אמרתם שיפוץ הבית,אמרתם - 'כל בו יוש'

מאת: או-מד מדיקל ● 22/3/2011 22:15 ● ערב ערב 2490
חושבים לשפץ את הבית? רוצים לעשות לו רמונט? ב'כל בו יוש' תמצאו את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת. המבחר עשיר, הייעוץ מקצועי והמחירים- לכל כיס. ועכשיו חדש - מעצבת פנים שתעזור לכם ותכוון אתכם. אז למה אתם מחכים, פסח כבר בפתח
אמרתם שיפוץ הבית,אמרתם - 'כל בו יוש'

תמונת כתבה


בימים אלו של לפני הפסח אפשר להריח את ריח ההתחדשות והשיפוצים באוויר. גם 'כל בו יוש', הותיק והטוב שבשכונה א' עובר בימים אלו ממש תהליך התחדשות ומתהדר בכמה מחלקות חדשות.
הקומה העליונה שינתה פניה והפכה לאולם תצוגה גדול ומפואר YOSH'S DESIGN & STYLE כאן תמצאו מבחר ענק של אריחי קרמיקה, גרניט פורצלן, כלים סניטריים, מקלחונים, אמבטיות, פסיפסים, ברזים, כיורים, ארונות אמבטיה, פרקטים ומערכות ספא. במחלקה זו תוכלו למצוא פתרונות עיצוב מדהימים וחדישים המתאימים לכל שכבות האוכלוסייה, במחירים שפויים.
מחלקה חדשה נוספת ב'כל בו יוש', היא מחלקת הגבס. כאן תמצאו פלטות גבס לבניה, מסלולים ניצבים וכל מה שנחוץ לבניה בקירות גבס.
כמו כן, כבר בקרוב יפתחו במקום מחלקה לדלתות פנים, מחלקה למטבחים, מחלקה לתאורה ומחלקת גינון, בהן תמצאו את כל ההמצאות והחידושים האחרונים בעולם עיצוב. או במילים אחרונות- כל מה שאתם צריכים לחידוש ועיצוב הבית תחת קורת גג אחת ומה יותר נוח מזה?
אבל לא צריך לחכות עד לסיום ההתחדשות במקום, כבר היום תוכלו להגיע ל'כל בו יוש' ולמצוא בו כל מה שצריך לשיפוץ ובניה ועיצוב חדשני של הבית.

תמונת כתבה


מאז ועד היום


שורשיו של 'כל בו יוש' נטועים עמוק בהיסטוריה של אילת. הכל בו שהוקם על ידי שלמה, לפני כארבעים שנה, הפך לחלק בלתי נפרד מהנוף המקומי. זהו עסק משפחתי המנוהל על ידי שלמה וילדיו, המעמידים לרשות לקוחותיהם את הניסיון והידע הרב שרכשו בתחום במשך שנות קיומו הרבות. ולמרות שהכל בו הינו עסק המתעדכן וצועד בקצב הזמן, השירות והאמינות בו נשארו כמו שהיו בימים הטובים כשכולם באילת הכירו את כולם והיו חברים.

הכל מכל וכל


ב'כל בו יוש' תמצאו חומרי בנין מכל הסוגים, כלי עבודה חשמליים וידניים, כלים לעבודות בנין ושיפוצים וכלים לנגרות, מסמרים וברגים, דבקים וצבעים מכל הסוגים ומכל המינים - המבחר הוא אין סופי, ולמעשה כמעט שאין משהו שלא תמצאו ב'כל בו יוש'. ואם לא די בכל המגוון, הסוגים והמינים, לאחרונה הוסיפו כאן שירות מיוחד- מעצבת פנים שתשמח לייעץ לכם חינם אין כסף ולסייע לכם בטיפים, עצות והכוונה בעיצוב, חידוש ושיפוץ הבית. ולכן, גם אם עדיין לא החלטתם בדיוק מה אתם רוצים ואתם מבולבלים ממגוון האפשרויות, הסוגים והמינים, ב'כל בו יוש' יעשו לכם סדר בראש וגם בעניינים.
ב'כל בו יוש' גאים במחלקת הצבע המקצועית. מיטב אנשי המקצוע מאיישים את המחלקה. אלו עברו הכשרה במיטב החברות ויכולים לתת פתרונות לכל נושא בתחום הצבע החל מצביעת בתים ורהיטים ועד צביעת סירות. כאן תמצאו את כל מגוון הצבעים, במרקמים שונים ובטקסטורות שבמחי מברשת ישנו לכם את פני הבית מקצה לקצה. פיתרון אידיאלי למי שרוצה לחדש את הבית אבל לא רוצה לקחת משכנתא. די בחידוש הצבע וביצירת פינות מובלטות כמו שייטיבו בעלי המקצוע להסביר לכם, כדי לעשות פלאים בבית.
עד כדי כך 'כל בו יוש' הוא המקום לכל שיפוץ בבית, שגם אם יש לכם מצנן הזקוק לטיפול, 'כל בו יוש' הוא המקום לקנות בו כל מה שאתם צריכים לטובת העניין. ב'כולבו יוש' מייבאים מזה שנים רבות קש ואביזרים נלווים למצננים ותמיד תוכלו למצוא כאן את הדרוש לכם לחידוש המצנן שלכם לקראת הקיץ.

הכינו עצמכם לפסח


אין כמו לקבל את חג הפסח בבית נקי ומחודש. את זה מבינים היטב ב'כל בו יוש', כאן כבר מציעים לכם שורה ארוכה של מבצעים מפתים.
והנה לכם רק כמה דוגמאות:
-מוט פינוק ב -399 ₪
-מקלחון פינתי 80x80 או 90x90 ב-₪899
-ארונות אמבטיה החל מ-₪599
-קרמיקה 33x33 החל מ-₪35 למ"ר
-אסלה סמויה קומפלט -₪899
-ברז מטבח נשלף PULL UP 'מדגל' - ₪399
-מבחר שטיחי פסיפס החל מ -10 ₪ לשטיח
-גרניט פורצלן ₪59 למ"ר 60x60
-כיור מטבח נירוסטה ב-489 ₪

שימו לב


המחירים המפורסמים בכתבה או במודעה כוללים הובלה עד בית הלקוח. המחיר זהה באם תשלמו במזומן, באשראי או בתשלומים.
אז אם אתם חושבים לשפץ אתה הבית, לרענן או להתחדש, אל תחכו ותנו קפיצה ל'כלבו יוש' כי בפסח הזה הבית שלכם יכול להיראות הרבה יותר טוב!

'כל בו יוש'
כתובת: מרכז חנויות יעלים
שעות פתיחה:
ימים א'-ה' 07:00-19:00
טלפון: 08-6379460.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש