דלתות הרמטיקס - כשעיצוב פוגש ביטחון

מאת: איריס קדם ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/1/2017 23:08 ● מה נשמע 477
מזה ארבעים שנה שחברת "הרמטיקס" מביאה אל עולם הדלתות והמיגון את שיא החדשנות על הצד הטכנולוגי המתקדם ביותר ובסגנונות עיצוב מרהיבים ● דלתות "הרמטיקס" הם הפתרון המושלם לבית או לעסק בכדי שתרגישו באמת בטוח ● ועכשיו סניף חדש גם באילת
דלתות הרמטיקס - כשעיצוב פוגש ביטחון

 

מתמחים בנעילה הרמטית

 

הרמטיקס משנה את חוקי המשחק ומציגה לראשונה אסטרטגיית נעילה שונה לחלוטין מזו שהכרנו עד היום. מדובר על נעילה הרמטית אשר מתבצעת על ידי רכיבים מתקדמים מאזורים שונים בדלת הפועלים יחדיו, מחזקים ותומכים אחד בשני לכדי יצירת מערך נעילה חסין לפריצה. דלתות ’הרמטיקס’ הן היחידות עם תקן 4 כוכבים, הנחשב לתקן הגבוה ביותר של מכון התקנים הישראלי. תקן זה עדיין לא הוּשג ע"י אף אחת מחברות הדלתות. הפורצים יעברו לדלת הבאה, זו לא סיסמא אומרים בחברת ’הרמטיקס’ - זו הבטחה! עוד חידוש מדהים הומצא ב’הרמטיקס’ וזוהי הנעילה הבטוחה, מנגנון WALK&LOCK  הייחודי לדלתות ’הרמטיקס’ מופעל באופן אוטומטי לאחר שסגרת את הדלת. הנעילה ההרמטית המשולשת של הדלתות מופעלת עם הסגירה, מה שאומר שאין צורך יותר במפתח ובטח לא להתעכב יותר בעת היציאה. חדשנות כבר אמרנו?

דלתות כניסה יפות ובטוחות

 

הדלת שלכם עולה שלב בעזרת ’הרמטיקס’ הן ברמה הבטיחותית והן בשלל הרעיונות העומדים בפניכם כשמדובר בהתאמה אישית בעיצוב. אתם אלו שבוחרים איך תיראה הדלת שלכם הן מבפנים והן מבחוץ. בנוסף פיתחה החברה משקוף שניתן לעצב בחומרים וצבעים אחרים משני צידי הדלת, כדי לאפשר התאמה מושלמת של דלת חוץ לסביבה החיצונית של הבית, וגם לסביבה הפנימית מבלי להתפשר. ללא קשר למימד הבטיחותי, חשוב לקחת בחשבון את הקשר בין החומרים והצבעים שנמצאים בתוך הבית, לאלה שנמצאים בדלת הכניסה. כיום יש אפשרות ליצור הקבלה בין הבית לדלת של ביתכם. למשל הפולימר המבריק של המטבח, הזכוכית המחוסמת של הכיריים, האלומיניום הצבוע של הגדר המקיפה את הבית, וכמובן העץ החמים , כל אלה יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הדלת.


דלתות פנים מבודדות רעש


דלתות פנים ’הרמטיקס’ קיבלו את הציון הגבוה ביותר בישראל, עם חסימת רעש מינימלית של 36 דציבלים. ובנוסף שמו דגש לא מתפשר על בטיחות. גוף דלת פנים של ’הרמטיקס’ בנוי מבידוד רב שכבתי של חללים אקוסטיים המבטיח ספיגה גבוהה של רעש.  בדלתות בוטלו הפינות החדות בדלת ובמשקוף, ובמקומן הותקנו שתי רצועות גומי, המונעות מעבר רעש. וכאשר מדובר בבטיחות אין מקום להתפשר,  לעתים קרובות יכולה להיווצר פציעה קשה בעיקר בקרב ילדים בבית או בבית הספר וכאן ניתנת האפשרות ליהנות מביטחון מלא. בדלתות ’הרמטיקס’ יש מערך בטיחות היקפי שמפחית משמעותית את הסיכון לפציעה. מה גם שהפתרונות הטכנולוגיים של הרמטיקס אינם פוגעים בעיצוב, ומספקים פתרון שלם. 

 

 

בני אמגר, המנהל את סניף ’הרמטיקס’ באילת, ישמח לעדכן אתכם בחדשנות הטכנולוגית כמו גם בעיצובים השונים שמעניקה החברה לדלת החדשה שלכם. בסניף תוכלו להתרשם ממיצג של דלתות שונות ולקבל הסבר מעמיק על מגוון האפשרויות העומדות בפניכם. אחד הדברים החשובים כאשר בונים בית או משפצים, מסביר בני, הוא הדלתות אשר לרוב הבחירה לגביהם נשארת לסוף מה שגורם להתפשרות מחוסר תקציב.  חשוב שתיקחו בחשבון את בטיחותם של בני הבית ולא פחות חשוב שתהיה לכם דלת יפה שעיצבתם בעצמכם.
הרמטיקס סניף אילת, רחוב ששת הימים בנין "שבע יחזקאל" מימין לקומת הכניסה.


הרמטיקס סניף אילת, רחוב ששת הימים בנין "שבע יחזקאל" מימין לקומת הכניסה.
לתאום פגישה - בני אמגר 054-4876177


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש