מרינה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 24/10/2012 08:44 ● ערב ערב 2573
מרינה

תמונת כתבה


יש אנשים שפשוט אוהבים את המקצוע בו הם עוסקים והם מתמקצעים בו עד הפרט הכי קטן. כמו למשל רופא שמתמחה בתחום הספציפי לו ויש לו פתרונות-אבחנות מדויקות וכן יודע לתת את התרופה ו/או הטיפול הכי מתאים, כך היא מרינה, העוסקת בתחום האסתטיקה מזה שנים רבות, למדה אותו על בוריו ויודעת לתת בדיוק את הפתרונות המתאימים לכל לקוח. בכל דבר בו היא נוגעת, היא עושה פלאים, במניקור, בפדיקור, בפדיקור רפואי, בבניית ציפורניים ובעיצובן, בהסרת שיער בשעווה, בעיצוב גבות בפינצטה ובהסרת שפם בשעווה וטיפולי פנים.

המכון של מרינה הוא מקום עם אווירה ביתית וחמימה, בו מקבלת מרינה את לקוחותיה תמיד עם חיוך ועם סבלנות שבאמת לא ראיתי כמותה מזמן. היא דואגת שלקוחותיה תמיד יצאו מרוצים מהטיפול.

כאמור, מבצעת מרינה במכון טיפולי פדיקור רפואי (גם לסכרתיים וגם לפטרת הציפורניים), עם הקפדה יתרה על היגיינה, טיפול עדין, בשימוש בחומרים איכותיים לשביעות רצון הלקוחות.

כשמדובר בבניית ציפורניים ועיצובן, מרינה היא אמנית אמיתית. מאז היתה צעירה אהבה את התחום ואף למדה אותו ביסודיות כאשר גרה בפתח תקווה וגם כאן באילת – ב'נייל סטודיו'. הצצה בתמונות של ציפורניים שבנתה מראה שאכן מדובר במקצוענית מחד ואמנית מאידך. מרינה משתמשת בבנייה בשיטות האקריל או בשיטת הג'ל (על פי הצורך), משקיעה רבות בקישוט ובציורים. בתחום עיצוב הציפורן, למרינה כל הפתרונות, החל מלקים במגוון צבעים גדול, דרך ג'ל פוליש לציפורניים בצבעים שונים, לק מגנט – ייחודי למרינה, אבנים, מדבקות ובעצם כל מה שעולה בראשכם.

מרינה חרטה על דגלה מקצועיות וסבלנות סבלנות ועוד פעם סבלנות. היא עושה את עבודתה מכל הלב וכמובן מפנקת במתנות את לקוחותיה הקבועים בחגים. והמחירים? שווים לכל נפש, קבלו טעימה מהמחירון:

מניקור רגיל – 40 ₪
לק ג'ל – 100 ₪
בניית ציפורניים בג'ל – 160 ₪
מילוי ציפורניים – 90-100 ₪
פדיקור רפואי – 90-120 (תלוי במצב הרגל והמחיר שונה עבור גברים ונשים).
ג'ל OPI לציפורן טבעית – 100 ש"ח.

ליצירת קשר: מרינה 054-7598071.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש