מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 25/4/2024 23:01 ● ערב ערב 3169
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

ביקב הים האדום
כבר מוכנים לחג, ביקב הים האדום כבר הכינו את כוסות היין והצוות מחכה לכם באהבה, הכרמים והגפנים בשיא פריחתם .
ערב מרגש באילת, עובדי ומתנדבי מד”א התחנה הרימו כוסית לחג הפסח 
‎לקראת חג החירות הבא עלינו לטובה, ‎בטקס הצדעה ואמירת תודה לצוותי התחנה על פעילות אינטנסיבית מפרוץ המלחמה, עובדי ומתנדבי מד”א אילת הרימו כוסית לכבוד החג. במהלך הטקס הצדיעו הצוותים לעובדי ומתנדבי מד”א שנפלו בעת מילוי תפקידם, כמו״כ מנכ״ל מדא שלח את בירכתו המוקלטת לכלל צוותי מד״א אילת. בטקס המכובד השתתפו מנהל גזרת אילת במד״א גבי בריבו, ראש עיריית אילת מר אלי לנקרי, מפקד אוגדה 80, תא”ל איתמר בן חיים, ממ”ר אילת תת ניצב אלי שמול, תת טפסר יהודה קזנטיני מפקד הכיבוי, הרב שמעון אייזנבך, עובדי ומתנדבי התחנה ובני משפחותיהם. בסיום הטקס הוענקו למתנדבים המצטיינים דרגות ושי לחג.
הרצאה מצילת חיים
שרי הורוביץ, מנשותיו של גואל רצון, המתגוררת זה מכבר באילת, הרצתה רגע לפני הפסח לתלמידי מגמת מדעי החברה והתיאטרון הפועלות בבית הספר גולדווטר. ההרצאה היתה מרתקת מאוד, בסיומה העניקו בבית הספר פרחים לשרי כתודה על השיתוף המצמרר.
כתף אל כתף עם משפחות החטופים
אלפים מאזרחי ישראל עמדו ביום שישי בשרשרת אנושית לאורך חופי המדינה לאות הזדהות עם משפחות החטופים . הפעם בשקט, בלי מגפונים וקריאות,  עמידה איתנה כתף אל כתף לצד המשפחות החוות מציאות בלתי נסבלת. אמו של החטוף עומר שם טוב מיוזמות האירוע אומרת: "בעיני עוצמה זה לבוא ולעמוד מאחורינו בשקט, ללא סיסמאות ואז כל העם יבוא, אז לא תהיה התנגדות מהצד הזה או מהצד הזה, זה מה שאני מבקשת, כי זה מה שמייצג את היותנו כתף אל כתף בדיוק כמו החיילים והשבויים שלנו שם" גל וג'קסון מחוף הדקל פתחו את החוף ואת הלב, למטה משפחות החטופים של אילת והסכימו מיד לערוך את האירוע אצלם. את האירוע הוביל מיגל אורבך שחקן ובמאי  מניר יצחק הקרוב  למשפחת החטוף גדי מוזס מניר עוז. אל האירוע הגיעו רבים  מקהילת ניר יצחק, שבחרה להישאר השנה בקיבוץ אילות במתחם היוספלש, פעילה מאד מבטה החטופים באילת ונאבקת להחזיר את שלושת חטופיה: טל חיימי ז"ל, אורן גולדין ז"ל וליאור רודיאף שאין יודעים עליו דבר  מיום חטיפתו ומתפללים לשובו בשלום. עוד שהתתפו באירוע, תושבי אילת וחבל אילות, הנוהגים להגיע מדי מוצ"ש ב20.30 לרחבת הרויאל ביץ' שהעירייה שילטה כרחבת " מחזירים אותם הביתה"  לעצרת הזדהות ומרבים להתנדב למען משפחות החטופים. הצלמת עדנה פרידמן התנדבה לצלם את התמונות והסרטונים עבור סיקור ארצי של האירוע וסרטון שעורך מטה המשפחות. מטה משפחות החטופים האילתי הזוכה לתמיכת משטרת אילת ועירית אילת, נערך כעת בלב כבד להנכחת החטופים בליל הסדר על ידי הפצת הבקשות הבאות: השארת כסא ריק לשובם של החטופים בשולחן ליל הסדר, הצבת שולחן סדר סמלי ברחוב עם מפה צהובה ותמונות החטופים אליו יוצאים לחלק מערב החג ובעיקר להרמת כוס חמישי לגאולת החטופים עם הברכה: 
"יהיה רצון שיתקיימו בכל חטופה וחטוף כל לשונות הגאולה. והצלתי-וגאלתי-ולקחתי- והבאתי, ויזכו כולם לשוב לחיק משפחותיהם בריאים ושלמים ונזכה כולנו לקבל את פניהם בשמחה שאין למעלה ממנה במהרה בימינו. אמן. כולנו תפילה שזהו החג האחרון בלעדיהם.
צילום: עדנה פרידמן
פירמתBDO  מרחיבה את פעילותה באילת: "אנחנו עם הפנים קדימה”
המשבר הכלכלי לא מנע מפירמת הייעוץ וראיית החשבון הגלובליתBDO  לחנוך מחדש את הסניף המקומי שלה באילת. שחר זיו, יו"ר ומנכ"ל BDO:” חשוב להיות חזקים, אופטימיים ולתכנן תוכניות". אלי לנקרי, ראש העיר אילת: "שילמנו מחיר כלכלי כבד בתקופה הזו, יש הערכה רבה למה שנעשה כאן".פירמת הייעוץ וראיית החשבון הבינלאומיתBDO  חנכה השבוע את משרדיה החדשים והמורחבים של הסניף המקומי באילת. הרחבת הפעילות המקומית של הפירמה בוצעה חרף ההשפעות הכלכליות של מלחמת חרבות ברזל ומתוך אמונה בכלכלת העיר ובפוטנציאל הגלום בה בטווח הארוך. האירוע התקיים במעמד ראש העיר אילת מר אלי לנקרי, יו"ר ומנכ"ל BDO שחר זיו, גיא מלר מנהל סניף אילת ושותף ב-,BDO  ראש אשכול תעשייה והתיישבות ב-BDO  דורון שטיין ומנהל בית חב"ד המרכזי באילת, הרב מנדי שאף התקין מזוזה בסניף החדש הרחבת וחידוש הפעילות מצטרפת להקמת סניף חדש של רשתBDO  עפולה מוקדם יותר החודש, מתוך ראייה וחשיבות בקידום הפעילות הכלכלית בכל רחבי ישראל, ובפרט בימים אלו. צילום: יפעת טוקר

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש