מהיום אמרו - 'רהיטי העיר'

מאת: או-מד מדיקל ● 22/3/2011 22:19 ● ערב ערב 2490
/ אביבה דקל / מי לא מכיר את החנות המיתולוגית- 'רהיטי הוכמן'?. חנות הרהיטים שעברה מאב לבניו. במשך 53 שנים נמכרה לאחרונה לחיליק, אילתי ותיק שיודע כל מה שצריך לדעת על רהיטים ומבטיח להצעיד את החנות בקצב הזמן
מהיום אמרו - 'רהיטי העיר'

ותיקי העיר ודאי זוכרים את חיליק מהחנות לחמרי בניין 'מקס', חנות אותה רכש בתחילת דרכו באילת. אחרי שנתיים בהן השקיע כל כולו בחמרי בניין, מכר חיליק את העסק ורכש את חנות הרהיטים 'רהיטי השיטה' שבאזור התעשייה. שנים ארוכות עסק חיליק במכירת רהיטים, בהרכבתם ובלימוד כל מה שצריך לדעת על רהיטים. מעטים האנשים היודעים כמוהו כל כך הרבה על החברות השונות המייצרות רהיטים וגם על אלו המייבאות אותם. לפני שנים מספר עזב חיליק את העסק מסיבות אישיות ובמשך שנים ניסה כוחו בעסקים שונים. אלא שמי שאהב פעם רהיטים- אוהב תמיד רהיטים וכך גם במקרה של חיליק. משנודע לו כי החנות 'רהיטי הוכמן' עומדת למכירה הוא קפץ על ההזדמנות לחזור לענף אותו הוא אוהב ומכיר היטב. בימים אלו תוכלו למצוא אותו ב'רהיטי הוכמן' לשעבר שכעת הוסב שמה ל'רהיטי העיר' (מרכז הוכמן, מתחת למשרדי 'ערב ערב' ומול 'מועצת הפועלים')

רהיטים מכל סוג ולכל כיס


אחת מיתרונותיה של החנות 'רהיטי העיר' טמון במיקומה. היא נמצאת במרכז העיר, זמינה ונוחה לגישה לאילתים. בהזדמנות זו מבטיח חיליק: "כל אילתי שיגיע אלינו ירגיש בבית. אני מתכוון להמשיך את המסורת של 'רהיטי הוכמן' בשירות, באמינות ובמחירים הסבירים".
ב'רהיטי העיר' תמצאו מגוון רהיטים מהשורה הראשונה- "הטוב ביותר, במחיר הסביר ביותר", מצהיר חיליק בגאווה.
תמצאו כאן: חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל, ריהוט משרדי ובכלל, כל מה שעולה על דעתכם בשטח הריהוט. חיליק מצידו ישמח להעמיד לרשותכם את הידע הרב שלו בענף וידאג לכך שתרכשו את המתאים לכם ביותר.
ב'רהיטי העיר' תמצאו ריהוט יוקרתי ומפואר במחירים בהתאם, אבל גם רהיטים במחירים סבירים למי שאינם רוצים להוציא יותר מדי כסף על ריהוט.
וכמובן, שכל מה שלא תמצאו באולם התצוגה המרווח, תמצאו בקטלוגים. ב'רהיטי העיר' תמצאו קטלוגים של כל החברות המוכרות בייצור ויבוא רהיטים. די שתמצאו בקטלוג את מה שחפצתם בו, תוכלו להזמינו ולקבלו במהירות שאין דומה לה.

המיוחדים של 'רהיטי העיר'

ב'רהיטי העיר' תמצאו מזרונים במחירים של החל מ-400 ₪ למזרון זוגי ועד למזרוני 'סימנס' ו'פולירון' היקרים. מזרוני 'פולירון' ידועים בכך שהם עשויים מחומר מיוחד הנקרא 'ויסקו', חומר המקבל את צורת הגוף של השוכב עליו ותומך בו בצורה מושלמת. מבחר הארונות הגדול ב'רהיטי העיר' כולל גם ארונות מתוצרת 'הרדור', החברה המובילה בארץ בפרזול ארונות. או כמו שאומר חיליק?- "ארון של 'הרדור' הוא ארון לכל החיים"...
ב'רהיטי העיר' תמצאו ריהוט עור איטלקי המיובא מאיטליה על ידי קיבוץ גבעת ברנר. הרהיטים יפהפיים והמחירים סבירים. כך לדוגמא, סלון מעור מלא (שלושה + שניים) יעלה לכם ב'רהיטי העיר' החל מ- 8,500 ₪.
כורסאות טלוויזיה כבר אמרנו? ב'רהיטי העיר' תמצאו כורסאות טלוויזיה מעור וכורסאות מסג' במחירים מפתים.

מבצעים ב'רהיטי העיר'


ב'רהיטי העיר' המבחר עשיר והמבצעים כדאיים.
שימו לב לשניים מהמבצעים שאפשר למצוא כימים אלו ב'רהיטי העיר':
- כל הרוכש מזרון זוגי מסוג 'רויאל'- מקבל בסיס מיטה במתנה.
- כל הקונה חדר שינה, מקבל במתנה שתי כריות 'ויסקו' בערך של-600 ₪ מתנה לחג הפסח. המבצע מיועד לרוכשים חדר שינה לפני חג הפסח.

ומאחר ואחת לכמה זמן מתחלפים כאן המבצעים, כדאי לעקוב אחר הפרסומים ולהתעדכן.

לפגוש את אנה


אם תגיעו ל'רהיטי העיר' ואתם דוברי רוסית, אנה תשמח לעזור לכם. אנה הגיעה ארצה במסגרת תכנית 'נעלה' (תכנית להעלאת ילדים ללא הורים), אחרי שסיימה י'ב שנות לימוד בפנימייה וסיימה את שירותה הצבאי, בגיל 22 היא הגיעה לאילת, החליטה שזה מקומה ומאז היא כאן. לאנה ותק בענף הריהוט תודות לשנות עבודה לא מעטות ברהיטי 'נטוצי', משם עברה ל'רהיטי העיר'. אנה תשמח לעמוד לרשותכם בעצה טובה בכל הזדמנות, והאמינו לי שבין חיליק לבין אנה אתם בידיים הטובות ביותר שניתן למצוא, הן באמינות, הן בידע וההבנה ברהיטים והן בשירות המסור.

כתובת: מדין 12 אילת, מרכז הוכמן. טל: 08-6375555
שעות פתיחה:
ימים א'-ה' 08:30-20:00,
שישי- 08:30-13:30.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש