היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/3/2013 10:19 ● ערב ערב 2593
היכל התרבות

מלצת סרט


ארץ אוז – תלת ממד

תמונת כתבה


פנטזיית הרפתקאות של דיסני בבימויו של סם ריימי, מנסה להעביר את מקורות הדמות האהובה של הקוסם מארץ עוץ. אוסקר (אוז) דיגז (ג'יימס פרנקו) הוא קוסם לא ידוע עם מוסר מפוקפק שעובד בקרקס נידח. הוא נזרק מקנזס המאובקת לארץ אוז שוקקת החיים ובעקבות כך הוא מאמין שזכה בכל הקופה: ההון והתהילה עליהם חלם. אבל אז הוא פוגש בשלוש מכשפות: תאודורה (מילה קוניס), אווהנורה (רייצ'ל וייז) וגלינדה (מישל ויליאמס), שאינן משוכנעות שהוא הקוסם הגדול שכולם מצפים לו. בניגוד לרצונו, הוא נשאב למערבולת של בעיות ואתגרים עם ארץ עוץ ותושביה. אוסקר חייב לגלות מי טוב ומי רע לפני שיהיה מאוחר מדי. הוא משתמש בכישורי הקוסמות שלו כדי ליצור אשליה, ובזכות הפקחות שלו - וקצת מעשי כשפים – הופך עצמו לא רק למכשף הגדול של אוז, אלא גם לאיש טוב יותר.
'תיאטראות אילת'.

קצרים


מסיבת אוזניות

תמונת כתבה


עם די ג'יי ניר דרור, די ג'יי ויזמן ולאוד במוסיקה מיינסטרים, היפ הופ וטראנס פסיכדלי בהתאמה. רק לוחצים על כפתור ומתמכרים למוסיקה... כמו כן, מופעי אש מרהיבים, וצבעי גוף זוהרים כמו בתאילנד! אלכוהול במחירים מוזלים.
חמישי, חוף 'הדקל', 14.3.13, 22:30.
מחיר ברכישה מוקדמת: 30 ₪, בערב האירוע – 50 ₪. קבלת אוזניות בתמורה לפיקדון: תעודת זהות, רשיון, דרכון בתוקף בלבד. הכניסה מגיל 18. כרטיסים: באגף צעירים (מאחורי הספריה העירונית): 0574617587 אליחי. מכירה באשראי\מזומן - במשרד 'מופעים ועוד' : 08-6370004.

מסיבת חוף לנוער

תמונת כתבה


אתתםם מווכככננייםם?? ב- 15.03 זהה קווורההה!!
מסיבת חוףף מטטטווורררפפתת לנוער האילתיי בלבבבדד בחוף ה'וויליג''!!
אז מה יהיה שםם??
E-Z במופע שידביק אתכם לקירר!!
DJ ציף ציף במופע שיעיף אתכם באוויר!!
משקה ראשון? על חשבוננו!!
הסעות הלוך וחזור? על חשבוננו!!
מכונננתת מיםם שלא תשאיר אתכם יבשים!!
וכמה זה עולה כל זה??? 25 שקלים.
אז מהרו לקנות אצל נציגי מועצת הנוער העירונית בבתי הספר !!
*** בכרטיס נמצא שובר לשתייה קלה, על מנת לעלות להסעות עליכם להציג את הכרטיס!!
**במקום לא תתקיים מכירת כרטיסים!! **
#מכירת מזון תתקיים במקום #

"שרים בצוותא"
שירי אביב בהנחיית שאולי אגמי בשיתוף 'פעילי זמר'.
מחממים את הלב עם שירים ומרקים.
כניסה: 25 ₪.
שבת, ה' ניסן, 16.3.13, בשעה 20:30, במתנ"ס 'קולייר'.

שעת סיפור לגילאי 4-7

תמונת כתבה


ילדי מועדון שעת הסיפור חוגגים 'סדר פסח'.
'אגוז של זהב' / לוין קיפניס.
נא הגיעו עם חולצות לבנות והגדה של פסח.
מספרת: צביה משה.
כניסה: 10 ₪.
יום ג', ח' ניסן, 19.3.13, בשעה 17:00, בספריה העירונית.

המלצת ספר


מה נשתנה במתנה השנה?
השנה תיהנו מהגדה של מתנה לפסח!

אביב הגיע פסח בא - הגדה של פסח לילדים
חמש מתנות ייחודיות בערכה אביבית מיוחדת לפסח מהשירות הבולאי

השירות הבולאי של חברת דואר ישראל בשיתוף עם חברת 'קלסיקלטת' הפיק לקראת חג הפסח מארז מתנה משפחתי מיוחד, 'אביב הגיע פסח בא – הגדה של פסח לילדים', המעניק זמן איכות חווייתי, המשלב תוכן עשיר ומהנה, לחג הפסח.
בשירות הבולאי מציעים להעניק, מכל הלב, מארז מתנה מקורי ונפלא זה לכל בני המשפחה הכולל 5 מתנות ייחודיות: הגדה לילדים מאוירת מיוחדת לילדים, המבוססת על תכני ההגדה; גיליון בולים 'הבול שלי' עם דמויות פרחים משעשעות; משחק טריוויה על חג הפסח לכל המשפחה - 54 כרטיסיות קשיחות עם שאלות ותשובות על החג ומנהגיו; דיסק שירים וסיפורים לחג ושובר הנחה לרכישת חוברות פעילות של דיסני. המארז יימכר במארז מיוחד בסניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת דוארwww.postil.com במחיר 39.90 ₪ בלבד!
ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שיקנה לכל המשפחה שעות של פעילות משותפת ומשעשעת. המוצר מקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית מקנה ערכים וגיליון הבולים המיוחד והמאויר, מהווה שגריר חינוכי חשוב. הפעילות המשותפת תהווה כלי להורים ולמשפחה לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים עם גושפנקא של בקרות חינוכיות.
השנה תתרום חברת 'קלסיקלטת' מהכנסות המוצר לשתי עמותות: 'גדולים מהחיים' לעזרה לילדים ונוער חולי סרטן, 'לראות' – לעזרה ללקויי ראייה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש