נייל סטודיו - העצמה נשית לעצמאות כלכלית

מאת: אביבה דקל ● 15/9/2011 16:52 ● ערב ערב 2515
סניף אילת של 'נייל סטודיו' בניהולה של רוני מימון, קוסמטיקאית מדופלמת, נפתח לפני שבע שנים וחרט על דיגלו להעצים נשים מכל המגזרים. את זה עושים כאן באמצעות טיפוח עצמי והקניית מקצוע המאפשר לנשים להגדיל את ההכנסה החודשית שלהן. ועם הוכחות בשטח לא מתווכחים
נייל סטודיו - העצמה נשית לעצמאות כלכלית

רשת 'נייל סטודיו' בארץ קיימת מזה 20 שנה ופרוסה בכל הארץ בשלושים סניפים. באילת מאגד בתוכו סניף 'נייל סטודיו' את כל מקצועות היופי: קוסמטיקה, איפור מקצועי בשיטת בועז שטיין, איפור קבוע, פדיקור ומניקור רפואי, שעווה, עיצוב גבות, שזירת ריסים, עיצוב שיער ובניית ציפורניים בכל השיטות (כולל קורס קישוטים מתקדמים מורחב).
מעבר לקורסים השוטפים מתקיימים במהלך השנה השתלמויות ומפגשים להעשרה מקצועית.
'נייל סטודיו' בכלל ורוני מימון בפרט, לא מתפשרים על המקצועיות של המורים בסניפים ובוחרים את האליטה בתחום, מרביתם בעלי ותק של מעל עשר שנות הוראה לפחות ובעלי ניסיון רב הן בתחרויות, בטלוויזיה ובהפקות. המורים עוברים כל הזמן השתלמויות והדרכות כדי להתמקצע ולהתעדכן בחידושים שבתחום.

על צוות המורים בסניף האילתי נמנים:


*תמי ברבי- מורה בכירה לבניית ציפורניים עם ותק של שמונה עשרה שנה.
*אושרת חן- מאסטרית בינלאומית ומקום שלישי בעולם בתחום קישוטים ופיסולי ציפורניים.
*רוני מימון- קוסמטיקאית מדופלמת עם וותק של אחת עשרה שנה, מורה לפדיקור מניקור רפואי, איפור קבוע וקוסמטיקה.
*אודליה כהן - מורה לאיפור שהגיעה מת"א, בעלת ותק של שתים עשרה שנה וניסיון של שש שנות עבודה בטלוויזיה בתוכניות 'רוקדים עם כוכבים', 'כוכב נולד', ערוץ 24 ועוד.
*חן מימון- מנהלת מרכז השיווק ואשת קשר של המקצועיות.
*אולגה רחמינוב- קוסמטיקאית ומומחית לאיפור קבוע.
*עמירם סויסה- מורה לעיצוב שיער (סוג 3) בעל וותק של עשר שנים.

'נייל סטודיו' באילת, מעבר להיותו בית ספר למקצועות היופי, דואג לבנות בתחילת דרכן במציאת מקום עבודה ופתיחת עסק משלהן. עובדה ידועה היא שבוגרות 'נייל סטודיו' הן המקצועיות והמוכשרות ביותר בשוק.
כל תלמידה בקורס מקבלת חבילה הכוללת: ערכת לימודים התחלתית, כרטיס חבר מועדון 'נייל סטודיו' המקנה לתלמידות מבצעים, הנחות, סדנאות והשתלמויות באופן שוטף, עיתונות מקצועית. כמו כן הן מקבלות סדנת שיווק , מכירות וניהול עסקי של מט"י (מרכז טיפוח יזמות) - על מנת שתסיימנה את הקורס בצורה המקצועית והטובה ביותר.

ליווי לאורך כל הדרך


התלמידות ב"נייל סטודיו" מלוות על ידי רוני בכל שלב ושלב החל מבחירת שם לעסק, בניית כרטיס ביקור, מציאת המקום המתאים לעסק ועיצובו (את הריהוט והציוד כולו כמובן שניתן לרכוש בנייל סטודיו). כמו כן מלווה אותן רוני ביציאה לשטח ובקבלת לקוחות.
הקורסים ב'נייל סטודיו' הם באישור התמ"ת, עובדה המקנה תעודה נוספת של משרד העבודה והרווחה ומאפשרת לחיילות משוחררות ללמוד על חשבון הפיקדון. גם משרד הקליטה, ביטוח לאומי ולשכת העבודה עוזרים במימון קורסים המאושרים על ידי התמ"ת.
סניף 'נייל סטודיו' באילת הוא לא רק בית ספר, הוא גם בית מקצועי פתוח הנותן אפשרות לבוגרות לפנות בכל עניין ולהגיע לתרגולים נוספים מעבר להשתלמויות השוטפות במהלך השנה.
אורכו הממוצע של קורס הינו בין שלושה לשישה חודשים, פרט לקורס קוסמטיקה שנמשך שנה.
בכל קורס לא יותר מעשר תלמידות על מנת שכל תלמידה תקבל יחס אישי ומקסימום תשומת לב.
בשל הביקוש הרב לקורסים של 'נייל סטודיו' הקורסים נערכים במקביל גם בשעות הבוקר (10:00-13:00) וגם בשעות הערב ( 17:00-20:00).
בנוסף לבית הספר קיים ב'נייל סטודיו' אילת גם מרכז שיווק גדול לציוד וריהוט במחירים מיוחדים למקצועיות, ועובדה ידועה היא שהמוצרים של 'נייל סטודיו' הם מהטובים בעולם והיחידים בעלי תקן של משרד הבריאות.
במקום פועל גם מכון מקצועי בו אפשר לקבל טיפולים מקצועיים שונים החל מטיפולי פנים, עיצוב גבות, הסרת שיער באינפרא ובלייזר , עיצוב שיער, איפור קבוע, איפור מקצועי לכלות, לאירועים ובוק לבני ולבנות מצווה.

'נייל סטודיו' באילת יוזם פעילויות רבות המיוחדות רק לסניף האילתי:


• פעמיים בשנה מתקיים ב'נייל סטודיו' אילת יום פתוח שבו מגיעים ל'נייל סטודיו' מדריכים מהצפון בכל המקצועות ומעבירים סדנאות והדרכות בכל התחומים. ביום הפתוח מבצעים והנחות מיוחדים לאותו יום וכל בוגרת מקבלת שי - יומן של 'נייל סטודיו' ולוח שנה לעסק.
• ארבע פעמים בשנה מגיעה אושרת חן לסדנת קישוטים ופיסולי ציפורניים.
• ארבע פעמים בשנה מגיע בועז שטיין להשתלמויות בתחום האיפור.
• התנדבויות בארגוני נשים עם הצוות והתלמידים וזאת על מנת להעצים נשים מכל שכבות האוכלוסייה.
• בשנה שעברה התקיים כנס מקצועי ראשוני וייחודי מסוגו מיוחד לקהל האילתי המתקשה להגיע לכנס שנערך במרכז הארץ. הכנס היה הצלחה משגשגת !

רשת 'נייל סטודיו', רוני וצוות הסניף האילתי מזמין כל אישה שאוהבת את עולם היופי ורוצה להתמקצע בתחום, וכמובן להרוויח כסף, להירשם
ב'נייל סטודיו' מקבלת כל אשה לקורסים הרבים והשונים!
את ההזדמנות להכנסה נוספת לקראת השנה החדשה ולהנאה מעולם שכולו יופי.
(בחודשים ספטמבר אוקטובר בלבד ) קורס 1+1.

'נייל סטודיו'
'מרכז מור', קומה ב'
טלפון בסניף: 08-6371060 נייד רוני: 052-3904372,
פקס: 08-6371062
שעות פתיחה:
א'-ה' 9:00-20:00, ו' 9:00-14:00.



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש