משרד עמליה פרנק-כהן ושות

מאת: או-מד מדיקל ● 23/6/2014 18:28 ● ערב ערב 2458
משרד עמליה פרנק-כהן ושות עוסק מזה עשרות שנים, בין היתר, בייצוג נפגעי תאונות דרכים ותביעות נזיקין אחרות, בתביעותיהם מול חברות הביטוח. אנו רואים חשיבות עליונה בצורך לספק לציבור הנפגעים מידע מדויק, אמין ורלוונטי, במטרה להעלות את סיכויי הצלחת תביעתם.
משרד עמליה פרנק-כהן ושות

כמי שייצגו כבר אלפי נפגעי תאונות דרכים מכל הסוגים במהלך השנים בתביעות פיצויים, אנו מיומנים מאוד בניהול תיקי התביעה מול חברות הביטוח.
הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים משולם מכוח הוראות חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה – 1975. החוק מעניק זכאות מוחלטת לפיצוי לכל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים (למעט חריגים בודדים).

בשלב ראשון, יש לפנות לתחנת המשטרה לצורך הוצאת אישור "טופס מידע על נתוני תיק תאונת דרכים". הדיווח למשטרה הינו הכרחי ונחוץ לצורך תביעה עתידית. בנוסף חשוב לתעד את אירוע התאונה ככל הניתן, בין היתר: רישום שעת התאונה, נסיבות התאונה, מקום התאונה, פרטי הנהגים, פרטי הביטוח.
מומלץ לפנות מיידית לאחר התאונה לקבלת טיפול רפואי. על הנפגע להמציא את התיעוד הרפואי בכל אחד מתחומים אלו ולהעבירו לעוה"ד המטפל.
כיצד נקבע היקף נזק הגוף שנגרם בתאונת הדרכים? כשהמצב הרפואי של הנפגע מתייצב, ניתן להגיש את התביעה לבית המשפט בצירוף בקשה למינוי מומחים רפואיים בתחומי הפגיעה הרלבנטיים לכל תובע ותובע. על פי חוק הפלת"ד, אין לצרף לתביעה חוות דעת של מומחה רפואי לעניין הנכות של הנפגע כתוצאה מתאונת דרכים, הואיל ורק בית המשפט הוא שממנה מומחה מטעמו לקביעת הנכות של הנפגע כתוצאה מהתאונה.
כאשר תאונת הדרכים הינה גם תאונת עבודה, אנו מטפלים הן בהליכים לקביעת דרגת נכות במוסד לביטוח לאומי והן בהליכים המשפטיים מול חברת הביטוח, והכל כדי להביא ללקוח את מירב הפיצויים שניתן להשיג עבורו מכל המקורות.
כתבה זו אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין מומחה. לאחר התאונה עליכם לפנות תחילה לקבלת טיפול רפואי ולאחר מכן - לייעוץ על ידי עורך דין מומחה העוסק בתחום, אשר יוכל לסייע לכם למצות את זכויותיכם ולהתאים את הטיפול בתיק, כל מקרה לגופו.
עו"ד טלי כהן - מאירוביץ, בעלת מומחיות בדיני נזיקין, משרד עמליה פרנק-כהן ושות' חברת עו"ד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש