י.ס דניאל - מכינים את ביתכם לחורף

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 8/11/2013 08:32 ● ערב ערב 2627
החורף בפתח, הגשם גם, זה בדיוק הזמן להכין את הגג לקראתו רגע לפני שהרטיבות תחדור לבית. את העבודה הזו לבטח תרצו להפקיד בידיים אמינות, ולכן הכתובת שלכם היא ללא ספק חברת 'י.ס דניאל'.
י.ס דניאל - מכינים את ביתכם לחורף

לפני הכל, כמה מילים על החברה. חברת י.ס דניאל בהנהלת יוסי דניאל קיימת באילת כבר שנים רבות ומשרתת את לקוחותיה הפרטיים כמו גם העסקיים נאמנה תוך מתן שירות מקצועי ואמין, עמידה בלוח זמנים, איכות ללא פשרות, מחירים ללא תחרות ופריסת תשלומים נוחה במגוון רחב של תחומים.

החברה נותנת מענה בכל הקשור לשיפוצים ועיצוב ברמת גימור גבוהה על פי דרישת הלקוח, עבודות אינסטלציה איכותיות, תיקון והחלפת דודי שמש וחשמל. החברה אף מבצעת עבודות גבס וצבע וטיפול בכל סוגי המצננים וכמובן - איטום וזיפות גגות.

ואם עסקינן באיטום גגות, אז יש כמה דברים שכדאי שתדעו...אם הגג שלכם דלף בחורף שעבר ו/או שאתם רוצים להכין אותו לקראת החורף הקרוב, כדאי מאוד שתפנו למישהו שבאמת מבין בזה. לעתים, גג שנראה בסדר לגמרי, לא עבר טיפול במשך שנים, הבלאי שלו הוא בלתי נמנע, ובמיוחד בעיר לוהטת ויבשה כמו אילת, בה התהליך מואץ, או אז אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מקלחת גשם בתוך הבית. כבר ראינו בשנים קודמות, כי מספיק גשם אחד חזק כמו שיש בעירנו ליצירת בעיית רטיבות ונזילה מסיבית לתוך הבית/עסק. כאן נכנס לתמונה מי שמבין היטב בתחום, י.ס. דניאל, שיבדוק את הגג שלכם, יאבחן את הבעיה ויטפל בה על הצד הטוב ביותר בעזרת חומרי האיטום המובילים בשוק והמותאמים למזג האוויר האילתי.

יש לציין, כי על כל סוגי העבודות תקבלו ביטוח ואחריות.
י.ס.דניאל היא חברה עם גב איתן, שלא לומר מותג – עם חברת י.ס דניאל אתם יכולים להרגיש בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש.

ליצירת קשר: יוסי 057-5533900, 050-5533900.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש