אחרי הפסקה של שנים - בריכת בית החייל חוזרת לפעולה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: מירב לוי דיאמנט ● 10/5/2024 05:40 ● ערב ערב 3171
אחרי הפסקת פעילות של לא פחות מאשר כ-35 שנה, בריכת בית החייל באילת הושמשה ותחזור לפעילות כבר בקרוב ● שידרוג רציני לחיילים שמתארחים בבית החייל באילת, שיוכלו להינות מתנאים ממש כמו של בית מלון ● מאחורי היוזמה, רשת הבריכות בורה בורה בשיתוף האגודה למען החייל
אחרי הפסקה של שנים -  בריכת בית החייל חוזרת לפעולה
בריכת בית החייל לאחר עבודות השיפוץ

   אחרי כשנתיים של עבודה והכנות, בשבועות הקרובים בריכת בית החייל תחתום על קאמבק ותחזור לנוף האילתי. שידרוג רציני עבור החיילים המתארחים בבית החייל בעיר, שיהנו מתנאים של בית מלון לכל דבר. מאחורי היוזמה רשת הבריכות "בורה בורה", בשיתוף האגודה למען החייל, שקיבלו יחד החלטה משותפת לשפר את התנאים בבית החייל באילת שפועל בניהולה של אלינור אליהו.
   לאחרונה עבר בית החייל באילת מתיחת פנים ושיפוץ מלא בחדרי האירוח ובשטחים המשותפים. לצד אלו תפתח כבר בשבועות הקרובים בריכת בורה בורה בית החייל אילת הכוללת בריכה חצי אולימפית שתהיה מחולקת לבוגרים ופעוטות. הבריכה החדשה מוקפת במדשאות ומקומות ישיבה באווירה רגועה התואמת את קונספט בריכות בורה בורה. בסמוך לבריכה יפתחו בהמשך מזנון וחנות נוחות המתאימה לחיילים.
   חשוב לציין כי בריכת בורה בורה בבית החייל באילת הוקמה כבריכה נגישה וכוללת מעלון מיוחד שמאפשר את הורדת הנכים אל תוך המים. הפיכת הבריכה לנגישה שתשמש את פצועי צה"ל ונכים באילת. 
   בהתאם לרצון לפנק את החיילים, הכניסה לבריכה תהייה חינם עבור החיילים המתארחים בבית החייל וכמו כן לכלל החיילים הנמצאים בעיר. תושבי אילת מגיל שנה ומעלה יוכלו גם הם להיכנס למתחם הבריכה באמצעות כרטיס כניסה בעלות של 29 ש"ח ליום חול או 39 ש"ח בשבתות וחגים.
רשת בריכות בורה בורה מונה שלוש בריכות נוספות בקונספט מיוחד עבור משפחות וילדים- בורה בורה בת ים, בורה בורה בית דגן ובורה בורה פרדס חנה.
   הבעלים של רשת הבריכות, אן רון יעקב, ברכה השבוע על הפתיחה הקרבה ואמרה: "רשת בורה בורה השקיעו מיליוני שקלים בפתיחת המיזם למען חיילי צה"ל ותושבי אילת. היום בזמן מלחמה יותר מתמיד אנו שמחים לתת לחיילים שלנו לנוח, להירגע ולהתחזק. בשיתוף עם האגודה למען החייל וראש העירייה אלי לנקרי נעשה את הטוב ביותר למען החיילים". ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת