מסעדת צ'נה במלון בראון אילת

מאת: תוכן שיווקי ● 16/7/2023 14:08 ● ערב ערב 2064
היישר משדרות רוטשילד בתל אביב, בר האוכל האיטלקי צ׳נה הגיע למלון בראון אילת בגרסתו הכשרה ● אם אתם מחפשים את  הבילוי המושלם בעיר - החל מדרינק בליווי מנות קלילות ועד לארוחה מפוארת בחלל מעוצב עם אווירה שמחה ומשוחררת, אתם פשוט חייבים לבקר במסעדת צ׳נה באילת
תפריט מוקפד וחלל מרשים. מסעדת צ'נה אילת ● צילומים ווידאו: סטודיו RT רועי טפר

צ'נה הממוקמת במלון בראון באילת, היא האחות הקטנה והכשרה למסעדה התל אביבית, המציעה חוויה קולינרית יוצאת מן הכלל לצד בילוי מהנה. מאז פתיחתה ב-2022, הפכה צ׳נה לאחת המסעדות האהובות בעיר, הן על האילתיים והן על התיירים, וזאת תודות לשילוב בין אוכל איכותי וטעים לאווירה תוססת. במסעדה תיהנו ממנות דגים, מאפים בטאבון, פסטות, סלטים טריים והרבה טעמים מעולים שיגרמו לכם לרצות לדבר באיטלקית. 

 

התפריט כולל מנות הנאפות בטאבון אבן, פסטות מיוחדות ומבחר קינוחים

 

התפריט

 

בצ׳נה שמים דגש על חומרי גלם איכותיים אשר יוצרים ארוחה חגיגית ועשירה. התפריט שואב השראה מהמטבחים המסעירים של דרום איטליה בואכה צפון אפריקה: מנאפולי, דרך סרדיניה ועד תוניסיה. 

בין המנות במקום תמצאו מבחר מנות פתיחה כמו ספייסי טונה, סביצ׳ה דג לבן וסלט סלקים חם. בנוסף, התפריט כולל מנות הנאפות בטאבון אבן, פסטות מיוחדות (קאצ'ו אה פפה, פפרדלה ראגו עגבניות שרי) ומבחר קינוחים. 

לצד האוכל המפנק בצ'נה תמצאו גם בר אלכוהול עם יינות משובחים כמו גם הקוקטיילים, כאשר התפריט  מתרכז באותו אזור גיאוגרפי, ובו מבחר יינות ישראליים ואיטלקיים, שנבחרו בקפידה על מנת להעשיר את מגוון הטעמים ולהעצים את החוויה הקולינרית. בגזרת הקוקטיילים, תוכלו לבחור בין מוחיטו לבין נגרוני או אפרול שפריץ.

 

 

 

המיקום והאווירה

 

עם תפריט מוקפד וחלל מרשים בעיצוב מודרני יוקרתי הכולל רצפת פרקט, כסאות בר וספות ישיבה מעוצבים ומזמינים, אי אפשר להתעלם מכך שמסעדת צ׳נה הביאה בשורה של ממש לסצנת חיי הלילה והקולינריה באילת. המסעדה ממוקמת, כאמור, במלון בראון, מרשת מלונות הבוטיק המעוצבים, בלב מרכז התיירות של אילת - בחוף הצפוני, צמוד לקניון האייס מול, ובמרחק הליכה קצר מהטיילת, חוף הים ומוקדי הבילוי התוססים של העיר. אז אם מתאים לכם להתענג על אוכל טעים, משובח וכשר, באווירת צ'יל אאוט עדכנית עם המוזיקה טובה ברקע, כדאי שתגיעו לצ׳נה אילת.

 

 

אירועים פרטיים במסעדת צ׳נה אילת

 

בצ׳נה מזמינים אתכם לחגוג אירוע מושלם במסעדה ואפילו לשלב לינה במלון בראון אילת - תהיו בטוחים שהאורחים שלכם ישמחו להרים לחיים כשהבריכה נמצאת במרחק נגיעה.אז בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, מסיבת רווקות ואפילו שבת חתן,ב צ'נה תיהנו מכל העולמות במקום אחד.

 א'-ה' 18:30-23:00 | שבת: 21:00-23:00

קאמן 17, אילת

077-9800422

אתר


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש