דרבי קרני חשמל-חנות חשמל שיש בה הכל

מאת: אביבה דקל ● 5/11/2014 11:52 ● ערב ערב 2679
בחנות 'דרבי קרני חשמל', אחד העסקים הוותיקים בעיר, תמצאו כל מה שאתם צריכים בתחום החשמל ומוצרי החשמל. וכשמאחורי הדלפק ניצב גם היום דוד דרבי המוכר, הטוב והמקצועי, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו כאן גם הכוונה ומענה לכל שאלה ובעיה בתחום
דרבי קרני חשמל-חנות חשמל שיש בה הכל

משגונבה השמועה לאוזני כי ב'דרבי קרני חשמל' יש מבצעים מיוחדים לרגל שינויים בחנות, החלטתי לבדוק מקרוב במה מדובר, שכן 'דרבי קרני חשמל' היא אחת החנויות הוותיקות בעיר. רציתי לדעת ממקור ראשון מה קורה במקום ובהזדמנות זו לרכוש מוצר חשמלי כלשהו במחיר מציאה.

מה קרה שהחלטת לעשות שינויים? שאלתי את דוד דרבי, הבעלים.
"לא מדובר בשינויים מהותיים", הוא מיהר לציין, "החלטתי להקטין את שטח החנות. כל מה שאפשר למצוא היום בחנות, אפשר יהיה למצוא גם בעתיד. גם את שעות העבודה שלי אני מצמצם. התבגרתי והחלטתי להקטין את העסק ואת הפעילות. את החנות שהייתה בעבר פתוחה משבע בבוקר עד שמונה בערב רצוף, אני פותח כבר בימים אלה משבע עד אחת, סוגר להפסקה וחוזר לעבודה מארבע וחצי אחר הצהריים עד שבע בערב. החלטתי שדי לעבוד כל כך הרבה שעות ביום. מי שירצה אותי לייעוץ או לרכוש משהו, יכוון את עצמו לשעות הפתיחה החדשות. הגיע הזמן ליהנות קצת מהמשפחה ומהילדים והנכדים ומזמן פנוי. זה אמנם לקח הרבה זמן, אבל סוף סוף הבנתי שלא הכל בחיים זה עבודה", הוא אומר בחיוך.

ומה עם עבודות חשמל, הרי אתה חשמלאי מוסמך?
"את זה כבר הפסקתי מזמן. כיום אני מוכן לתת ייעוץ, אבל לא לטפס על קירות ולמתוח חוטים ולעבוד בשטח".

שם דבר בעיר


לאילת הגיע דוד דרבי בשנת 1960 אחרי שהשתחרר מצ.ה.ל. כאן פגש את שמחה אשתו והקים משפחה לתפארת –שני בנים, בת אחת וששה נכדים. במשך השנים הגיעו גם האחים האחרים לבית דרבי לאילת בעקבות דוד אחיהם, והמשפחה המורחבת מוכרת ומכובדת בעיר.
עם הגיעו לאילת, התקבל דוד לעבודה בחברת החשמל. תוך כדי עבודה למד כל מה שחשמלאי צריך לדעת, ואת הידע הגדיל בשיעורי ערב והגיע לדרגת חשמלאי מוסמך. בשנת 1979 החליט להקים עסק משל עצמו ובחר, איך לא, בחנות למוצרי חשמל. זו אולי הסיבה שאצל דוד אפשר למצוא כל מה שנוגע לחשמל, שכן מי כמוהו יודע למה אדם עלול להזדקק בתחום, איזה כבל או איזה מפסק וחוט. תוך כדי שניהל את חנותו יחד עם אשתו שמחה, ביצע גם עבודות חשמל פרטיות, וגם שימש לא אחת כיועץ לפתרון בעיות חשמל.
’דרבי קרני חשמל' היא חנות ותיקה מאוד, שעברה מספר כתובות מאז הוקמה, אבל לאורך כל הדרך שמרה על אופייה – זו אינה חנות מעוצבת ומתוכננת על ידי אדריכל צמרת, אבל זו בהחלט חנות שאפשר למצוא בה כמעט הכל כשזה נוגע לחשמל.
'דרבי קרני חשמל' הראשונה הוקמה בשנת 1979 על ידי דוד דרבי ברחוב אילות ב'מרכז שבא', במקום בו נמצאת היום 'ליסה דגים'. משם עברה לקצה השני של הרחוב, למרכז הקטן שליד 'שיבולים'. לפני שתים עשרה וחצי שנים עברה החנות ל'שדרות התמרים', והיא שוכנת עד היום במקום זה, מאחרי 'בוטיק הפלאפל', שאף הוא אחד העסקים הוותיקים בעיר.
מה שיפה ב'דרבי קרני חשמל' הוא שאפשר למצוא בה כמעט כל דבר הנוגע למוצרי חשמל לבית: החל מטוסטר אובן, מצננים, מיקרוגל, טוסטר, פלטות חשמליות, בלנדרים ועד למוצרי החשמל הקטנים ביותר כגון שקעים, מפסקים, תקעים, שעוני מפסקים, שעוני שבת, כבלי חשמל, כבלים לטלוויזיה. כמעט כל דבר שבמקום אחר לא תצליח למצוא, יש סיכוי סביר שתמצאו אצל דוד דרבי ב'דרבי קרני חשמל'.
בימים אלה, לרגל הקטנת שטח החנות, מציע דוד דרבי מבצעי ענק על כל המוצרים, וכדאי לכם להגיע למקום ולבדוק.

דרבי קרני חשמל
כתובת: שד' תמרים 107/2 (מאחרי בוטיק הפלאפל)
טלפקס 08-6373033
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-13:00 + 16:30-19:00,
שישי 09:00-13:00





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש