבנק במתן שירותים בנקאיים לעובדי המדינה והמגזר הציבורי. באותו מועד, החל 'בנק יהב' לספק שירותים בנקאיים לכלל ציבור השכירים בישראל וכיום, הוא מחזיק בפלח אוכלוסיה של למעלה מ-8% מכלל חשבונות משקי הבית בישראל. הבנק נערך להגדיל את נתח השוק שלו לכדי 10% עד לתום שנת 2013. לבנק התמחות מיוחדת בניהול חשבונות עו"ש למגזר הקמעונאי, ולקוחות הבנק נהנים ממגוון רחב של פטורים והנחות בניהול חשבון הבנק שלהם. בדיקות בנק ישראל הוכיחו, כי הבנק הוא בעל התעריפון הנמוך ביותר בעמלות עו"ש, וכי 'בנק יהב' גובה את העמלה הממוצעת הנמוכה ביותר בשירותים נפוצים בחשבון עו"ש בפער משמעותי מיתר הבנקים. כמו כן, מעניק הבנק ללקוחותיו מעטפת צרכנית מלאה לפעילותם הכוללת מוצרים פיננסים באשראי ובהשקעות, המתאפיינים בשיעורי ריבית ייחודיים במערכת הבנקאית, וכן בתחום הצרכנות באמצעות מועדון הצרכנות נכון שהוא מהגדולים בשוק.
הבנק נמצא בשליטת בנק מזרחי-טפחות (50%) והחברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע"מ (50%), שהינה בבעלות משותפת של מדינת ישראל והסתדרות עובדי המדינה.
הבנק פרוס ברחבי הארץ ב- 36 סניפים ובששה מרכזי ייעוץ מנהריה ועד אילת. כמו כן נהנים לקוחות הבנק ממוקד ארצי רחב, מוקד ני"ע ומוקד מט"ח ומאפשרויות מקוונות מגוונות בין אם במענה קולי (הכולל גם מתן אשראי מהיר) ובין אם באתר אינטרנט של הבנק.
קשר חם עם הלקוחות
בשנים 2007, 2008 ו-2009, נבחר 'בנק יהב' למקום הראשון במערכת הבנקאית בסקר ארצי שערך עיתון' גלובס' בכל הנוגע לשביעות רצון הלקוחות מן מהשירותים הניתנים בבנק שלהם.
ב'בנק יהב' לא הופתעו מממצא זה. הבנק רואה מאז ומתמיד במתן שירות טוב את ליבת פעילותו, לא רק בתחום העלויות הנמוכות ביותר של המוצרים הפיננסיים השונים, כפי שנקבע לאחרונה בתחום העמלות, אלא גם ביחס הקרוב השורר בין צוות העובדים בסניפים לבין הלקוחות, קשרים שטופחו במשך עשרות שנים, תוך שמירה קפדנית על הכללים האתיים המחייבים. הבנק משקיע בכך חשיבה והיערכות מיוחדות, הן ברמה הפנימית בבנק והן בכל מה שנוגע ללקוחות, הסביבה והקהילה.

פריסת הסניפים הורחבה


עד לפני כמה שנים, היתה לבנק פריסה מצומצמת של 12 סניפים ברחבי הארץ. בסוף שנת 2010, מונה הבנק 36 סניפים ושלוחות, שישה מרכזי ייעוץ להשקעות, מרחב טכנולוגי הכולל מוקד טלפוני ארצי, IVR , מוקד ניירות ערך ארצי ומוקד טלפוני ארצי, כל זאת במסגרת ארבעה מרחבים: צפון, מרכז וירושלים, הדרום ומרחב טכנולוגי. מרחב זה מאגד את השירותים הישירים, המוקד הטלפוני, המענה הקולי, וטיפול בכל הערוצים הטכנולוגיים לפעילות ישירה.

מגוון רחב של שירותים ללקוחות


'בנק יהב' מעניק ללקוחותיו מענה מלא לכל הסוגיות הפיננסיות -מתן שירותי אשראי, ייעוץ וביצוע השקעות והעמדת כל מגוון השירותים הבנקאיים לשכיר בישראל, הכוללים מועדוני כרטיסי אשראי ובנקאות מקוונת.
שירותי הבנק ניתנים ללקוחות הן בשירות פרונטאלי בסניפים והן בשירות מקוון. הבנק מקפיד על קיום מערכות ידידותיות, עם ממשקים נוחים וקלים לתפעול עצמאי על ידי הלקוחות. תחום שירותי הבנקאות הישירה - באמצעות מוקד טלפוני, אתר אינטרנט, מענה קולי והודעות SMS - נמצא בפיתוח מתמיד ופועל באמצעות מערכות מתקדמות ומשוכללות תחת קורת גג ניהולית אחת.
באמצע שנת 2009, החל הבנק את פעילותו במסגרת המעטפת של הזירה הצרכנית שנועדה להעניק ללקוחותיו מעבר לשירותים ולמוצרים פיננסים גם את האפשרות לנצל את כוחם כקבוצת קניה במסגרת מועדון צרכנים שיעניק להם הטבות והנחות משמעותיות בקרב ספקים ונותני שירותים ברחבי הארץ. לצורך כך, הגיע הבנק להסכם עם מועדון צרכנות עובדי המדינה לפיו לקוחות הבנק יהנו מהטבות המועדון, אשר נחשב לאחד ממועדוני הצרכנות הגדולים במשק.
במסגרת ניהול הדיאלוג המשותף עם לקוחותיו, הקים הבנק עמוד ברשת החברתית FACEBOOK, שנועדה ליצור קשר בלתי אמצעי, לקבל ולהעביר מסרים מהבנק ואליו. נכון לחודש ינואר 2010, העמוד מונה 9,000 עוקבים ונעשים במסגרתו גם פעילויות ומבצעים לכלל הציבור בישראל במסגרת הזירה הצרכנית שהקים הבנק.
מוצרים
*ניהול חשבון עו"ש קמעונאי, על מגוון שירותיו.
*אשראי על כל סוגיו, מסגרות אשראי והלוואות.
*ייעודיות וייחודיות, בריבית ללא תחרות.
*פקדונות וחסכונות בדגש על חסכונות ייעודיים.
*ייעוץ השקעות, פקדונות מובנים.
*כרטיסי אשראי – מועדון נכון, מועדון הבית של לקוחות 'בנק יהב' מהגדולים בישראל.
*מט"ח למשקיע ולנוסעים לחו"ל.
*מתן שירותי תפעול לקופות גמל וקרנות השתלמות.

פעילות נרחבת למען הקהילה


'בנק יהב' רואה בתחום האחריות החברתית, המעורבות והתרומה לקהילה ולסביבה ערכים מרכזיים בפעילותו. הבנק מקפיד לשלב את עובדיו בפעילויות קהילתיות, חברתיות ותרבותיות. הבנק פעיל בתחום התמיכה בחינוך ובספורט וכן משתתף בארגון כנסים לשיפור האיכות המקצועית של העובדים בארגונים השונים, הכשרות מיוחדות, מפעלי תרבות ועוד. עובדי הבנק מתנדבים גם בבתי ספר שונים במסגרת עמותת 'שיעור אחר'. בנוסף, מקיים הבנק יחד עם עמותת 'עלם' פעילות שמטרתה לתמוך בבני נוער במצבי סיכון. הבנק תורם גם באופן קבוע לגופים התנדבותיים ארציים שונים.

בנק יהב, סניף אילת - שדרות התמרים - מרכז מסחרי. 2617*.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש