הפתעות הקיץ של ה'מכללה הטכנולוגית'

מאת: אביבה דקל ● 29/6/2011 09:40 ● ערב ערב 2504
לא יודעים מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול?. כדאי שתפנו ל'מכללה הטכנולוגית' של מ.מ.א ובידקו. כמעט ודאי שתמצאו משהו מתאים, שכן הקיץ ב- מ.מ.א הוא מאתגר, מרענן, מהנה ומחדש ולומדים בו הרבה
הפתעות הקיץ של ה'מכללה הטכנולוגית'

מסלולי הקיץ המיוחדים שמציעים ב- מ.מ.א לבני 8 עד 18 הם מפתיעים מכל הקייטנות האחרות. לא עוד קייטנות של שוקו וסנדוויץ' אליהן יגיעו הילדים בשמונה בבוקר הלומי שינה וימהרו הביתה באחת בצהריים, בטרם הספיקו הוריהם לחזור מהעבודה או לסיים את עיסוקיהם השונים. לא מדובר כאן בקייטנה של 'בייבי-סיטר' של 8 שעות ביום, אלא בקייטנה שמציעה פעילות מאתגרת של חשיבה אנליטית.
מסלול הבוקר של מ.מ.א. מתחיל בשעה 10:30 בבוקר ומסתיים בשעה 13:30 בצהרים, ואילו מסלול אחר הצהריים מתחיל בשעה 16:00 אחר הצהריים ונמשך עד לשעה 19:00 בערב. הקייטנות נמשכות שלושה שבועות, בכל שבוע שלוש פגישות שבועיות בנות שלוש שעות לימוד כל אחת.
הקייטנות נמשכות שלושה שבועות, בכל שבוע שלוש פגישות שבועיות בנות שלוש שעות לימוד כל אחת.
מ.מ.א, המכללה הותיקה באילת ללמודי מחשב ולשעורי תגבור במקצועות לימוד שונים, אינה חדלה לחדש ולהפתיע והקיץ הם התעלו על עצמם.
אז מה יהיה לנו שם?
שני מסלולים אטרקטיביים, מהנים ומאתגרים.

מסלול ג'אגלינג ואתגרי חשיבה


במסלול הג'אגלינג, יבלו המשתתפים בשעה של ג'אגלינג-פויז. הג'אגלינג-פויז הוא משחק כייפי ומיוחד, המפתח קואורדינציה רבה וריכוז, יציבה נכונה ומוטוריקה. המשחק נעשה בעזרת שתי רצועות, שבקצה כל אחת מהן כדור מאיר. כל יד עושה פעולה הפוכה מזו של חברתה ובמקצבים שונים, דבר הדורש ריכוז רב, ויוצר הופעה מרהיבה.

בארצות הברית הגיעו בעקבות מחקר למסקנה שאחרי שעה של פעילות גופנית אינטנסיבית, משתחרר בגוף הורמון המעלה את יכולת הריכוז והקשב. לאחר פעילות גופנית, הפעלת השרירים ושחרור אנרגיה, נספג החמצן בגוף בריכוז גבוה יותר ומשתחרר במוח, ובכך עוזר בספיגת מידע בצורה יעילה יותר. בנוסף, משתחרר חומר כימי הנקרא סרטונין, שמשפר את מצב הרוח ועוזר ללמידה יעילה ונעימה.
תלמיד המסוגל בדרך כלל להתרכז 15 דקות בלבד, יכול אחרי פעילות גופנית להתרכז ולקלוט את הנלמד במשך שעה ומעלה. הג'אגלינג- פויז נבחר כמתאים ביותר לתפקיד, על ידי אנשי מכללת מ.מ.א מאחר והוא משלב בין משחק מהנה וגם גורם לעוסק בו לשפר את יכולת החשיבה ואת יכולותיו הפיזיות.
בקייטנה זו יוכלו המשתתפים ליהנות משעה של ג'אגלינג - פויז ואחריה שעתיים של משחקי חשיבה מתמטיים, אנגלית או אחד ממקצועות המיחשוב. כל משתתף בקייטנת הג'אגלינג יקבל ערכת ג'אגלינג - פויז אישית במתנה.

מסלול מחשבים והעשרה מדעית


המסלול השני המוצע ב'מכללה הטכנולוגית' של מ.מ.א, משלב בין מחשבים להעשרה מדעית.
קייטנה זו משלבת לימודי ציור קומיקס, תלת מימד, עריכת וידאו, תכנות מחשבים בשפת,C אנימציה, הכשרה לטכנאי,PC צעיר, פיזיקה, תעופה ועוד.
כמובן שניתן להצטרף לכל הפעילויות, על ידי בניית מסלולים שונים מעבר למסלולי הקיץ המיוחדים שנקבעו מראש.

מעבר למסלולי הקיץ קיימים במכללה, כבכל קיץ ולאורך כל השנה, מסלולי הלימוד הרגילים של חיזוק ותגבור מתמטיקה, אנגלית וכל מקצועות המחשב. כל אחד יכול לבחור על פי נוחיותו את תדירות השיעורים, החל משעה שבועית, ועד שמונה שעות שבועיות, לפי בחירת התלמידים וההורים.
למבוגרים, יתקיימו הקיץ מפגשי חינם, במהלכם יתקיימו הרצאות שיביאו ידע ואינפורמציה על חידושי עולם המולטימדיה והמחשבים. כמו כן, יספקו המפגשים כלים לצרכנות נבונה בבואכם לקנות ערכה חדשה: מה קיים כבר בבית, מה מומלץ לרכוש, האם יש צורך בשידרוג, אילו יצרנים וחברות אמינים, ממה כדאי להיזהר ועוד ועוד..

מפגשים יתקיימו בחינם בתאום טלפוני מראש.
בקיצור קיץ חם ב'מכללה
הטכנולוגית'. תרימו טלפון, ויפה שעה אחת קודם !

מ.מ.א. - המכללה הטכנולוגית
כתובת: האיצטדיון 40
טלפון : 08-6317011
ניידים : יהונתן: 050-338-3386
מוריאל: 050-2-4444-29
שעות פעילות: בימים א' – ה' מהשעה 10:00 עד 19:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש