נפש בריאה בגוף בריא

מאת: אסטר שטרית ● 23/11/2011 09:14 ● ערב ערב 2525
כמה פעמים אמרתם לעצמכם שבדיוק מחר תירשמו סוף סוף לחדר כושר ותשיבו עטרה ליושנה?. ובכן יש לנו חדשות עבורכם, אם לא תתחילו כבר היום, היום הזה ימשיך להתרחק מכם לנצח
נפש בריאה בגוף בריא

מתחם הבריאות והכושר 'פולס' לא מפסיק להפתיע. לאחר שעבר שיפוץ ומתיחת פנים, הגיע הזמן שגם אתם תגיעו, תרשמו ותבצעו את אותו הדבר בגופכם. במתחם תוכלו למצוא חדר כושר מאובזר בציוד מקצועי וחדיש ובו מיטב המאמנים באילת, בחדר סטודיו המאכלס שלל חוגים, ובאווירה צעירה המלווה במוזיקה טובה העולה ממערכת הסאונד האיכותית וממסכי הפלזמה החדישים שפוזרו בחלל הנעים. הליכונים, מתקני סקי ופינת בטן להשלמת האימון הם רק חלק קטן ממגוון מתקני הכושר שהמתחם מציע לרשותכם. ורק על מנת להשלים את החוויה המשחררת, הוספנו עבורכם גם סאונה יבשה שתשיב אתכם לרחוב כאילו נולדתם מחדש.

אימון אישי וצמוד


אלא שמתחם מפואר אינו מספק כשמדובר בכושר, שכן חלק בלתי נפרד מכל אימון, היא כמובן תוכנית האימון. כל מתאמן בחדר הכושר 'פולס' נהנה מבניית תוכנית אימון אישית הקובעת יעדים שמותאמים לכל מתאמן בהתאם לצרכיו ונתוניו, כאן בהחלט נכנס לתמונה הפן המקצועי של מאמני פולס, שנהנים מידע נרחב ומקצועי ומוסמכים לייעץ לכם כיצד להתאמן בריא, ובאופן שלא יגרום לפציעות ספורט מיותרות. מיתוס שראוי להפריך כבר כעת הוא זה שטוען כי חדר כושר מיועד לשרירנים. זוהי תפיסה מוטעית מיסודה. חדר הכושר של פולס מתאים לכל הגילאים ולכל האוכלוסיות, ללא קשר לרמת הכושר הגופני של המתאמן. כל מאמן מקצועי ידע לספר לכם איך מאימון לאימון עולה המוטיבציה של המתאמן, משתפרת הרגשתו הכללית וכך גם ביטחונו העצמי. הבעיה כמובן, יאמר כל מי שאי פעם התחיל להתאמן ונשבר, היא ההתמדה, בלעדיה גם האימון המושלם בעולם לא יביא לתוצאות. פתרון אפשרי לכך היא ההסתייעות במאמן אישי. זהו לא רק הכסף שהאימון עולה לכם שיוצר אצלכם מחויבות, זוהי גם הידיעה שמישהו מלווה אתכם על בסיס קבוע, מעודד אתכם ממש כמו שראיתם בתוכניות מקצועיות כמו 'לרדת בגדול'. מאמן טוב, יודע להחדיר מוטיבציה, ועם התוצאות גוברת זו ומביאה לתוצאות טובות אף יותר."מאמן אישי עוזר להגיע למטרה כמה שיותר מהר וללא נזק לגוף", מסביר מיכאל ניימן, שמאמן במקום כבר מעל שנה. "אנשים נוהגים להעמיס על עצמם, ולמחרת הם מושבתים בכל הגוף וגורמים לנזקים כמו דלקות בפרקים ובגידים. באימון אישי מתקדמים לפי הקצב של המתאמן, לפי רמת הסיבולת שלו ולפי כמות האימונים שהוא מבצע בשבוע".

לא למבוגרים בלבד


בנוסף, מציעים בפולס שירות ייחודי של אימונים אישיים לילדים מגיל עשר ומעלה. מחקרים עדכניים מצאו כי פעילות גופנית לילדים אינה רק משחק ויש לה חשיבות רבה לא רק בהתפתחות הגופנית, אלא גם בהתפתחות הנפשית, הקוגניטיבית והחברתית. בין אם ילדך מתאמן בספורט ומבקש לשפר את ביצועיו באמצעות אימון, ובין אם הוא סובל מפגיעה או מחלה כלשהי, כיום כבר ידוע כי עיסוק בספורט מהווה תחום חדש ופורץ דרך ברפואה. אבל לא רק מצוינים וחולים ירוויחו מאימון, שכן גם ילדים 'רגילים', ישפרו את ביטחונם העצמי ואת דימוי הגוף שלהם וישפרו את מעמדם החברתי בבית הספר, ופעמים רבות גם יצליחו לצאת מדיכאונות ומצבי רוח שנגרמים מסיבות אלו, בעזרת האימון. אימוני הילדים נעשים בקבוצתו של המאמן המוכר שלמה זקס, ובקבוצה נוספת שמאומנת על ידי מאמני המכון.

להפעיל את הגוף בסטודיו


מעבר למשקולות ומכשירים, במתחם ה'פולס' תוכלו למצוא גם סטודיו רחב ואיכותי, בו ניתן להתאמן באמצעות תרגילי סיבולת ומאמץ על ידי עבודה עצמאית כשמשקל הגוף משמש לכם קונטרה במקום משקולות. התוצאות אגב מפתיעות. בחדר הסטודיו של פולס אין רגע דל, האנרגיה בקבוצות השונות מתחלפת מקופצנית ומהירה לאיטית ומוקפדת תחת אורות מעומעמים. יתרון גדול בסטודיו שלנו היא העבודה שהחלטנו שלא להגביל את הכניסה אליו בגיל. מכאן שאם חיפשת דרך מצוינת לעשות בונדינג עם הבת שלך, חוג משותף בפולס, יבנה לכן זמן איכות של אם ובת, שפשוט אין לו תחליף. הסטודיו פועל שבעה ימים בשבוע, ולאחרונה נוספו בו שיעורים בשעות הערב המאוחרות וכן בשישי בבוקר. בין החוגים: פילאטיס, טרמפולינה, סטפבוקס, יוגה-לאטיס, אימון מחזורי, אירובי דאנס, יוגה - עיצוב, אירובי מדרגה ועוד מגוון רב של חוגים. השיעורים מלווים באמצעים ובאביזרים מהשורה הראשונה: מזרוני יוגה, שקי אגרוף, משקולות קטנות, כדורי פילאטיס, כדורי כוח, גומיות, שקי אגרוף ועוד.

חנות ספורטיבית


ואם כבר ספורט, אז עד הסוף, ה'פולס' דואג למתאמנים בו, כך שישיגו את כל מבוקשם תחת קורת גג אחת וזה כולל כמובן גם ציוד ספורט תואם. קבלו אם כן את ה'פולסטור' - חנות מפנקת במיוחד למוצרי ספורט ובה המותגים המובילים, במחירים שבאמת עושים חשק לרכוש. בין אם אתם מתאמני משקולות שמחפשים פחיות וחטיפי חלבון, ובין אם אתם חובבי קרדיו שזקוקים לשעוני דופק ושעוני ריצה מקצועיים, המשווקים אצלנו בבלעדיות במגוון ובמחיר הזול בארץ. אוהבים לרוץ? אל תרכשו נעל שהיא סתם 'יפה', העדיפו מותג בינלאומי שמתמחה בנעלי ריצה אורטופדיות, כ'פרלי-יזומי' היפני. כן תמצאו אצלנו מבחר מגוון של גופיות וחולצות ספורט- 'פולס בודי בילדינג' בעיצוב בלעדי, נעליים מיוחדות לאימון בחדר הכושר ובסטודיו, צמידים ושרשראות אנרגיה באלאנס, כפפות ובעצם מה לא.

מבצע שיעלה לכם את הדופק


מנויים חדשים שירשמו עד סוף 2011 ייהנו ממבצע שפשוט לא ישאיר לכם תירוץ להישאר בבית:
מנוי במסלול ללא התחייבות החל מ-149 ₪ לחודש
מנוי שנתי לסטודיו רק ב-131 ₪ לחודש
מנוי שנתי לחדר הכושר רק ב-119 ₪ לחודש
וכמובן חבילת מתנות בשווי 150 ₪ לכל הרוכש מנוי שנתי.

'פולס'
שעות הפעילות:
א'-ה' 07:00-22:00
ו' 07:00-17:00
שבת: 10:00-22:00
לקבלת שבוע ניסיון חינם על חשבוננו חייג עכשיו:
טלפון: 08-6333888
נמרוד: 052-3900055
מיקום: רחוב המלאכה 1 אזור התעשייה.
www.pulsesport.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש