מוסך אלעד

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/3/2013 11:40 ● ערב ערב 2593
מוסך אלעד

ראשית אפתח בגילוי נאות: מוסך אלעד היה המוסך שלי במשך עשור אם לא יותר. היתה לי סיאט איביזה ואחר כך – סיאט טולדו, הייתי מבלה במוסך הרבה, כי ככה זה כשיש לך רכב ישן, אך כשאני אומרת מבלה, אין כוונתי לסבל מתמשך, כי אם, גם אם זה נשמע הזוי, לתענוג צרוף. תמיד היה כיף להגיע, כוס קפה, שיחה קולחת, חיוכים, בדיחות, לפעמים הייתי מבלה שם שעות מבלי לשים לב. הרומן שלי עם מוסך אלעד מבחינה מכונאית תם לו אי שם בשנת 2008, עת עברתי לרכב אמריקאי חדש, עם אחריות, ועל כן נאלצתי להיפרד ולעבור, ולו בשל אחריות הרכב (3 שנים). השבוע, כשהגעתי למוסך אלעד לשם ראיון לכתבה שאתם קוראים, חשתי כי חזרתי הביתה. ככה זה אצל יוסי שטיין, הבעלים ואלישע, מנהל המוסך, תמיד כיף, הקפה טוב, המזגן חזק, המוסיקה הקלאסית המתנגנת ברקע נותנת לך תחושה שאינך במוסך. ואיך אפשר לוותר על השיחה עם יוסי, שדעתו נשמעת בכל נושא, הוא מאגר בלתי נדלה של ידע, חוכמה, נסיון, בור סוד של אינפורמציה וכן כן כולם מכירים אותו כבעל האג'נדה הנאמרת בכל הזדמנות לגבי אילת ולא רק. כזהו יוסי, ישר לפנים, בלי התייפייפויות, וואט יו סי איז וואט יו גט, לרע ולטוב, בעיקר לטוב. כי כשזה מגיע למקצועיות ונסיון וגם ידע רב שנים בנושא המכונאות, אין כמו איש סטרייט אין דה פייס. מודה, למדתי הרבה על מכונאות בשנות הרומן שלי עם מוסך אלעד, ולהם אני חבה הרבה בשל הידע הרב שצברתי.

אז כרגיל, הגעתי לכתבת תדמית ונשאבתי לשיחה אודות אילת, המלחמות הסיזיפיות בבירוקרטיה, ודון קישוט אחד שלא מוותר, יום אחד הוא עוד יצליח, אף על פי שבאילת מדובר על מקום קשה כפליים.

ולענייננו...


מוסך אלעד החל דרכו אי שם בתחילת שנות ה- 80 (81' אם אתם מתעקשים), אי אז היה ממוקם באזור התעשיה הישן. בשנת 1993, עבר המוסך למקומו הנוכחי, כשיוסי שטיין הבעלים ואלישע סולומון המנהל הנאמן ותאמינו או לו, יש להם עובד שמלווה אותם אף הוא משנת 1981 (!), הרתי גבריאל, עליו אומר יוסי: "שם המשפחה שלו מגיע מהמילה אררט, הרי אררט, מוכר לך? תיבת נח וכיו"ב". ריספקט. יוסי מספר על הבניין בו מצוי המוסך: "הבניין הזה היה גולת הכותרת של התפתחות המוסך, מקום גדול ונוח לעבודה. בניתי אותו במו ידיי. היתה לי תוכנית לפתוח בו גם מקום לשירות ומכירה של מוצרי 'פולקסווגן', עם אולם תצוגה. אני אוהב בניה, זה עוד יגיע...". השם אלעד ניתן על שם בנו של השותף דאז, "למרות שהשותפות הסתיימה, לא ראיתי לנכון לשנת את השם, שם יפה לא?".

'מוסך אלעד' הוא מוסך שירות של 'פולקסווגן' ו'סיאט' ומומחה ב'אאודי' ו'סקודה'. במוסך תקבלו את כל סוגי הטיפולים והתיקונים. יוסי חרט על דגלו: מקצועיות, נסיון, אמינות, שירות ואחריות.

'מוסך אלעד', המלאכה 3 (מול 'למונדו'), טלפון: 08-6378205, שעות פתיחה: א'-ה' 8:00-16:00, ו' 8:00-13:00.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש