ריקודי בוליווד באילת עם סנדרה אברהם

מאת: תוכן שיווקי ● צילום: מהאלבומים הפרטיים ● 18/2/2022 05:51 ● ערב ערב 2064
מחפשים הפעלה לא שגרתית לערב מלא באנרגיות? בא לכם להתנסות בשיעורי זומבה בוליוודית? ריקודי בוליווד הם עולם שלם של תרבות, מוסיקה, צבע ובעיקר המון שמחה ● מהרקדה לערבי נשים וועדי עובדים, ללימוד ריקוד הכניסה לאירוע הבת מצווה ועד לערב קולינרי בו תוכלו לטעום ממגוון מטעמי המטבח ההודי המפנקים ● בואו לחוות את עולם הריקוד ההודי עם סנדרה אברהם
ריקודי בוליווד באילת עם סנדרה אברהם
אם אתם מחפשים את החוויה ההודית האותנטית המלאה לאירוע שלכם, אז כדאי שתדעו שבנוסף לריקודים, סנדרה מציעה גם ערב קולינרי עם מאכלים הודיים מסורתיים טעימים במיוחד

הריקוד ההודי נולד במקדשים עתיקים בדרום הודו והוא כולל סגנונות רבים, המסווגים בדרך כלל כקלאסיים או עממיים. צורותיו השונות התפתחו באזורים שונים על פי המסורות המקומיות. כל ריקוד למעשה מספר סיפור מהמיתולוגיה ההודית או מחיי היום יום ובנושאים רוחניים. סגנונות הריקוד נבדלים זה מזה במקצבי עבודת הרגליים, מנחי כפות הידיים והבעות הפנים.  בריקוד ההודי, לכל תנועה ומבט יש משמעות וניתן לזהות בו אלמנטים מעולם היוגה, כמו הגמשת הגוף והמחשבה. הריקוד מלווה במוסיקה הודית קלאסית קצבית ולבוש הודי מסורתי ססגוני ומעוטר.
הריקוד הבוליוודי, המוכר כיום בעולם בזכות הקולנוע הבוליוודי, הוא שילוב של כל הסגנונות הקלאסיים יחד עם סגנונות ריקוד שונים נוספים מהעולם. שילוב של מזרח ומערב שיוצר ריקוד שמח ותוסס במיוחד.

 

''ריקוד הוא כלי חשוב המאפשר לבטא רגשות 
באופן מודע ובלתי-מודע''. אברהם

 

הכירו את סנדרה


סנדרה אברהם (52) נולדה וגדלה באילת להורים שהגיעו לארץ מבומביי. את התשוקה לריקוד ותנועה היא גילתה כבר בהיותה בת שש. ״באותה תקופה, להוריי לא היה כסף לחוגים ולכן נהגתי להציץ דרך החלון על הבנות רוקדות, עד שלבסוף הכניסה אותי המורה לריקוד והרשתה לי להישאר בחוג״ מספרת סנדרה, שבגיל 14 לימדה ריקודי ג'אז כמדריכה בתנועת נוער, וכבר אז חלמה לפתוח סטודיו משלה ולהקים להקת ריקוד. 
אם תשאלו את סנדרה מה המשמעות של ריקוד עבורה, היא תספר לכם כי, ריקוד, מעבר לאושר הגדול ותחושת השחרור להם הוא גורם, הוא גם כלי חשוב המאפשר לבטא רגשות באופן מודע ובלתי-מודע.  ״ מסיבה זו ומתוך אהבתי הגדולה לריקוד ולמסורת ההודית, פיתחתי ולמדתי את הבוליווד. השמחה והצבעוניות שיש בריקוד הזה, איפשרו לי לחלום בגדול ובהמשך השתתפתי בהפקות טלוויזיה וקולנוע, בהם הופעתי בתלבושת הודית מסורתית וביצעתי קטעי ריקוד קצרים ותפקידים קטנים שאפשרו לי להציג חלק מכישוריי״ כך אומרת סנדרה, שכיום היא מדריכה לזומבה בוליוודית, עורכת סדנאות ריקודים הודים מסורתיים לנשים וגברים ומופיעה באירועים.
 


ריקודי בוליווד - הופכים כל אירוע לשמח וצבעוני יותר


אם אתם מחפשים את החוויה ההודית האותנטית המלאה לאירוע שלכם, אז כדאי שתדעו שבנוסף לריקודים, סנדרה מציעה גם ערב קולינרי עם מאכלים הודיים מסורתיים טעימים במיוחד, בו כל החושים, הטעמים והניחוחות עובדים במפגש עם התבלינים. מתמזגים עם הריקוד, התנועות והסמלים. אז בין  אם זה לימוד ריקוד הודי לכניסת אירוע בת מצווה, הרקדה עם תלבושות צבעוניות בחתונה, אירועי תרבות או ועדי עובדים, או אם אתם מחפשים דרך מקורית לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לחגיגה אמיתית של ריקודים, מסורת וצבע, כדאי לכם ליצור קשר עם סנדרה והיא תשמח לעזור לכם להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.  (מ)

 

ליצירת קשר (ווטסאפ): 052-6217249

 

לשליחת מייל: sandravra@gmail.com‏

 

להרשמה באתר bollywoodisrael.co.il

 

הפקות בהן השתתפה סנדרה:

 

 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת