היכל התרבות

מאת: או-מד מדיקל ● 24/10/2012 10:14 ● ערב ערב 2573
היכל התרבות

לקראת הצגות


'הלילה השנים עשר' – מבית 'תיאטרון החאן'

תמונת כתבה


עונת המנויים של הצגות מתנ"ס 'בית רובין' יוצאת לדרך!
קומדיה מאת ויליאם שייקספיר, מן הקומדיות הידועות והמענגות ביותר שלו. שני תאומים, שספינתם נשברת, נקלעים לחוף איליריה, ארץ המוסיקה הקסומה ולמערבולת של אהבה וקנאה. זוהי קומדיה לירית, בעלת רבדים רבים, דמויות רבות ומגוונות, נלעגות כמו מלווליו, משרתה הנפוח של אוליביה ונוגעות ללב כמו ויולה, הנערה שנאלצת להתחפש לנער כדי להגן על תומתה. ההצגה זכתה ב- 3 פרסי התיאטרון הישראלי 2010.
כניסה: 115 ₪, תלמיד/גימלאי: 95 ₪.
רכישת כרטיסים ומנויים במתנ"ס 'בית רובין' 6343343 שלוחה 1.
יום ב', 29.10.12 ויום ג', 30.10.12
בשעה 21:00 ב'תיאטראות אילת'.

מקסי ואני


עונת המנויים של תיאטרון 'מופת' נפתחת עם הצגה של תיאטרון 'בית ליסין'.
אלכס הצעיר והשאפתן הוא עוזרו ל'עניינים כלליים' של מקסי, טייקון ישראלי שטוף רחמים עצמיים. אלכס היתום, שחווה ילדות עשוקה בדירת חדר וחצי בתחנה המרכזית הישנה, מנסה לפצח את סוד העושר והאושר של חברת המתעשרים החדשה בארץ ולמצוא גם לעצמו מקום בצמרת. בדרך לשם הוא מתאהב בבתו של הבוס, בוגד בחברו הלום הקרב, נבגד על ידי אשתו האמנית ויושב שבעה על סבתו הקומוניסטית והמתנשאת. קומדיה סאטירית מרירה על אהבה וכסף, עסקים ואמנות ועל אצולת הממון הישראלית - מי היא ומה היא, ואיך לעזאזל מצטרפים אליה?
יום ב', 5.11.12, בשעה 21:00, ב'תיאטראות אילת'.

קצרים


'דרור יקרא"
ערב בניחוח יהדות תימן לצלילי שיריו של בועז שרעבי.
החוויה האתנית מארחת את להקת 'רוח דרומית'.
כניסה: 35 ₪. מספר המקומות מוגבל.
מוצ"ש, י"א חשון 27.10.12, בשעה 20:30 במתנ"ס 'יעלים'

הולכים בשביל הבריאות והספורט


בהדרכת: מני קיסלסי
יוצאים לנחל שחמון, עליה לאתר קבורה,
סינגל קטן ועליה לתצפית תמר.
אורך המסלול 2.5 ק"מ, מתאים למבוגרים ומשפחות עם ילדים מגיל 6 ומעלה. בסיום המסלול - כיבוד קל. ההשתתפות ללא תשלום.
יום ב', י"ג חשון 29.10.12, בשעה 15:50 במתנ"ס 'שחמון'.

'שני משפחתי'
בנושא הסתיו.
מתנפחים, הפעלות מגוונות ומטעמי המטבח של 'קולייר'.
כניסה: 15 ₪ לילד ראשון, 10 ₪ לילד שני, כל ילד נוסף חינם!
יום ב', י"ג חשון 29.10.12, בשעה 17:00 במתנ"ס 'קולייר'.

המלצת ספר
שעת סיפור לגילאי 4-7
'מעשה בדייג ודג הזהב' / על פי פושקין
מספרת: עדה ים מירסקי. כניסה: 10 ₪.
יום ג', י"ד חשון 30.10.12, בשעה 17:00 בספריה העירונית.

אימון פיוז'ן / ד"ר ענת רוזן ליב

תמונת כתבה


בהוצאת 'אופיר ביכורים' – בית הוצאה לאור המוביל בישראל ליוצרים בראשית דרכם
אימון וזן בדרך לנקודת האופטימום.
"אימון (קואצ'ינג) זה אומר: להעז, לחלום, לגלות, לחוות, להרגיש, להתנסות, להחליט, לפעול ולהגיע.
הוא מחולל שינוי, הוא עוסק בשינוי ושואף לשינוי. הוא מאפשר לחיות את החיים במלואם".
"לאימון יש נגיעה במגוון רחב של נושאים: אימון כלכלי–פיננסי, אימון למציאת ייעוד אישי, אימון לאסרטיביות ולתקשורת בינאישית, אימון זוגיות, אימון קריירה, אימון לביטחון עצמי, להקמת עסק, אימון לאיכות חיים ועוד ועוד.
ועושה רושם כי הוא כאן כדי להישאר".
הספר 'אימון פיוז'ן' מאת ד"ר ענת רוזן ליב, בהוצאת 'אופיר ביכורים', משלב בצורה פורצת דרך את תורת האימון הקלאסית הפרקטית עם עקרונות הזן בודהיזם ויוצר מודל חדש וחלוצי של אימון, המחבר בין מזרח למערב. מודל האימון פיוז'ן דובר שתי שפות – שפת האימון לחיים ושפת הבודהיזם והזן – ומפליא למזג אותן יחד לצורך אימוני אפקטיבי קצר – מועד. בלשון בהירה ומובנת פורשת הכותבת בפני כל מי שזקוק לשינוי בחייו כלי פרקטי להשגת פריצת דרך (אישית, זוגית ועסקית) וניצחון על שעון החול.
"אפשר לעשות את זה פשוט. כי זה פשוט. אנחנו רק לא תמיד רואים את זה".
הספר נפתח בתיאור תחושת הדחיפות. הדחיפות התובענית להגיע להישגים ולהיות במקום אחר. ההרגשה כי משהו לא במקום בחיים, מבלי יכולת לדעת מה. מתוך חקירה וניסיון מעשי באימון עם אנשים וקבוצות מגיעה המחברת בסופו של דבר לדרך הבודהיסטית בכלל ולאסכולת הזן בודהיזם בפרט – שם מצאה את החלק החסר, בו הדחיפות מתפוגגת. שם מצאה תשובות לקשת הצרכים והשאלות, הקשיים והכאבים שהתעוררו במהלך הדרך האימונית. הקורא יוכל למצוא בספרה גם הדגמות מעשיות (שיחות עם מטופלים) מתוך חדר האימון, בחינת התוצאה אל מול נקודת האופטימום.
הספר מיועד לכמה מעגלים של קהלי יעד: עבור אנשים שעובדים עם אנשים: מאמנים, מטפלים, יועצים, מגשרים ככלי מקצועי, עבור מנהלים ככלי עסקי, עבור מתאמנים ככלי עבודה ועבור כל אדם כספר עזר והדרכה לחיים.
תהליך האימון המתואר בספר תואם את צרכי האדם המערבי בעידן הפוסט מודרני ובד בבד עושה שימוש בחכמה עתיקה, המספקת עקרונות להשגת הרמוניה ואיזון פנימי לעבר נקודת אופטימום מנטאלית (נקודת האופטימום הינה השאיפה הגדולה של האדם המגיע לאימון, המשקפת את התוצאה האופטימלית).
ד"ר ענת רוזן ליב, פסיכולוגית Ph.D) ) מאמנת מוסמכת בכירה, יועצת אסטרטגית, חוקרת ומרצה. עוסקת באימון אישי, זוגי ועסקי בשילוב עקרונות מן הפילוסופיה והפסיכולוגיה המזרחית. נשואה בפרק ב' ואם לבת. לוקחת אחריות על חייה, שואלת גם את עצמה "לאן את חולמת להגיע ומה את מוכנה לעשות כדי להיות שם?" .

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש