אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 7/9/2011 14:17 ● ערב ערב 2514
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


בחודש הקרוב, ימשיך הכוכב וונוס להיות במזל שלכם, כך שזה הזמן שלכם להרשות לעצמכם ליהנות קצת יותר מבלי להרגיש רגשי אשמה.

בתולה


הצורך שלכם להיות יעילים הוא מעולה במצבים שונים בהם אתם יודעים שאכן נדרשת יכולת ראייה מעמיקה ורחבה, נושאים שאחרים עלולים לפספס מחוסר תשומת לב. על כן, החודש, עם מעבר וונוס אצלכם, אתם מרגישים שאתם מזניחים במקצת את עבודות היום יום ומתרכזים יותר בדברים שממלאים אתכם. בשורות טובות שתקבלו יעזרו לכם להעביר את היום יום בתחושה נחמדה.

מאזניים


הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ונותן לכם תחושה שאתם צריכים לקחת אחריות על עצמכם ועל הסובבים אתכם. זה אכן הזמן הנכון לעשות שינויים מפליגים ולהגיד לעצמכם שתקופות של עבר נגמרו עבורכם, ועכשיו אתם נמצאים בתקופה שבה אתם צריכים לבנות את עצמכם מחדש. הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הקריירה ויעזור לכם להתגבר על הבעיות שנוצרו לאחרונה, בגלל שינויים קיצוניים ומהירים מדי בחייכם.

עקרב


הכוכב סטורן שנמצא בבית תת ההכרה שלכם מביא אתכם למודעות ולהכרה שאתם חייבים לשנות את חייכם. זה הזמן שבו תוכלו לקחת אחריות נוספת על מנת שתוכלו לשפר את חייכם. החיים החברתיים שלכם עמוסים בתקופה זו, עובדה שנותנת לכם יותר אנרגיות לפרוח ולחדש קשרים חברתיים ישנים שמזמן לא הייתם בטוחים לגביהם אם הם מתאימים לכם.

קשת


מומלץ לכם להשקיע יותר זמן ומרץ בעבודה כיוון שזה המקום ממנו יגיעו אליכם בשורות חדשות שיביאו אתכם לתקופה טובה יותר. אינכם יכולים לפעול בצורה ספונטנית, כיוון שאף תוכנית לא יכולה לצאת לפועל בתקופה הזו ללא תכנון מדוקדק מראש. מבחינה חברתית, זה הזמן להחליף חברים ולנסות להכניס אנשים חדשים אל תוך חייכם, על מנת ליצור לעצמכם אפשרויות בילוי חדשות.

גדי


נראה שאתם אחד המזלות שמאוד מופעלים לאחרונה, וזאת כדי לנסות לשבור את שגרת חייכם ובעיקר את התפקוד השגרתי אליו הורגלתם. לרובכם הגדול זוהי תקופת מבחן למימוש תוכניות, כך שבהחלט אתם יכולים להיות גאים בעצמכם לגבי העובדה שלא נכנעתם לקשיים ואכן אתם מוכנים לזרום עם היקום בהקשר לתוכניותיכם. בחודש הקרוב, תרגישו הקלה, ופעולותיכם יהיו יותר שקולות.

דלי


כוכב מארס נמצא בבית העבודה שלכם ונותן לכם אפשרויות ליצור וליזום בתחומי עבודה רבים. ייתכן שלאחרונה נקלעתם לחוסר סבלנות בכל הקשור בענייני העבודה שלכם, אך משבוע זה, הדברים יסתדרו ביתר קלות. אתם מקבלים חיזוקים מהמשפחה הקרובה שלא משאירה אתכם לבד בימים פחות נוחים, שבהם אתם מחפשים להיות בקרבתה.

דגים


אתם נמצאים בתקופה של חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, כך שאתם בתקופה של חשבון נפש לגבי מה השגתם השנה ולגבי איך אתם רוצים להמשיך. על כן, מומלץ לכם לקחת לעצמכם תקופה קטנה של הפוגה לגבי המחשבה איך אתם רוצים להמשיך את תוכניותיכם, עם מי ובעיקר היכן. גם מבחינה כספית, אתם צריכים לבדוק שתוכניותיכם ומטרותיכם תואמות למציאות.

טלה


נראה שהקשיים הכספיים מוציאים אתכם משלוותכם, ואתם אינכם מוכנים להתחיל בדברים חדשים שיערערו אתכם מבחינה כלכלית. על כן, זהו זמן מתאים לעריכת ההוצאות מחדש. מאחר ואתם מעורבים אישית, מומלץ לכם לקחת איש מקצוע שלא יהיה מעורב אישית ויעזור לכם לבדוק את הדברים מבחינה כלכלית. בחודש הקרוב, מומלץ לכם להיות זהירים יותר מבחינה אישית בכל הנוגע להתנסחות המילולית שלכם.

שור


הכוכב יופיטר נכנס לנסיגה במזל שלכם, עובדה שתאיר לכם כמו בזכוכית מגדלת את הנושאים עליהם אתם צריכים לעבוד כדי לשפר לעצמכם את איכות החיים. לאחרונה, היו לכם ימים דחוסים בכל הנוגע לענייני הבית והמשפחה, כך שפעמים רבות הרגשתם שאתם עומדים לאבד את סבלנותכם. ואולם, מהשבוע הקרוב, דברים יתחילו להתאזן עבורכם, ותוכלו להתפנות לדברים היותר חשובים עבורכם לטיפול.

תאומים


אתם עדיין עסוקים בענייני כספים כיוון שאתם עומדים בפני התחלות חדשות בחייכם. השתמשו בחושים הטבעיים שלכם על מנת לפעול והשתדלו לא לתת לפחדים לנהל אתכם. ייתכן שאנשים בבית יתנגדו לתוכניות שלכם. מומלץ לכם להשתדל ולהקשיב לקרובים לכם כיוון שבדרך הזו אתם יכולים לעזור גם להם וגם לעצמכם. במידה ותידרשו לתת ולהקדיש יותר זמן איכות – השבוע יהיה הזמן הנכון לבלות עם המשפחה.

סרטן


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם הרבה יותר כוח ועוצמה לפעול בתחומים הדרושים לכם. לאחר תקופה קשה מבחינה כלכלית, הכוכב מרקורי התיישר מהילוכו האחורי בבית הכספים שלכם, וכל הנושא הזה יתחיל להתבהר עבורכם. אתם עדיין מרגישים שאתם נדרשים להרבה השקעה שלפעמים אף מעיקה עליכם בבית המשפחה – ולמרות הצורך שלכם ביחד, המשא קשה עליכם עד מאוד.

אריה


הצורך שלכם בלהסביר שאתם פועלים מתוך דאגה לא יעלה יפה בידיכם, כיוון שהאחרים יבינו מיד שאתם פועלים מתוך דאגה לעצמכם ,ואתם רק עוטפים במילים יפות את המניעים הפנימיים שלכם. נכון שבשורה התחתונה כל אחד דואג לעצמו - ואולם יותר נכון להגיד את האמת שהיא - שילוב של חוסר רצון הנובע מתוך פחד משינוי והלא נודע. השיעור שלכם יהיה להכיר בצורכי הנשמה שלכם ולהישאר נאמנים לעצמכם, מבלי לחוש תחושת קורבן.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש