'תינוקידס'- החנות לאם ולתינוק

מאת: אביבה דקל ● 18/1/2012 09:11 ● ערב ערב 2533
מצפים לתינוק חדש? צריך להתחיל להתארגן? ב'תינוקידס' תמצאו את חבילות הלידה המושלמות לרך הנולד וליולדת. 'תינוקידס', חנות מקצועית למוצרי תינוקות בה תמצאו את מגוון המוצרים הגדול בעיר
'תינוקידס'- החנות לאם ולתינוק

חנות 'תינוקידס' נפתחה בפברואר 2007. מאז רכשה לעצמה החנות קהל לקוחות נאמנים, אילתים ותושבי הצפון המגיעים לעיר מדי שנה ועורכים בה את קניותיהם ולא בכדי.
"באולם התצוגה תמצאו עשרות עגלות וטיולונים, כסאות אוכל, אמבטיות, כסאות בטיחות, סלקלים ובוסטרים, נדנדות חשמליות, טרמפולינות, משטחי פעילות, הליכונים, מעודדי זחילה, מוביילים ועוד המון צעצועים התפתחותיים לרך הנולד", מספר מוטי, בעל הבית ומוסיף לספר על נפלאות החנות: "גם את הילדים לא שכחנו. בחנות יש מחלקה למשחקי ילדים שבה ממונעים חשמליים, תלת אופן, מכוניות שלט ועוד".
ב'תינוקידס' תמצאו גם מחלקת ריהוט עשירה ומגוונת: מבחר שידות מלמין ו-MDF בגדלים שונים וכן מיטות תינוק, לולי עץ ועריסות עץ, כורסאות, לולי פלסטיק, עריסות פלסטיק, מיטות סבתא, מיטות מעבר, מבחר ענק של לולי קמפינג וכמובן מבחר רחב של מזרנים התואמים את הריהוט, שולחנות, כסאות ועוד. כל המוצרים בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי. "חשוב מאד לציין שהכל נמצא במלאי", מוסיף מוטי נקודה חשובה לא פחות עבור ההורים. בנוסף יש ב'תינוקידס' מבחר גדול של מצעים, שמיכות ומגבות, תכשירי ניקיון וטיפוח, ציוד האכלה וחיטוי, חיתולים וביגוד ראשוני ומבחר אביזרי עזר לדוגמא: מוניטור נשימתי, אינטרקום אלחוטי, מכשיר אדים קר, מנשא לתינוק ועוד.
מה כולל ציוד ליולדת?
"כורסת הנקה, כרית הנקה, חזיות הנקה, תחתוני רשת, חולצות למניקה, פדים למניקה, פטמות סיליקון ומשאבות חלב חשמליות וידניות".

מהו ציוד האכלה וחיטוי?
"ציוד האכלה כולל: בקבוקים להאכלה, מחלק מנות, פטמות להחלפה לבקבוקים, מוצצים, בקבוקי שתייה, מחמם בקבוקים, שומר חום לבקבוקים וכשהילד גדל לא לשכוח את מאדה המזון והבלנדר שמגיעים יחד במכשיר אחד.

ציוד החיטוי כולל: מעמד לייבוש בקבוקים, סטריליזטור ומברשת לניקוי בקבוקים".
איך אומר מוטי: "אצלנו ב'תינוקידס' תמצאו את מבחר המוצרים והמותגים הגדול בעיר במחיר הטוב ביותר - בהתחייבות!"

את מוצרי 'תינוקידס' ניתן לראות באתר: TINOKINDSEILAT.CO.IL להתעדכן במבצעים
אפשר גם באתר וגם בפייסבוק, ביוטיוב ובטוויטר. (תדמית)

'תינוקידס'
כתובת:
הבורסקאי 9 א. תעשיה אילת
טל: 08-6377582
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00
שישי 09:00-14:30.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש