הפנינג שכולו בריאות

מאת: אביבה דקל ● 3/8/2011 08:56 ● ערב ערב 2509
הפנינג בריאות ראשון מסוגו בעיר יתקיים ביום רביעי הבא ה-10/8/11 בין השעות 10:00-18:00. במרפאה האילתית של קופת חולים 'לאומית שירותי בריאות' בעיר. במסגרת הכוונה להעלות את מודעות הציבור לנושא הבריאות, יערכו בקופת החולים 'יום בריאות' פתוח לכלל הציבור האילתי. אל תפספסו
הפנינג  שכולו בריאות

תמונת כתבה
אילוסטרציה


היה זה דר' אפללו, הרופא הראשי ורופא ילדים והתפתחות הילד של 'לאומית שירותי בריאות' באילת שהחליט להעלות את מודעות כלל האוכלוסיה לבעיות בריאות מרכזיות.

לצורך כך הכריז אפללו, לראשונה בעיר, על 'יום בריאות'- הפנינג לכל הגילאים ולכל האילתים, ללא קשר להשתייכות לקופת חולים זו או אחרת.
זו תהייה חגיגה אמיתית, עם ליצן רפואי, שתייה, כיבוד והרבה כיף, אבל בעיקר עם רופאים, מטפלים ואחיות.
דר' אפללו מקווה שהמבקרים ביום הבריאות יאזינו לעצות הנכונות, יתייחסו אליהן וגם יפעלו לפיהן בעתיד.
ואם שאלתם את עצמכם איך קרה שזכינו להפנינג כזה באילת?
תמצאו את התשובה אצל דר' אפללו, מומחה למחלות ילדים (חמש שנות התמחות) וגנטיקה, שמשלים בימים אלה את ההתמחות בהתפתחות הילד בבאר שבע ובבית החולים 'איכילוב'.
ד"ר אפללו בחר לקיים את יום הבריאות הזה דווקא באילת משום שלאילת פינה חמה ומיוחדת בלבו.
ד"ר אפללו שניהל את מחלקת הילדים בביה"ח 'יוספטל' עד לפני כשנתיים, התפטר מתפקידו מסיבות שלא פירט. כיום הוא ממשיך לעבוד באילת שלושה ימים בשבוע, כרופא ראשי ורופא ילדים והתפתחות הילד בקופת חולים 'לאומית שירותי בריאות' וקשור מאוד לחולים שלו, למכריו ולחבריו בעיר.

ומה ביום הבריאות?


ביום הבריאות יתקבלו במרפאה מטופלים כרגיל, כשצוות תורן יירתם לעניין ההפנינג.
במרפאה תהיינה שש עמדות: עמדת רישום וחמש עמדות טיפול. אנשים שיגיעו למרפאה ירשמו בעמדת הרישום ויופנו לאחת מעמדות הטיפול שם יטפלו בהם רופאים ואחיות מצוות המנהלה של מנהלת המרחב ומנהלת המחוז של 'לאומית שירותי בריאות'.
ביום הבריאות ינסו להעלות את המודעות בקרב הציבור באילת לבעיות בריאות שהן בשליטתנו ומושפעות מאורח חיינו, כאלו שאנחנו יכולים להימנע מהן ולשפר את מצבנו על ידי אורח חיים נכון, תזונה נכונה ופעילות גופנית. לדעת דר' אפללו כמעט כל המחלות מושפעות ישירות או בעקיפין מאורח חיים ותזונה.
מי שיגיע ל'יום הבריאות' ייבדק בעמדות אליו יופנה.

בעלי BMI גבוה יעברו בדיקות דם לבדיקת רמת סוכר ויופנו לבדיקות נוספות אצל הרופא המטפל. כל הנבדקים יקבלו מכתב מובנה לרופא המטפל בו תירשמנה תוצאות הבדיקות וההמלצות לטיפול, גם באם הם משתייכים לקופת חולים אחרת.

מקום של כבוד גם לרפואה המשלימה


בנוסף לעמדות אותן יאיישו הרופאים תהיה בקופת החולים גם עמדת רפואה משלימה בה ייבדקו ויטופלו חולים על ידי המטפלים של קופת החולים הלאומית:
גלעד - מטפל בדיקור סיני
אביבית - מטפלת אלטרנטיבית
רותם ג'קסון - הומאופטית מטפלת ברמדיס ובשיטות טיפול הומואופטיות.
אסנת - מטפלת במגע
לילך שאולי - תזונאית קלינית.
דר' אפללו מאמין גדול בשיטות הרפואה המשלימה המטפלת באורח חיים ובאיכות החיים וכמעט ללא תופעות לוואי.
במקום תהיה גם עמדה של טיפול בעור - בה תערך בדיקה לאיתור שומות וכתמים. דבר חשוב מאוד בעיקר לאילתים, החשופים לשמש של אילת.

ומה בעתיד?


ד"ר אפללו מקווה שיום בריאות זה יהווה מנוף לימי בריאות דומים שיתקיימו בעיר גם על ידי קופות חולים אחרות.

אמנם זה לא פשוט לארגן יום בריאות שכזה, אבל דר' אפללו קיבל תמיכה מלאה ממינהלת מרחב הנגב וממינהלת מחוז דרום של 'לאומית שירותי בריאות' וכמובן מצוות המרפאה באילת ובכוחות משותפים הם מפיקים את יום הבריאות לתפארת העיר אילת.

תרשמו לפניכם:
הפנינג 'יום הבריאות', יום רביעי ה- 10/8/11, בין השעות: 10:00-18:00.
קופת חולים 'לאומית', גן בנימין 12, 12 מעל מרכז 'חופית'.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש