אייבורי מחשבים אילת - עולם המחר של מחשבים

מאת: אביבה דקל ● 31/10/2013 16:46 ● ערב ערב 2626
אייבורי מחשבים אילת היא מקום מצוין לרכישת מחשבים נייחים, ניידים, טלפונים סלולריים, טאבלטים וציוד היקפי מכל סוג, כמו כל אחד מעשרים וששה הסניפים של רשת איבורי מחשבים הפרושים בכל רחבי הארץ, היא שמה את נושא השירות המקצועי והאמין ללקוח בראש מעייניה.
אייבורי מחשבים אילת - עולם המחר של מחשבים

בסניף האילתי של הרשת מגוון רחב מאד של מוצרים ומכשירים במחירים אטרקטיביים פטורים ממע"מ. בין המוצרים בחנות תוכלו למצוא מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה כמו מחשבים ניידים ונייחים, מסכים, טאבלטים, סמארטפונים, ציוד היקפי ואביזרים למחשבים, אוזניות, חומרה למחשב ועוד של המותגים המובילים בעולם ביניהם: אינטל, DELL, סמסונג, אסוס, HP, ACER, לנובו ועוד.

באייבורי מחשבים אילת ייעצו לכם ויעזרו למצוא את המחשב המתאים לצרכים שלכם. גם אחרי שרכשתם את המחשב ילוו, ידריכו ויתנו שירות בכל עת שתתעורר בעיה במחשב שרכשתם. בסניף אילת של אייבורי מחשבים, כמו בכל סניפי הרשת, פועלת תחנת שירות למחשבים בה תוכלו ליהנות משירות בדיקה תמיכה ותיקונים על ידי מומחים בתחום שיתנו לכם שירות אדיב מקצועי ואמין ביותר.

בנוסף לתחנת השירות המקומית קיימת ברשת אייבורי מחשבים מחלקת שירות לקוחות מרכזית רחבה אשר נותנת מענה ללקוחות החברה מכל הארץ, החל ממענה טלפוני העוזר ללקוח בביתו ועד עזרה לכל לקוח שפונה אל כל אחד מסניפי החברה בכל בעיה קטנה או גדולה.

מאז הוקמה חברת אייבורי מחשבים בשנת 1991 התפתחה וגדלה וכיום וכיום היא אחת מרשתות השיווק המקצועיות והמובילות בתחום המחשבים,הסלולר, הטאבלטים, האביזרים והציוד ההיקפי ולה 26 סניפים בפריסה ארצית
בנוסף ל 26 הסניפים הפרושים בכל הארץ יש לרשת איבורי מחשבים אתר אינטרנט המאפשר ללקוחות להתרשם ממגוון המוצרים של הרשת ואף לרכוש באמצעותו. כתובת האתר היא www.ivory.co.il/eilat

חברת אייבורי זכתה זו השנה השביעית ברציפות בהכרה "כרשת המחשבים הטובה והאמינה ביותר" ע"י המבחן של המדינה – דבר המדבר בפני עצמו, כך שאם אתם מעוניינים לשדרג את המחשב האישי, לרכוש מחשב חדש, לקנות טאבלט חדש או להחליף את הסלולרי - אייבורי אילת, השייכת לרשת אמינה כל כך, היא ללא ספק החנות עבורכם!

מיקום: שד' התמרים 9 אילת
טל: 08-8569696
מייל: sales@ivory.co.il
אתר: אייבורי מחשבים
שעות פתיחה: א'-ה': 10:00-19:30, ו': 09:00-14:30
שעות פתיחה לתחנת שירות: א'-ה': 10:00-17:30שישי: 09:00-13:00.
חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש