רק הטוב ביותר עבור העיניים שלכם: המרפאה לאופטומטריה באילת

מאת: ניר אמיתי ● צילום: יח"צ ● 8/2/2024 15:20 ● ערב ערב 2064
שמירה על בריאות העיניים שלנו חשובה והטיפול בהן אף חשוב פי כמה ● זו הסיבה שבחירת האופטומטריסט המתאים דורשת שיקול דעת ותשומת לב ● בראיון עם המומחית הכי הגדולה בתחום האופטומטריה באילת, ריטה אליאנטב, היא מסבירה על ״המגפה של ימינו״ - קוצר ראייה בילדים ואיך ניתן לנהל אותו, מדוע חשוב להגיע לבדיקה כמה שיותר מוקדם, מהי תרפיה ויזואלית, ובאילו מצבים היא יכולה לסייע ● וגם, כל החידושים בטיפול בראייה ירודה, אילו עדשות מתאימות לסובלים מבעיות בקרנית וכיצד שינתה המרפאה לאופטומטריה באילת את פני שירותי רפואת העיניים בעיר ● כשהיא מגובה בצוות רופאים מעולה אותו היא מביאה לעיר, ריטה מתחייבת: ״לתושבי אילת מגיע לקבל שירותי אופטומטריה, אורתופטיקה ורפואת עיניים ברמה הגבוהה ביותר, בדיוק כפי שמקבלים בתל-אביב״
רק הטוב ביותר עבור העיניים שלכם:  המרפאה לאופטומטריה באילת

   לקביעת תור במרפאה לאופטומטריה באילת, צלצלו: 08-685-0225

 

   בדיקת עיניים היא בדיקה שצריך לגלות בה רגישות רבה וסבלנות ועם זאת מצריכה רמה מקצועית גבוהה.  אז מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים אופטומטריסט? כשמדובר בעיניים שלכם, חשוב שתיבדקו רק על ידי גורם מקצועי ומוסמך, בעל רישיון בתוקף, ומעבר לכך, תמיד כדאי לברר האם תוכלו לקבל מגוון שירותים במקום אחד, זה יכול להיות נוח מאוד וגם לחסוך זמן יקר. ״לא פעם קורה שמגיעים אלי לקוחות אחרי שנים של  ניסיונות כושלים להתאים משקפיים ואז לאחר שאני מבצעת בדיקה קפדנית,  מתברר שהסיבה לכך היא שיש להם בעיית עיניים כלשהי שלא אובחנה״, מספרת לנו האופטומטריסטית המדופלמת והבעלים של המרפאה לאופטומטריה באילת, ריטה אליאנוב.

 

 

המרפאה ששינתה את תחום האופטומטריה באילת 


   לפני שלוש שנים נפתחה המרפאה לאופטומטריה באילת בהובלתה של  המומחית מספר אחת  ריטה אליאנוב, שמאז, לא רק שהצליחה לעלות את רמת הבדיקות והאבחונים באילת, אלא גם הספיקה לסייע לאלפי אילתיים עם מגוון בעיות עיניים וראייה. המרפאה מאובזרת בכל המכשור הכי המתקדם שקיים במחלקות עיניים מובילות בבתי החולים בארץ. כמי שגדלה באילת, ריטה שמה לה למטרה להביא את תחום האופטומטריה בעיר לרמה גבוהה ביותר ואם לשפוט על פי תגובות המטופלים ברשתות, היא מצליחה בכך, ובגדול. 

   ואכן, מספיקה בדיקה מהירה בגוגל על מנת להתרשם מציון הביקורות המושלם של המרפאה. מעבר על הביקורות מגלה, שעבור רבים המרפאה הזו שינתה את החיים - ״אין יותר מקצועיים מהם בכל המדינה! קיבלתי טיפול מלא לכל הבעיות שלי בעיניים! ואחרי שנים רבות של הרכבת משקפיים, פעם ראשונה בחיים שאני רואה מצוין!״ כתב אחד המטופלים. אין מילים לתאר את השירות המופלא היחס המדהים, ובעיקר, את המקצועיות הבלתי מתפשרת״ כתבה מטופלת אחרת.

 

עוסקים בהצלחה רבה מאוד בניהול ועצירה של התפתחות קוצר ראייה עבור ילדים עם בעיות קוגניטיביות קיים טיפול התרפיה הוויזואלית

 

הכירו את ריטה אליאנוב - אופטומטריסטית קלינית עם ותק של 25 שנים


   לרוב, אנו רגילים שאופטומטריסט מוסמך תולה את התעודה שלו בקליניקה (ואם אינכם מבחינים בכזו רצוי לשאול) ואולם, במקרה של ריטה אליאנוב, בשל כמות ההסמכות המקצועיות הבלתי נתפסת שיש לה, היה צריך  קיר שלם וההסבר לכך הוא די פשוט - היא פשוט לא הפסיקה ללמוד! החל מהתואר הראשון באופטומטריה באוניברסיטת בר-אילן, לתואר שני באופטומטריה קלינית אוניברסיטת La Universidad Internacional Isabel I De  Castilla בספרד, ועד לשלל התמחויות שלא היו מעולם באילת, כמו מומחה בתרפיה ויזואלית. מעבר לכך, ריטה חברה בכירה באיגודים בינלאומיים הכי נחשבים בתחום (World Council of Optometry, NORA,WSPOS ועוד) המחקר שערכה בנושא שיפור יכולות קוגניטיביות בילדים התקבל בכל האוניברסיטאות בעולם ואף קיבל את אישור FDA. ריטה לא עוצרת לרגע, ובימים אלו היא כבר שוקדת על  השגת היעד הבא שלה,  תואר שלישי מחקרי באופטומטריה ומדעי ראייה. 

 

מיטב המומחים בארץ לרפואת עיניים - עכשיו באילת 


ריטה הביאה לאילת את המומחים הכי בכירים בארץ בתחום העיניים, ביניהם  דר' חיים סטולוביץ- מומחה עיניים-ילדים, מר גיא ברנט יצחקי- אורתופטיסט בכיר ויו"ר איגוד האורתופטיקה בישראל, דר' אבנר בלקין- מומחה גלאוקומה, קטרקט וניתוחים מורכבים של מקטע העין הקדמי, פרופ' אירית בכר- מומחית קרנית, פרופ' גלעד רבינא- מומחה רשתית, דר' עודד אוחנה- מומחה אוקולופלסטיקה, עפעפיים, עין יבשה, דרכי דמעות ודר' שלמה דותן- נוירו-אופטלמולוג בכיר.
 "תחום רפואת העיניים  הוא נרחב מאוד. אבל אני גאה לומר שהיום תושבי אילת והערבה נהנים משירות רפואת עיניים  ברמה הכי גבוהה שיש, מהמומחים הכי בכירים בארץ. כאופטומטריסטית זה מרגש אותי שיש לי את האפשרות להנגיש לתושבי  העיר היקרים  את כל החידושים והמכשירים הכי מתקדמים בתחום. מבחינתי,הגשמתי חלום!״ מסכמת ריטה.

 

קוצר ראייה בילדים - יש מה לעשות! 


   קוצר ראייה הוא לקוי הראייה השכיח והנפוץ ביותר בעולם. לא כולם מודעים לכך, שישנה חשיבות רבה לאיתור ומתן טיפול יעיל ובטוח לעצירת התקדמות הלקות כבר בגיל ילדות, כך שתמנע את הידרדרות הראייה בילדים. ״היום קוצר ראייה הפך למגפה של ימינו״ מציינת ריטה  ומוסיפה, כי ״מצד אחד זהו תהליך אבולוציוני של התאמת מערכת הראייה, לראייה מקרוב, ומצד שני, קוצר ראייה מתקדם הוא מסוכן ועלול להביא בעתיד לפתולוגיות מסוכנות בעיניים, כגון הפרדות רשתית, חורים ברשתית, גלאוקומה, פגיעה בכלי דם ברשתית ועוד. כיום, כמות הילדים עם קוצר ראייה גדלה מאוד, זאת גם כאשר אין להם קוצר ראייה בגנטיקה. לפי מחקרים רבים, בעוד כ-10 שנים יותר ממחצית הילדים צפויים להיות בעלי קוצר ראייה. אנחנו במרפאה לאופטומטריה עוסקים בהצלחה רבה מאוד בניהול ועצירה של התפתחות קוצר ראייה״ אומרת ריטה. 

 

''גאה להנגיש לתושבי אילת שירותי רפואת עיניים ברמה הגבוהה ביותר''. ריטה אליאנוב

 

על תרפיה ויזואלית כבר שמעתם?


   ״מדובר בשיטה מתקדמת אשר משפרת את כל היכולות הקוגניטיביות״ היא מציינת, ומוסיפה כי הטיפול מומלץ מאוד במיוחד לילדים ונוער הסובלים מבעיות שונות המתבטאות בקשיים בלימודים כמו למשל,  קשיי קריאה, התמצאות במרחב, עייפות יתר וכאבי ראש בלימודים ובזמן קריאה, קשיים בהבנת הנקרא, בעיות זיכרון ועיבוד מידע, קושי בביצוע משימות מתמטיות, בעיות קשב וריכוז שמקורן במערכת ויזואלית, ובכלל זה, גם, אינטגרציה ויזואלית- מוטורית אצל ילדים ועוד. 
   כאמור, ריטה היא המומחית הבלעדית בתחום התרפיה הוויזואלית באילת וכבר עזרה ללא מעט תלמידים בעיר, כמו במקרה של מטופלת שסבלה מעין עצלה מילדות, דבר שהפריע לה לאורך לימודיה ואף הביא לכך שלא סיימה בגרויותֿ. כעבור חודשיים של טיפולי תרפיה ויזואלית אינטנסיביים, אותה מטופלת השלימה את הבגרויות וכיום היא סטודנטית באוניברסיטה.

 

מה עושים כאשר משקפיים הם לא הפתרון?


   כבדי ראייה סובלים באופן משמעותי מחדות ראייה ירודה, שלעיתים אף נחשבת על-פי חוק לעיוורון, למרות שעדיין יש להם יכולת ראייה מסוימת. הבעיה יכולה להיות בכל גיל, אך אופיינית בדרך-כלל לגילאי 60 פלוס, כחלק מהתופעות הקשורות בהתבגרות וכן כתוצאה ממחלות שונות בעיניים. ״יש המון מקרים של פתולוגיות שונות בעיניים, שבהם משקפיים רגילים לא נותנים מענה של ראייה סבירה. לכן, במרפאה לאופטומטריה אנחנו מתאימים משקפיים מיוחדים ועוד המון אביזרי ראייה שונים לאנשים כבדי ראייה, כך שיוכלו לראות מצוין ולתפקד רגיל עם ראייה מצוינת. יש גם חידושים כמו משקפיים לטיפול במיגרנות, משקפי קריאה חדשניות, מערכות הגדלה אלקטרוניות ואפילו מערכות עם תוכנות מיוחדות לילדים בעלי ראייה ירודה, הכוללות מוניטורים מיוחדים שמאפשרים לילדים לראות מקרוב את כל מה שהמורה בכיתה כותבת על הלוח. לתוכנות הללו עוד המון פונקציות נוספות המאפשרות לילדים עם ראייה ירודה לתפקד בצורה תקינה
יש לציין כי הדיוק בהתאמה חשוב ביותר, שכן לביצוע כל משימה דרוש שדה ראייה ומרחק עבודה שונה, לכן יש להתאים את האביזר העונה בצורה אידיאלית על כל צורכי המטופל

 

עדשות מגע טיפוליות - יש כזה דבר! 


   במרפאה לאופטומטריה באילת תוכלו לקבל שירות בנושא אבחון וטיפול במחלות קרנית ולעבור התאמה בשיטות המתקדמות ביותר בעולם הרפואה של עדשות מגע מיוחדות לטיפול בקרטוקונוס, Pellucid Marginal Degeneration , קרטוגלובוס, קרניות לאחר ניתוח של Cross- linking, אקטזיות בקרנית, קרניות עם אקטזיה לאחר ניתוחי Lasic ו- Post draft, קרניות לאחר השתלת קרנית.  

 

כתובת: אילות 31, אילת
 

טלפון: 08-685-0225


מייל: eyeseilat@gmail.com

 

Optometry Clinic Eilat מרפאה לאופטומטריה באילת 

 

אתר: https://eyeseilat.com

 

שעות פתיחה: ימים א׳-ה׳ 20:00-9:00 | שישי  וחג 9:00 - 13:00

 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש