אבי זיקרי - לא סתם עוד מספרה

מאת: אביבה דקל ● 1/2/2012 09:39 ● ערב ערב 2535
רוצים להסתפר? יש לכם אירוע ואתם צריכים להיראות טוב במיוחד?. צריכים טיפול פנים? הציפורניים דורשות טיפול וגם פדיקור לא יזיק? - היכנסו למספרה של אבי זיקרי בקניון האדום (ליד הדואר המרכזי) ותצאו משם חדשים
אבי זיקרי - לא סתם עוד מספרה

אבי זיקרי הוא מותיקי הספרים בעיר. שלושים ואחת שנים הוא עובד כספר באילת, שמונה עשרה שנה מתוכן הוא במספרה שב'קניון האדום' - קריית הממשלה. במספרה היפהפייה הצמודה לדואר המרכזי שעוצבה על ידי אבי עצמו בצבעי לבן ושחור - הצבעים האולטימטיביים בשטח העיצוב, מקבלים טפול גברים וגם נשים, ביניהם לקוחות המלווים את אבי זיקרי מאז ימיו הראשונים כספר באילת וגם לקוחות חדשים רבים.

אסתטיקה, לא פחות חשוב


המקום המואר על ידי גופי תאורה מיוחדים בתקרה ובצידי המראות מצוחצח ונקי להפליא. אף שערה לא נשארת על הרצפה אחרי תספורת אפילו לשנייה אחת ומשטחי העבודה והכיורים כולם מבריקים מניקיון. מוסיקת רקע נעימה מציפה את המקום באמצעות מערכת סראונד בווליום הנכון בדיוק ולא מציק, ברגע שנכנסתם למספרה אתם כבר מתחילים ליהנות.
הצוות מקצועי ומיומן. לצידו של אבי עובדים במספרה אולגה ושאדי הספרים. אבי, אולגה ושאדי יספרו אתכם, יעצבו לכם תספורת מתאימה, יסלסלו, יחליקו, יצבעו, ישזרו שיער - כל מה שתרצו שיעשו לשיער שלכם - אבי זיקרי והצוות שלו יעשו לכם הכי טוב שאפשר.
בשני חדרי הטיפולים שמאחורי המספרה יטפלו בכם אלווירה ונטע.
שני חדרי הטיפולים אף הם צבועים לבן, יפים, מוארים ונקיים מאוד וגם בהם מטפלים בנשים וגם בגברים.
בחדר המניקור פדיקור שתי עמדות – אחת לפדיקור ואחת למניקור. בחדר זה תטפל בכם נטע, בעלת ותק מקצועי של מעל 18 שנים. נטע מתמחה באיפור קבוע והדגשת תווי פנים, פדיקור רפואי וקוסמטי, מניקור, בנית ציפורניים בכל השיטות, קישוטי ציפורניים, סידור גבות והסרת שפם וטיפול פארפין המרכך את כף היד או הרגל לטווח ארוך ומזין אותה בלחות. את הפדיקור תעשה לכם נטע בעמדת הפדיקור בכורסת ג'קוזי - מסאז' מפנקת שתעסה את כפות רגליכם במהלך הטפול...
נטע נותנת גם מענה לבעיות רפואיות בכף הרגל כגון: ציפורנים חודרניות, איבחון וטפול בפטריות בציפורניים, איבחון וטפול בפטריות בכף הרגל, הסרת יבלות מורכבות, הסרת עור יבש במספר שיטות, פדיקור רפואי ללקוחות עם בעיות סכרת ועוד.
בחדר הקוסמטיקה האינטימי הנפרד, שאף הוא לבן מבריק ונקי להפליא, תטפל בכם הקוסמטיקאית המנוסה אלווירה, העובדת בתחום הקוסמטיקה שנים רבות. טיפול הפנים הקוסמטי שלה כולל גם מסאג' קוסמטי לפנים לצוואר ולמחשוף. אלווירה תטפל בכם בסדרות כמו אנטי איג'ינג ותעזור לכם לטפל בפגעי אקנה ופגעי פיגמנטציה ובכל בעיה בעור הפנים שאתם סובלים ממנה.
אלוירה תשמח להעניק עיצוב גבות במתנה לכל לקוחה שתעשה טיפול פנים.
בחדר הקוסמטיקה של אלווירה מסדרים וצובעים גבות וגם מסירים בשעווה שערות מכל חלקי הגוף.
מומלץ מאד להיכנס למספרה של אבי זיקרי, לקבל טיפול פנים קוסמטי, מניקור, פדיקור וכמובן גם תספורת, צבע, שזירת שיער ועוד המון דברים טובים ולצאת מהמספרה כמו חדשים.

אז אם גם אתם רוצים להתפנק ולחדש את המראה, תנו קפיצה לאבי זיקרי, שם ידאגו לכם הכי טוב שרק אפשר.

אבי זיקרי
כתובת:
הקניון האדום ליד הדואר המרכזי
טלפון:
08-6375168, 08-6340447
פתוח:
ימים א'-ה' 09:00-19:00
יום שישי 09:00-15:00




טיפ חורפי מאבי זיקרי
לאחר קיץ בו נפגע השיער ממי ים, שמש וחול וחפיפות מרובות, ממליץ אבי לחפוף את השיער חפיפה טובה ולאחריה לטפל בשיער במסכת שיער טובה פעם בשבוע ולא יותר, בתנאי שתרטיבו את השיער במהלך השבוע מה שפחות. לדברי אבי, המים הם האויב מספר אחד של השיער. אצל אבי זיקרי כל לקוחה מקבלת טיפול מסיכה לשיער חינם.
טיפ חורפי מנטע
בחורף העור יבש הרבה יותר מאשר בקיץ ובמצבים מסוימים אף נוצרים בו סדקים כואבים. נטע ממליצה על טיפול פראפין. פראפין הוא נגזרת של וזלין והוא עוזר לפתור את בעיה היובש בידיים וברגליים. הטיפול מזין את עור הידיים והרגלים ומשאיר אותו רך ורווי לחות לאורך זמן. * כל לקוחה שתגיע לנטע לטיפול פדיקור תקבל ממנה במתנה טיפול פראפין לידים חינם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש