ניוז קופי & בר- הפינה החמה של האילתים

מאת: אביבה דקל ● 10/7/2014 15:31 ● ערב ערב 2662
צמוד ל'אחלה', בלב אזור בתי המלון, שוכנת הפינה החמה של האילתים - ה 'ניוז קופי & בר', מקום שהאווירה השוררת והאנרגיות החיוביות הממלאות אותו מזכירים את הימים הטובים של פעם. בראשון למרץ 2012, לקחו את ה'ניוז קופי' לידיהם דרור עשור, אלון אשכנזי וחן בן אפרים ובניהולם, עולה המסעדה ופורחת, ויעידו על כך הלקוחות המרוצים הממלאים את המקום במשך כל שעות היום והערב
ניוז קופי & בר- הפינה החמה של האילתים

תמונת כתבה


המסעדה מעוצבת בסגנון עכשווי בצבעי אפור ושחור עם קריצה למסעדות ניו יורקיות ובינלאומיות והיא נעימה ומזמינה. אין דבר מהנה יותר מלפתוח את היום בארוחת בוקר מפנקת, להמשיך בארוחת צהריים טעימה או לסיים אותו בארוחת ערב או נשנוש לילי ברחבה החיצונית או בחלל הפנימי הממוזג והאינטימי. ארוחות הבוקר המוגשות במקום משך כל שעות היום הן מפנקות במיוחד ושמען יצא לשבח בעיר. תמצאו כאן ארוחות בוקר למפונקים, ארוחות בוקר של בריאות, ארוחת בוקר 'שחיתות' ואפילו ארוחה לעצלנים וגם מוצרים ללא גלוטן לחולי צליאק.
רוצים דוגמה לארוחת בוקר? קבלו את ארוחת ה'שחיתות'- הארוחה מתאימה לזוג וכוללת ביצים, גבינות, ממרחים, סלמון מעושן, פוקצ'ה אפויה במקום, סלט חסה, פנקייק וגם בקבוק יין נתזים.
ארוחות הבוקר הן לא הדבר המפתה היחידי בתפריט העשיר, המציע מבחר גדול של אוצרות קולינריים כמו: סושי איכותי מדגים טריים בלבד, פסטות ברטבים שונים, דגים, קריספי, פיצות, טוסטים - קצת ישראל, קצת איטליה, קצת אמריקה וגם קצת יפן, כולן מיוצגות בתפריט. את האוכל הטעים והמגוון מכינה לכם ביד אמונה ומקצועית מאוד השפית של המסעדה דורית דנציג.
ארוחות עסקיות מוגשות כאן במשך כל ימות השבוע בין השעות 12:00-18:00 במחירים - 59 ₪, - 69 ₪ ועסקית סושי משובחת ב - 89 ₪.
מעדיפים לאכול בבית? המסעדה מוציאה משלוחים של כל התפריט החל משעות הבוקר ועד הסגירה.
בימי שישי, חוגגים קבלת שבת עם דגים חריפים או לא חריפים, סט סלטים וחלה טרייה, לאכול במקום או לקחת הביתה. בגלל הביקוש הגדול לימי שישי, רצוי להזמין מקום מראש.
מתכננים אירוע? ב'ניוז קופי' & בר - ניתן לערוך אירועים בתיאום מראש.
אז אל תחשבו פעמיים. תנו קפיצה ל'ניוז קופי & בר' ומובטח לכם שתיהנו.

כתובת: רח' קאמן 1
טלפון: 08-6349999
פתוח: ימים א'-ה' 08:00 עד חצות, שישי - 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת. שבת: שעה אחרי צאת השבת עד חצות.
המסעד חלבית כשרה,
משלוחים - יש, עסקיות – יש.
חניה - יש, גישה לנכים - יש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש