אמרתם 'פטקום' - אמרתם איכות

מאת: אביבה דקל ● 23/11/2011 09:16 ● ערב ערב 2525
אחד הייתרונות של חנות 'פטקום' בנוף האילתי הוא הוותק. אחרי 21 שנים בנוף האילתי, לא זו בלבד שכל אחד בעיר ומחוצה לה מכיר את השם, אלא שלכולם ברור שיש כאן בית. אמינות, אחריות, ייעוץ ומי בעצם צריך יותר. אז תנו קפיצה לחנות המובילה, הותיקה והגדולה באילת למוצרי חשמל לבית, אלקטרוניקה ומחשבים
אמרתם 'פטקום' - אמרתם איכות

'פטקום' נחשבת לאחת האייקונים האילתים המושרשים בנוף ובשוק המקומי ואין פלא. העובדה כי מדובר בעסק מקומי שנפתח כבר בשנת 1990 עושה את שלו. בתחילת הדרך הייתה 'פטקום' חנות המחשבים הראשונה והיחידה באילת של פעם, כשעוד לא היה מחשב בכל בית. 'פטקום' הייתה אז חנות קטנה במרכז 'צופית תחתית' שבה גם קניתם מחשב, גם מדפסת ושם גם קיבלתם שירות למחשב. משהתרחב קהל הלקוחות והדרישה למחשבים גדלה, עברה 'פטקום' לחנות גדולה יותר ב'קניון העיר' ומשצר לה המקום גם ב'קניון העיר' עברה ל'בית אלמוג', ממש כמו שסיפור הצלחה טוב צריך להיות. לפני תשע שנים, כשנפתח מרכז ה'ביג', עברה 'פטקום' לחנות הגדולה בה שוכן העסק עד היום.

מה שטוב בקטן, טוב בגדול


עוד בהיותה חנות קטנה, שמה 'פטקום' לעצמה מטרה- להביא לאילת את כל חידושי הטכנולוגיה. סימנה מטרה וגם הוכיחה שהיא אכן יכולה לעמוד במשימה.
במשך שנות קיומה עברה 'פטקום' מהפך. הבעלים השכילו לזהות את צרכי השוק המקומי ואת הדרישה ההולכת וגדלה למכשירי חשמל לבית ולמוצרי אלקטרוניקה שונים ובעקבות שינויים בשוק ומיזוג תחומים בשטח החשמל והטכנולוגיה, התפתחה 'פטקום' והפכה מחנות מחשבים לחנות החולשת על ענפים רבים בשטח החשמל והאלקטרוניקה בהם היא עוסקת עד היום. בחנויות 'פטקום' של היום תמצאו את כל מוצרי החשמל לבית, החל במגהץ ומיקסר ועד תנור אפיה, מכונות כביסה, מייבשים ומקררים, גם טלביזיות, מצלמות, קונסולות משחקים וכמובן מחשבים וציוד נלווה למחשבים של החברות המובילות בתחום. כמעט אין מכשיר חשמלי או אלקטרוני שלא תוכלו למצוא ב'פטקום', הכל מאיכות וטיב ראשונים במעלה.
למרות שברבות השנים החנות גדלה והמגוון גדל, השירות שתקבלו גם כיום ב'פטקום' הוא מצוין, בדיוק כמו שהיה מאז נפתחה החנות הראשונה. שכן גם לבעלי הבית וגם לעובדים ברור שהיחס והשירות בחנות הם שעושים את ההבדל.
ל'פטקום' שני סניפים באילת: האחד במרכז 'הביג' והשני בקניון 'מול הים'. החנות במרכז 'הביג' משתרעת על שטח של 450 מ"ר והיא הגדולה ביותר במרכז 'הביג' וגם הגדולה באילת. קשה להישאר אדיש למראה אולם התצוגה רחב הידיים והמבחר הענק שבו.
מרגע שנכנסתם ל'פטקום' אתם מרגישים שאתם בידיים טובות ושיש מי שדואג לכם. לשירותם של הלקוחות עומדים בכל רגע נתון מוכרנים שכולם ללא יוצא מהכלל מקצועיים ובעלי ידע רב בכל הנוגע למבחר המכשירים המוצגים במקום. המוכרנים אדיבים וששים לעזור ויסבירו לכם בסבלנות רבה כל מה שתרצו לדעת על המכשיר אותו אתם מתכוונים לרכוש. הם גם יציעו לכם מתוך המבחר את המכשיר המתאים ביותר לצרכים שלכם ולא בהכרח את היקר מכולם. גם מנהל החנות, טל פנחס, עומד לרשותכם ולשרותכם בכל בעיה שאתם עלולים להיתקל בה לפני הקניה וגם אחריה.
ב'פטקום' מתחייבים לשירות הטוב ביותר, לאיכות הטובה ביותר ולמחיר הזול ביותר והכל מוצע בתנאי תשלום נוחים ביותר - עד 36 תשלומים בכרטיס אשראי. תשלומים בצ'קים בכפוף לאישור E.R.N.
אז אם חשבתם איפה לקנות, אל תחשבו יותר. תנו קפיצה ל'פטקום' ולא תצטערו.

כשאיכות ומקצועיות נפגשו


כשמדברים על מיטב היצרנים בשוק הן בתוחם המחשבים ומוצרי החשמל לבית, ב'פטקום' תוכלו למצוא מגוון עשיר של מיטב החברות והיצרנים. ורק כדי שלא תגידו שלא ידעתם, הנה לפניכם רשימת החברות שתוכלו למצוא ב'פטקום':
מחשבים מהחברות הבאות:
HP / Dell / Lenovo / Apple / Asus / Acer / LG

מצלמות מהחברות הבאות:
Canon / Nikon / Sony / Fuji / Casio / OLYMPUS / Panasonic

מסכיT.V מהחברות הבאות:
Panasonic / Toshiba / LG / Sony / Mag / Hisense

מוצרי חשמל לבית:
SPECTRA / AMANA AEG / AMCOR / BLOMBERG CRYSTAL / DeDietrich KitchenAid / VIKING.

'פטקום'
כתובת: מרכז הביג אילת
טלפון: 077-7378800/1
שעות וימי פתיחה:
א'-ה' 09:30-21:30
יום שישי 09:00-15:00
שבת מצאת השבת עד 22:30