'מועדון הירק'-כשעל הבמה מככבים פירות וירקות מובחרים

מאת: או-מד מדיקל ● 12/4/2011 17:35 ● ערב ערב 2493
/ אביבה דקל / 'חצות הליל, בשוק הסיטונאי בתל אביב, מועמסים פירות וירקות על גבי משאיות. בשש בבוקר הן מגיעות היישר אל 'מועדון הירק' באילת (רחוב הדייג). כאן פורקים אותם, ממיינים את הירקות והפירות ומסדרים על מדפים. בשבע בבוקר החנות מוכנה לקבל את לקוחותיה . על זה נאמר- השוק של תל אביב מגיע לאילת
'מועדון הירק'-כשעל הבמה מככבים פירות וירקות מובחרים

תמונת כתבה


את החזית המצוירת והיפה של 'מועדון הירק' רואים מיד כשמגיעים לאזור. בלב אזור התעשייה, בינות למוסכים, חנויות חלקי חילוף וחמרי בנין, מתגלה לעין נקודת חן ירוקה ומפתיעה. נכנסים ומתקבלים בחיוך והעין לא יכולה לשבוע מלראות את שפע הצבעים של הפירות והירקות, המסודרים אחד אחד על המדפים. נקיים ומצוחצחים, אחרי שעברו טפול דקדקני. והריח, אח, הריח, אין כמו ריח של פירות וירקות טריים, שכאילו נקטפו זה עתה מהשדה. מירקות כמו בצל, כרוב לבן ושומר, מסירים את השכבה החיצונית, זו שבדרך כלל עקרת הבית זורקת לפח. גם לזה יש כאן שימוש, את הקליפות אוספים בקרטונים ותורמים לצער בעלי חיים. התוצאה המתקבלת אחרי טפול כזה, היא צבעונית ויפהפייה והמבחר אין סופי. כל הירקות הם ירקות סוג א', נקיים ויפים ובעיקר זולים להפליא. אם הגעת ל'מועדון הירק' עם שטר של מאה שקלים, תחזור הביתה עם שני ארגזים מלאים כל טוב ועודף בכיס.

המחירים הזולים באילת


אושרת, מנהלת החנות שנולדה וגדלה באילת, מכירה היטב את המחירים, השירות והיחס בחנויות השונות בעיר, וחשבה, שלתושבי אילת מגיע לקבל סחורה סוג א', במחירים זולים, וגם יחס חם ומתחשב. דוגמא למחיר מיוחד? תרשמו לפניכם- ארבע חבילות ירק ב-10 ₪ בלבד.
בין אם לקחת ארבעה מאותו מין או ארבע חבילות ירק שונות וזה כולל חסה, בצל ירוק, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר, נענע וסלרי. ולא רק ירקות תמצאו כאן, אלא גם בקבוקי שמן זית. את אלו תמצאו כאן עכשיו במחיר מפתה, המבצע כולל שני בקבוקים במארז. גם ביצים תמצאו ב'מועדון הירק', אבל לא סתם ביצים, אלא במארז של שלושים ביצים, כמו המארזים של פעם – מתאים מאוד לחג כמו פסח, שצורכים בו ביצים בכמויות ענק.
וכמובן, ואולי הכי חשוב תמצאו כאן גם יין כשר לפסח.
בכניסה לחנות ניצב מיכל ענק של שום ירוק, שאפשר למצוא אותו רק פעם בשנה - לפני פסח. לדברי אשרת, הקונים מרוקנים לפחות מיכל אחד כזה ביום. גם בשל מחירו הזול, וגם בשל העובדה שהוא משמש לתבשילים רבים ואפשר לשמור אותו בצורות שונות לאורך זמן.

הקיץ כבר כאן


ב'מועדון הירק' תמצאו את כל הפירות שעולים על דעתכם ועוד כמה שלא חשבת עליהם כי טרם הגיעה עונתם. אלא שב'מועדון הירק' ישמחו להפתיע אתכם- הקיץ כבר כאן ויחד איתו שפע פירות קיץ רעננים וטריים: אבטיחים, מלונים, תותים, שסק, אפרסקים, ענבים שחורים וירוקים מתוקים כדבש, ותמרי 'מהג'ול' שאין מתוקים מהם.
ויש כמובן גם פירות טרופיים כמו: הקרמבולה, אננס, קיווי, פסיפלורה, תפוז, לימון סיני ועוד.

משלוחים עד הבית


ב'מועדון הירק', מקבלים גם הזמנות טלפוניות בקניה מעל 150 ₪. מצלצלים לחנות, מקבלים עדכון מחירים והשליח מגיע עם הירקות והפירות עד הבית.
לקוחות רבים כבר מכירים את 'מועדון הירק' ולא קונים בשום מקום אחר, ולא רק בשל המחירים הזולים, אלא גם בגלל השירות והיחס. אושרת, מנהלת החנות והקופאיות, תמיד מקבלות את פני הלקוחות עם חיוך על הפנים ומעניקות שירות אדיב וסבלני. לא רק לקוחות פרטיים מכירים את 'מועדון הירק'. מהמחסנים המקוררים והעמוסים כל טוב יוצאים מדי יום משלוחים לבתי מלון, מסעדות, מוסדות, גני ילדים, פעוטונים ושרותי קטרינג, שכבר גילו את 'מועדון הירק'.


כתובת: רחוב הדייג ,5 צמוד לאור .87
טלפון: 054-9412348 אשרת.
טלפון: 08-9477766 בחנות.
שעות פתיחה: ימים א',ב',ג' 07:30 עד 20:00. ימים ד' , ה'07:30 עד .21:30שישי 07:30 עד 16:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש