פרי ארצנו-כל טוב הארץ תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● 2/1/2013 10:08 ● ערב ערב 2583
פרי ארצנו-כל טוב הארץ תחת קורת גג אחת

תמונת כתבה


אם אתם צריכים ירקות או פירות טריים, איכותיים ועסיסיים, כדאי שתגיעו ל'פרי ארצנו', שם תוכלו לא רק לקנות, אלא על הדרך גם להזין את העיניים במגוון הגדול ובכמויות הענקיות שאין דומה להן בשום חנות אחרת בעיר בילוי ב'פרי ארצנו' הוא חגיגה לעיניים ולכל החושים
חנות הפירות והירקות המיתולוגית של אילת 'פרי ארצנו', הפכה זה מכבר למוסד בעיר ואין מי שלא מכיר אותה. החל משעות הבוקר המוקדמות נוהרים אילתים למקום, כדי ליהנות משפע ומבחר של ירקות ופירות טריים באיכות הכי גבוהה שאפשר ובמחירים שווים לכל כיס.
לא תמיד הייתה פרי ארצנו חנות גדולה כמו שהיא היום. ההתחלה הייתה צנועה הרבה יותר. משה משה הגיע עם משפחתו לאילת בשנת 1979 ופתח מינימרקט במרכז 'ממן'. העסק היה מלכתחילה עסק מצליח וכשהחליט משה משה להרחיב אותו, הוא עבר בשנת 1989 לחנות גדולה יותר במרכז 'אופיר'. בחנות החדשה שנקראה 'ירקות אופיר' החליט משה משה להתרכז רק בירקות ופירות - ענף אותו הכיר היטב משנות עבודתו הארוכות בשוק הסיטונאי בתל אביב. כך יצאה לדרכה אגדה מקומית ושמה - 'פרי ארצנו'. משה משה, דור שלישי לירקנים, יודע בדיוק איפה כדאי לקנות, היכן משיגים את המחירים הטובים ביותר, איך בוחרים את הפירות והירקות הטובים ביותר ואיך מביאים את התוצרת הטריה בדרך הקצרה ביותר מהחקלאי לאילת. למעשה, אין דבר הקשור לפירות וירקות שאותו משה לא יודע.

עד מהרה שגשגה החנות והייתה לשם דבר בעיר. משקטן המקום מלהכיל את כמויות הסחורה ואת הלקוחות הרבים, החליטה המשפחה שהגיע שוב הזמן לעבור למקום גדול יותר.
בשנת 1997 עברה 'פרי ארצנו' למשכנה החדש באזור התעשייה – שם היא מככבת בענף הירק והפרי עד היום.

אימפריה של פירות וירקות


אין אילתי ותיק או חדש, שאינו מכיר את 'פרי ארצנו'. החנות רחבת הידיים משתרעת על שטח של 660 מ"ר וכל המגיע אליה לא יכול שלא לתפעל מהתצוגה מרהיבת העין ומהמבחר הענק של הפירות והירקות הגודשים את המדפים. אין פרי או ירק שלא תוכל למצוא ב'פרי ארצנו' והכל תמיד טרי ורענן.

המחירים בפרי ארצנו נוחים ביותר. עובדה, לדברי משה משה, בסקר מטעם 'ידיעות אחרונות' שנערך לפני כשנה בין כל חנויות הירקות והפירות בדרום הארץ, נמצאה 'פרי ארצנו' כחנות שבה המחירים הזולים ביותר בדרום. מדי יום מגיעות ל'פרי ארצנו' משאיות עמוסות כל טוב מהשוק הסיטונאי בתל אביב וממשקים חקלאיים בכל רחבי הארץ ופורקות את הסחורה הטריה בחנות. 'פרי ארצנו' אינה עוסקת רק במכירה קמעונאית. כיום יש לעסק גם פן סיטונאי, שכן 'פרי ארצנו' היא, לדברי הבעלים, המובילה בעיר בשיווק פירות וירקות בסיטונאות למסעדות, בתי מלון וגם לחנויות אחרות.

ב'פרי ארצנו' לא מאמינים במשלוחים לבית הלקוח. לכאן צריך וגם כדאי מאוד לבוא, להזין את העיניים במגוון הגדול ובכמויות הענקיות של הפירות והירקות, שאין דומה להן בשום חנות אחרת, ולבחור בעצמכם את הדרוש לכם. בילוי ב'פרי ארצנו' הוא חגיגה לעיניים ולכל החושים ומובטח לי שתיהנו וגם תמצאו כל מה שאתם צריכים וגם המון דברים שאתם אולי לא ממש צריכים, אבל רוצים.

"פרי ארצנו", החנות הגדולה והידועה ביותר באילת, היא עסק משפחתי במלוא מובן המילה. משפחת משה הם דור שלישי של ירקנים. משה משה מנהל את החנות עם שלושת בניו איציק, אמיר ואוהד. איציק הוא המנכ"ל ומנהל השיווק, אמיר הוא המתמחר והממונה על קשרי לקוחות, ואוהד הוא הקניין. אשתו של משה- פרחיה, אחראית על המכירה הקמעונאית, ואשתו של איציק, מנהלת מזה שלוש שנים את המשרד.
אז אם קראתם וחשבתם פירות או ירקות, עכשיו אתם בדיוק יודעים לאן להגיע. (תדמית)

פרי ארצנו
מיקום: פארק תעשיה חדש, אילת (מול "פלאפון")
טלפון: 08-6336863 שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-20:00,
שישי- 07:00-15:00 (בחורף) 07:00-16:00 (בקיץ).


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש