תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 8/11/2013 08:06 ● ערב ערב 2627
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב ייתכן ולא תרגישו במלואה את חדוות יום ההולדת, כיוון שאתם מרגישים שאתם רוצים לפרוץ דרך בחייכם, אך איכשהו הדברים זזים לאט ומקשים את דרככם.

עקרב


בשבוע הקרוב, אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל יוכלו לנשום לרווחה כיוון שהכוכב סטורן, המביא איתו קשיים, עומד 'לרדת מכם' ותתחילו להרגיש הקלה. נכון שהכוכב מרקורי עדיין נמצא במזל שלכם, אך כל זה עדיין זמני ובעוד חודש הכל יעבור, והחיים שלכם לאחר תקופת יום ההולדת יגיעו למצב שתרגישו שהנה עברתם את מסלול המכשולים. שאר ילידי המזל עדיין חווים את סטורן ואת הצורך בלקיחת אחריות.

קשת


הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית תת ההכרה שלכם ולכן אתם חווים חוסר שקט כמעט קיצוני. ייתכן שאתם לא ישנים טוב בלילה ומחשבות שאין לכם שליטה עליהם מפריעות לכם להירגע ואף לחשוב בצורה צלולה לגבי המשך עתידכם האישי והמקצועי. אין לכם ברירה אלא להתמודד עם המציאות כמו שהיא ולזרום עם הנסיבות עד לאחר תקופת יום ההולדת שלכם. הקפידו על מנוחה ושמירה על האנרגיה.

גדי


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס למזל שלכם ויעניק לכם חודש של פינוקים. זה הזמן המתאים עבורכם לקבל את מלוא תשומת הלב מאחרים ולהרשות לעצמכם להוריד הילוך מהרצינות הנהוגה בחייכם ואף לזרום עם הנסיבות ביחסים שאינכם מורגלים איתם אך גורמים לכם בשלב הזה להנאה וסיפוק. ייתכן ומערכות יחסים שהתפרקו בעבר יחזרו ואתם תוכלו להמשיך וליהנות מהם.

דלי


בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים וייתכן אף שזוהי אחת ההתלבטויות הקשות שלכם ביותר בשלב הזה כיצד אתם צריכים להמשיך ולעבוד על התדמית המקצועית שלכם ובעיקר מול מי. ייתכן שישנם אנשים שאינם חושבים בדיוק כמוכם ואתם נוחים לומר את דעתכם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, עובדה שיכולה לקומם עליכם את הקרובים לכם. חכו לסיום הנסיגה לפני שתגידו את חוות דעתכם בצורה שתתאים לכם.

דגים


הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נותן לכם בתקופה הזו של הנסיגה את היכולת לתקשר עם תת המודע שלכם ולקבל משם תובנות ותשובות שאותן הייתם רוצים לקבל לגבי המשך חייכם. זוהי תקופה מצוינת ובלבד שלא תיסחפו אחרי דעות שאינן נכונות, אך אתם עדיין מתאמצים לאמץ לכם, כיוון שהן נותנות הסבר לגבי דרך וסגנון חייכם. היזהרו מעימותים עם הסביבה ולמדו לקבל כל דבר בפרופורציה.

טלה


נראה שאתם נכנסים למלכוד שבו היכולת שלכם לפעול אינה במיטבה ואתם בהחלט תלויים בצרכי האחרים בכל מה שאתם רוצים לעשות. עובדה זו עלולה לערער לכם את הביטחון העצמי שאתם כל כך עובדים עליו. גם היכולת שלכם להביע את עצמכם אינה במיטבה עד למחצית חודש נובמבר, מועד בו ייצא מרקורי מתקופת הנסיגה שלו. אתם עוברים שינויים משמעותיים ומומלץ לכם לבדוק האם אתם שלמים עם כך.

שור


אתם נמצאים בתקופה מאוד לא פשוטה עבורכם, כיוון שאתם בהתלבטות לגבי דרך והמשך חייכם בכל נושא השותפויות והזוגיות. נראה שהייתם עסוקים במימוש התוכניות המקצועיות שלכם ולא נתתם מספיק דגש בכל הקורה ביחסים האישיים שלכם, ולכן עכשיו זה הזמן לפתוח נושא זה בחייכם כדי לבדוק מהי הדרך המתאימה לכם להמשך. אל תהססו כי הזמן שלכם אוזל, וחלון ההזדמנויות מתקצר והולך לגבי התחלות חדשות.

תאומים


כל התחום הקשור לעבודה וליכולת שלכם לבסס את עצמכם בתחום הזה עובר שינוי מאוד משמעותי עבורכם. אלה מכם ששינו מקום עבודה לאחרונה יכולים להרשות לעצמם לחייך כיוון שנראה שהשקעתם עבודה לא מעטה ביכולת שלכם להראות את היכולות האמיתיות שלכם, ואלה הסמוכים אליכם ייהנו עד מאוד ממה שיש לכם להציע להם ולקידום התחום הכלכלי והמקצועי שלכם.

סרטן


אנשים הסמוכים לכם במעגל הראשון של חייכם יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם, כיוון שיש לכם יכולת אישית מאוד גבוהה לבטא את עצמכם. כל התחום הבין אישי עובר אצלכם מהפך, ונראה שתפיסת עולמכם השתנתה ועכשיו אתם רואים את החיים בצורה אחרת ממה שראיתם עד היום ובהתאם לכך אתם מתנהלים. השינויים הפתאומיים שעוד מחכים לכם בעבודה ימשיכו אצלכם את הצורך בפריצה קדימה.

אריה


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בענייני בית ומשפחה, וזאת לאחר שתקופה ארוכה הייתם עסוקים בתוכניות האישיות שלכם ופחות השקעתם זמן ואנרגיה בכל הנדרש לשפר את היחסים. ייתכן והדברים יעשו בלחץ – ולכן, מומלץ לכם לא לקחת החלטות בצורה מהירה מדי רק בגלל הדחף לסיים מה שחשוב לכם. זה עדיין אינו הזמן לבצע, אלא רק לתכנן מהלכים משמעותיים שבעוד חודש יצאו אל הפועל.

בתולה


אתם נהנים ממעברו של הכוכב מארס במזל שלכם שנותן לכם את האנרגיות הנדרשות לעשייה עניינית כפי שאתם אוהבים. אין לכם צורך ורצון להתעסק בדברים שאינם פרקטיים, ולכן אתם דורשים מעצמכם ואף מהסביבה הקרובה להיות יותר אסרטיביים בכל הנוגע לתהליכי קבלת החלטות. זה הזמן שלכם לקדם את יחסי הציבור שלכם דרך יחסי אנוש מאוד משמעותיים שאתם מנהלים עם אנשים קרובים.

מאזניים


מאחר והכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם, הרי נראה שזה בדיוק המקום בו עליכם להיזהר ולא לעשות טעויות כלכליות. למרות הצורך שלכם לבלות וליהנות, הרי שנראה שזה הזמן ליד פנימית מרסנת על מנת שלא תוציאו יותר ממה שאתם צריכים. זה הזמן המתאים עבורכם לבדוק גם את המערכת המשפחתית שלכם ולחזק את הקשרים במקומות שעדיין זקוקים לכך.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש