זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 18/1/2012 09:24 ● ערב ערב 2533
תחזית לתאריכים שבין ה – 18-25 בינואר 2012 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
שמחה וזרימה מובטחים לבני מזל זה. הקלפים של הטלאים מפנקים בכל האומר בית, לימודים ומשפחה. הבנות יקרינו יופי מיוחד וההוצאות סביב המראה וההופעה החיצונית תצדיק את האנרגיה סביבן. בני המזל יוציאו כסף לטובת כל הקשור לנסיעות או כלי רכב.

שור

-
חדשות טובות ובשורות משמחות מבטיחים הקלפים לבני מזל שור בכל הקשור לערכאות, ממסד בתי משפט או גופים ממשלתיים רבי עוצמה. זה הזמן לפעול ולהסיר ענני תהייה. התחום הזוגי מבטיח שלווה ואינטימיות במסגרת הביתית.

תאומים

-
התעוררות לשמה ותחושת חיוניות מביאה את התאומים לחוסר בטחון אופייני מפאת העומס שרק אתם יודעים לקחת על עצמכם. הקלפים מציעים לספור עד שלוש כיוון שאתם עלולים להתפרץ על האדם הלא נכון.

סרטן

-
בתחילת השבוע הקלפים של הסרטנים מתריעים מפני מטח האשמות נגדכם מהמקורבים ואתם עלולים להשיב מלחמה ולומר דברים שלא תכננתם. לקראת שני בערב תוכלו להודות על התקרית שתוביל להבנות חדשות. חוזה עבודה מומלץ כי ייחתם בימים אלה.

אריה

-
הקלפים של האריות מלמדים על ציר הכוח שבו אתם נמצאים בתקופה זו. הדברים פשוט זורמים כמו שצריך ברוב תחומי החיים. ישנו מוטיב של הולדה והיולדות כך שזהו זמן מתאים להביא לידי ביטוי את חלומותיכם.

בתולה

-
נושא העבודה מתעתע ויוצר דיסהרמוניה בחייכם. עודף אפשרויות מוביל לעיכובים בהחלטות, דבר שמקשה עליכם במיוחד את התפקוד היומיומי. הקלפים מבטיחים שתוך שבועיים דברים רבים יפתיעו לטובתכם.

מאזניים

-
אצל בני המאזניים תתכן אנרגיה מעיקה של ביקורת עצמית, תחושת קורבן וחולשה. אך לקראת חמישי הקלפים מבטיחים שיפור אנרגטי וההרמוניה שוב תשלוט בחייכם. בתחום הזוגי הרומנטי מובטחת הפתעה סוערת.

עקרב

-
בני מזל זה עלולים להחליט לנטוש וללכת מבלי להביט לאחור. הקלפים מציעים להמתין עוד כשלושה שבועות בטרם תפעלו הן בתחום הזוגי והן בנושאי העבודה. להורים שביניכם הבעיה שמציקה לכם בנוגע לילדכם תתברר כשגויה אז מוטב שתירגעו בעניין זה.

קשת

-
סופסוף הדברים מסתדרים לכם בימים אלה ושוב אתם בשליטה מלאה על הנעשה. הקלפים של הקשתים מספרים על רומן נסתר שמגיע לסיומו הצלחה בכל הקשור לזכיות והתעוררות אנרגטית. ראשית דבר מתכננים נסיעה וחופשה (איך לא!?).

גדי

-
בדיוק כאשר אתם בשיא החשש והדאגה לענייני כספים ובנקים מגיע כסף ממקור לא צפוי ופותר לכם התמודדות מאוד לא נעימה. עוד מבטיחים הקלפים תשומת לב מיוחדת אשר תגיע מההורים או מהילדים למי שיש.

דלי

-
בני מזל זה אשר מתאפיינים ביכולת מדהימה להמציא את עצמם כל מתי שצריך מחדש שוב ושוב, והפעם הקלפים מבטיחים לבנים חיזור גורלי לשמו ולדליות מובטח בתקופה זו שהן עתידות להעמיד כל נושא בחייכן בסימן של אולטימטום. או הטוב ביותר עבורכן או שאתן מוותרות.

דגים

-
זה הזמן עבור אלו שטרם הרו. מוטיב ההורות נותן את הטון בתקופה זו. עוד מלמדים הקלפים שלכם על פינוק מיוחד שבא מהתחום המשפחתי המורחב. מעבר בית בפתח הסירו חשש וצאו להרפתקה שעיכבתם זה זמן רב.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש