יוצא מגדר הדמיון

מאת: מלי פישמן ● 7/9/2011 23:25 ● ערב ערב 2064
מיטה ששומרת על טמפרטורה נעימה ומשמיעה לנו מוסיקה. אמבטיה מפנקת עם מוסיקה תת מימית שליטה על מערכות אודיו ואפילו עושה מסאז'. שעון מעורר שישכים אתכם לא רק לכמה דקות אלא לכל היום בתרועה רמה ועוד הרבה הרבה גאדג'טים חדשים וחדשניים שיעשו לנו את החיים נעימים וקלים יותר
יוצא מגדר הדמיון

מהרחם הגענו ולרחם נשוב

תמונת כתבה
הנה לכם גימיק עיצובי מוטרף משהו- מיטה דמוית רחם. במילים אחרות, המעצבים שמאחורי הרעיון חשבו מן הסתם כי תמיד יהיה נעים לחזור למקום ממנו הגענו. תשכחו מהמיטה המרובעת בעלת הפינות והרגלים ותנו כבוד למיטה החללית- עתידנית משהו בדמות ביצת ענן, בתוכה נתכרבל לנו לשנת לילה נעימה ונדמה את המצאותינו בתוך רחם חמימה. אגב, הטמפרטורה במיטה הזו מווסתת באופן אוטומטי לחום גופנו הנעים ומתוכה בוקעים היישר לתוך אוזנינו, צלילים ענוגים שירדימו אותנו מתוך מכשירי MP3 . בדרך זו שנתנו תהיה ערבה, לפחות עד לצלצול השעון המעורר והיקיצה ליום חדש.

השכמה זו השכמה

תמונת כתבה
למי מאתנו אין בעיה להתעורר בבוקר בזמן לעבודה? גם אם אנחנו קמים בחדווה וששון ליום עמלנו עדיין אנחנו צריכים להיעזר בשירותיו של השעון המעורר. אבל מה אם גם אנחנו מאלו שנוהגים עם השעון המעורר בשיטת ה'הבה נתחכמה לו' ודואגים להשתיק אותו בכל דרך אפשרית ואגרסיבית? השעון המעורר שלפניכם יקפיץ כל אחד על רגליו. כשמגיע זמן ההשכמה הוא משמיע סירנה בדציבלים גבוהים במיוחד ואז הוא מרים לאוויר פרופלור אשר טס ברחבי החדר. גם אם תלחצו על כפור הנמנום הפרופלור ימשיך לטוס בחדר עד אשר תאלצו לקום מהמיטה על מנת לכבותו. בדרך זו עליכם למצוא את הפלופלור ולהחזיר אותו לשעון. נו, לפחות הרווחתם השכמה וגם קצת התעמלות בוקר באותו מחיר...

השירותים החסכוניים

תמונת כתבה
דמיינו לעצמכם חדרון שירותים קטן שמכיל לא רק אסלה אלא גם כיור וכן, לעיתים יש מי שדוחס לחדרון הקטן הזה גם אמבטיה לא ממש גדולה. מה עשו חכמים? חשבו על פטנט שיכניס לפחות קצת חיסכון לצפיפות. וכך ברגע שאתם משתמשים במי הברז של הכיור המים לא יורדים לטימיון אלא ממלאים את הניאגרה של השירותים. כן, ממש כך. על זה נאמר- חיסכון כפול, גם חיסכון במקום וגם חיסכון במים ומה רע?

אמבטיה סטראופונית

תמונת כתבה
מה דעתכם על אמבטיה מוסיקאלית במיוחד? כזו שאתם יכולים לשבת בתוכה ולשלוט ביד אחת על הסבון וביד השנייה לכוון את מקלט הטלוויזיה לתוכנית האהובה עליך, או לחליפין להתכוונן לתחנת הרדיו המועדפת עליך או פשוט ליהנות מדיסק מדהים של ויואלדי. או אז תבקע המוזיקה מתוך רמקולים שנמצאים בתוך המים, קרוב מאוד לחלק התחתון של גבך. פאנאל השליטה של האמבטיה הזו מעוטר בזהב 18 קרט ובקריסטלים של סברובסקי, חשבתם באמת לקנות? אבל בזאת לא תמו נפלאותיה של האמבטיה הכל יכולה הזו שהיא גם מאוד יפה ודקורטיבית. האמבטיה הזו יודעת לעשות סוגי מסאז' שונים, היא מאירה בצבעים מתחלפים ויש בה אפילו מחזיק לבקבוק שמפניה. האמבטיה מצויידת בשתי טלוויזיות חסינות מפני רטיבות בגודל 42 אינץ' ואפשר להתקשר אליה ולכוון אותה לשימושכם עוד לפני שאתם נכנסים לאמבטיה. זאת כמובן בתנאי אחד בלבד- שיש לכם סכום של כ- 30 אלף אירו להשקיע בפריט המפנק הזה. תגידו את האמת, לא שווה להתחיל ככה את הבוקר?

טוסטפטנט

רעבים? ומה על טוסט טעים? גם אתם מאלו שבודקים שוב ושוב האם הטוסט שלכם הגיע למידת ההכנה המתאימה ועל הדרך מקררים את הלחם ומאריכים את זמן ההמתנה? הטוסטר השקוף החדיש והחדשני, יפתור לכם בדיוק את הבעיה הזו. גם יפה, גם אופה ובעיקר יעיל מאוד להפקת טוסטים שחומים שנייה אחת בדיוק לפני שהם הופכים להיות "וול, וולד אן". המכשיר עושה שימוש בטכנולוגיית חימום זכוכית, אשר מאפשרת לנו לראות את הלחם בזמן שהוא הופך לטוסט אל מול עינינו. חוויה טעימה.

השילוב המנצח

תמונת כתבה
תתפלאו אולי אבל כן, יש מי שאוכל פיצה דווקא ארוחת בוקר. ואם הם גם ממש יעילים, באותה הזדמנות הם יהיו חייבים לחמם את בקבוק החלב לתינוק במיקרוגל. אז מה עושים? מי קודם למי ולמה והאם נפעיל תנור ובמקביל לו נפעיל גם את המיקרוגל? מה פתאום. אנחנו הרי בענייני חסכון. המכשיר הבא הינו שילוב של מיקרוגל ושל תנור לפיצות גם יחד. השלמות בהתגלמותה. תאמינו או לא, זה לא בשמיים. להשיג את השילוב המנצח הזה למטבח הפרטי שלכם יעלה לכם 270 דולר בלבד.

תבהה מותק, תבהה

תמונת כתבה
מי לא מכיר את 'הבלבלה' שחוטפים ילדנו כשהם פותחים את דלתות המקרר וניצבים למולו אובדי עצות, לא יודעים מאיפה להתחיל, מה לבחור ומה בעצם בא להם לאכול? אז זהו, שהריטואל הזה כבר לא צריך לחזור על עצמו. לשם כך בדיוק המציאו את המקרר בעל דלתות הזכוכית. אפשר לעמוד מולו שעות ולבהות בו עד לקבלת ההחלטה הגורלית- מה אנחנו רוצים לאכול או לשתות מבלי שאף אחד יפריע את עומק מחשבותינו ויצרח עלינו שהקור הבורח מהמקרר יגרום לאוכל להתקלקל. (מכירים?). המקרר שבתמונה נחשב לחידוש הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית. מצד אחד הוא מתפקד כיחידת תצוגה שקופה של פריטי מזון ומשקאות בתוך חלל קירור ומצד שני הוא מתפקד כמקרר לכל דבר.

כביסה חסכונית

תמונת כתבה
במסגרת החיסכון והפטנטים לבית, קבלו דוגמה נהדרת לאביזר שגם חוסך מים וגם חוסך מקום. מדובר במכונת כביסה שבחלקה העליון ישנו כיור עם ברז. כאן אפשר להסיר ידנית את הכתמים העיקשים או לכבס בעדינות את הכביסה העדינה ואז להכניס לתוך המכונה. מכונת הכביסה תמשיך ותכבס ותשתמש באותם מים בהם כבר יש חומרי ניקוי, שהרי ניקנו כתמים או סתם שטפנו בעדינות כביסה עדינה. וכשהמכונה תסיים את פעולת הכביסה, בהינף כפתור אחד היא תהפוך למייבש כביסה ותחסוך לנו גם את קטע תליית הכבסים. הוא שאמרנו – חיסכון, חסכון ועוד פעם חיסכון. המכונה עצמה היא בעיצוב רטרו של שנות החמישים מהמאה הקודמת מה שהופך את פינת הכביסה אצלנו בבית לפינה רומנטית - נוסטלגית עבור המבוגרים בינינו ולשיק עדכני עבור הצעירים.

תאכלו פינוק

מה יכטול להיות מאכזב יותר מאשר להגיע לסנדוויץ שהכנו במלוא המרץ לשעת הצהריים ולגלות כי המיצים של הירקות הפכו את הדבר הזה למשהו מדובלל ודוחה בעליל?. הקופסא הבאה המיועדת לאחסון מזון היא לא סתם קופסה יפה אלא כזו שתענוג לאכול מתוכה. האוכל נשמר בה בטמפרטורה נכונה למשך ארבע עד חמש שעות והקופסא יפה ונעימה. דרך מצוינת לא להרגיש את הדיאטה כי כאשר האוכל נמצא באריזה כל כך יפה מי בכלל חושב על זה שזה בסך הכל אורז וירקות מאודים והכל הדל קלוריות...

לעשות קניות בנוחות

תמונת כתבה
ויוצאים אל השוק או במקרה שלנו- לסופר? אין כמו לעשות את זה עם עגלת קניות מעניינת ויפה מתאימה לצו האופנה.עגלת שוק בהחלט יכולה להיות מוצר מדליק שכיף להסתובב איתה. העגלה מחולקת לשני תאים, כדי לאפשר חלוקה של המוצרים, כשהחלק התחתון קשיח והעליון מצופה בד חסין מים. העגלה מסוגלת לשאת משקל כבד בגלל התחתית הקשיחה וגלגלי העגלה רחבים עובדה שמקל על הסחיבה.

הכסא שיעזור לכם לשמור על הפיגורה

תמונת כתבה
ובלי דור העתיד הרי אי אפשר. תופעת ההשמנה בקרב ילדים מאוד מעוררת דאגה זו אחת הבעיות הגדולות בכל התרבות המערבית הילדים יושבים הרבה מאוד שעות ביום על כסאות במיוחד בזמן הרב שהם נמצאים מול המחשב. ממציאים שונים החליטו להרים את הכפפה ויצרו כיסא שלמעשה נועד לפתור את הבעיה הזו בכך שהוא מחזק את גוף הילד ואת יציבתו ובאותה הזדמנות עוזר לשרוף קלוריות גם בזמן שהילד יושב מול המחשב. כשילד יישב, הכיסא יתכופף, יקפוץ במקום ויזוז בכל מיני כיוונים אשר יחזקו את איזונו ויגרמו לו להשתמש בשריריו. זה דומה להתעמלות עם כדור בחדר הכושר. הכיסא הזה נועד לילדים בני שבע עד שתיים עשרה ולסיום עוד עניין של חיסכון ועיצוב גם יחד מעביר מרובע. פטנט מדליק ושימושי שגם יפה וגם בטיחותי במקום שורה ארוכה ומסורבלת של מפצלים יש אחד מרובה שיכול להכיל בו זמנית שלושה חוטי חשמל.

הפורס שיעשה לכם חיים קלים?

כמה פעמים קרה לכם שהסתבכתם עם חיתוך העוגה? מהיום לא צריך עוד להילחם עם הסכין. רשת DOMO מציעה את הפטנט שיחתוך לכם את העוגה בייתר קלות ונוחות. פורס העוגה העשוי מסיליקון או נירוסטה לבחירתכם מגיע בארבעה צבעים. מניחים אותו על אמצע העוגה, מורידים ואתם מוזמנים להרים אליכם את הפרוסה החתוכה (קצת מזכיר את אביזרי חיתוך הפלסטלינה). המחיר: 99 ₪.

גם מייבש, גם דקורטיבי

הרי לכם מייבש כלים שהוא לא רק עושה את העבודה אלא גם מוסיף לעיצוב המטבח. הוא מזכיר קצת נתח יפה ועסיסי של צלעות שהשבר סביבן נאכל עד תום. המתקן לסכום משתלב בו באופן דקורטיבי שרק מוסיף עניין והופך אותו לשימושי וחסכוני במקום.

חצי, מספיק

תמונת כתבה
כמה פעמים קורה לכם שאתם מכינים לעצמכם ספל קפה גדול, אבל תמיד מגלים שמספיק לכם לשתות רק חצי מהכמות שהכנתם? מסתבר שיש גם מי שחשב על אנשי ה'חצי' האלו. ובכדי שלרגע לא תרגישו חבל על מה שאתם שופכים, ייצרו במיוחד עבורכם את כוס החצי. חצי כוס בעיצוב מדויק. ככה גם הכמות תפגע בול וגם לא יהיה לכם חבל...כי אף פעם לא בוכים על חלב שנשפך...

צבעו לי את המים

תמונת כתבה
הנה לכם רעיון שהוא גם דקורטיבי וגם יעיל- ברזי אמבטיה שמאירים באור כחול ואדום בהתאם לרמת חום המים. התחלתם את הדוש עם מים קרירים? הברז וגם המים יוארו בצבע כחול. התחממו המים? צפו לשינוי בצבע. עכשיו האדום יתפוס פיקוד. טוב בעיקר לעבודה עם ילדים, כדי שתמיד תהיו בעניינים לגבי טמפרטורת המים. וחצמזה, מה רע במים צבעוניים? נראה לי שזה בהחלט עושה את הרחצה נעימה הרבה יותר.

בשלו לי ביצה

תמיד כשאני מכינה ביצה קשה, אני מתלבטת בשאלה כמה זמן להשאיר אותה על האש כדי שתגיע למידת העשייה הרצויה. בעול םשל גאדג'טים צריך בעיות כדי שימצאו להן פתרונות וכך קרה גם במקרה של הביצה. כיום ניתן למצוא אביזר חביב, אליו תוכלו להכניס את הביצה, לכוון למידת העשייה הרצויה וזהו. כל שנותר לכם הוא להמתין מספר דקות עד שהביצה תהייה עשויה בדיוק כמו שאתם אוהבים. צלצול קטן ובתאבון.

אל תשכחו בשום פינה

כמה פעמים קרה לכם שנזכרתם במשהו חשוב בדיוק בתזמון הכי גרוע כשלא היה בנמצא שום כלי כתיבה. לכם בדיוק נייר הממו המקורי הזה יכול להתאים. נייר ממו בחדר השירותים, כמפית או כתחתית למגש, כדי שבכל רגע, בכל מקום ובכל פינה שתזכרו במשהו, יהיה לכם היכן לרשום...


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש