זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה – 1-8/2/12

מאת: או-מד מדיקל ● 1/2/2012 09:40 ● ערב ערב 2535
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה – 1-8/2/12

טלה

-
הקלפים של הטלאים מלמדים על יציבות. אינכם שוגים באשליות רומנטיות אלא דורשים את מעמדכם כראוי. אלו שקצה נפשם בסביבת המגורים והם מחליטים לבצע שינוי בתחום, מומלץ לכם לדחות חתימת הסכמים, כיוון שדבר חדש עשוי לצוץ בדקה האחרונה. לבנות טלה ישנה אזהרה מפני רומן לא חוקי, החרטה לא תמחק את הנעשה.

שור

-
בימים אלו אתם נמצאים כבר בסופו של מסלול אשר מוביל אתכם לשינוי המבוקש. הקלפים של השוורים מלמדים על בלבול לא אופייני וצורך עז לסגת ולשוב למקום ממנו ברחתם לא מזמן. אל תצרו התחייבות חדשה אלא אם כן יש בכוונתכם לפרוע את השטר לכך ולשלם את המחיר. יש לשים לב מפני תקלות ברכב.

תאומים

-
הרבה מאוד אנרגיה אתם מוציאים על רעיון או אולי בעיה שעלולה לצוץ. הקלפים מבטיחים כי הדברים צפויים להתנהל לשביעות רצונכם המלאה חבל לבזבז זמן ואנרגיה בכעס על חוסר טאקט או על התנהגות לא ראויה של הצד השני. הקפידו על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם, שמירה על איזון רגשי יביא שיפור בהרגשתכם ותחושה שהכוחות שבים אליכם.

סרטן

-
הקלפים הנוגעים למערכות יחסים מתריעים מפני מפח נפש ואכזבה ברמה פנימית עזה. תלמדו שהאינטואיציה העצומה שלכם לא שיקפה את ההרגשה שתעתעו בכם. יש מקום למנוחה וחיבור לציר הכוח הבלתי נדלה שבכם. שבוע לא פשוט שבו הקלפים נטרפים מאליו כל יום מחדש.

אריה

-
תלווה את הלביאות ההרגשה כי הנה ידכם על העליונה במערכת הזוגית, אך תחושה זו יכולה להיות מוקדמת מדי. תשתדלו לא להוביל את הדברים לצעד פזיז ונמהר. תנו לזרימה הטבעית להתרחש. נראה מוטיב חיובי במיוחד לכל אלו שטרם נישאו. הצעות נישואין ושותפויות פורות גם במסגרות של עבודה והסכמים עשויים להיחתם בקלות.

בתולה

-
מומלץ לכם בתקופה זו לדבר על הדברים המעיקים עליכם.
אתם הבתולות מרגישים ספק בנוגע למקום שבו אתם נמצאים בתקופה האחרונה, ישנו בלבול רב סביב פעולות שעליכם לבצע. נראה כי לפתע לא נהירה לכם דרך פעולתכם בנושא הזוגי שאפוף כעת בערפול מסורבל. הניחו לאנרגיה לחלוף מאליה והדרך תתבהר.

מאזניים

-
הרמוניה מתוך 'אמת' = אהבה, מין ותקשורת. את אלו מבטיחים הקלפים של בני מזל מאזניים. האיכות הגלומה בטבע ההרמוני שלכם מובילה את כלל היחסים בחייכם למקום חדש ומואר. שפע אפשרויות השקעה גם בהיבט הכלכלי. המוטיב השולט בבני מזל זה מבטיח הצלחה בכל פעולה, הרגשה או מעשה.

עקרב

-
הקלפים של העקרבים מבטיחים את התחושה כי שוב הינכם מולכים בהנאה על חייכם. הרגשה זו תשיב נפש ותעצים את התדר הנהנתני שהיה כה חסר לכם לאחרונה. האנרגיה בזרימה ושוב אתם ממגנטים אליכם את כולם. ישנן הפתעות נעימות במיוחד מבני הבית והמשפחה.

קשת

-
הרצון לכבוש, לטפס ולהצליח בעבודה גובר על הצורך הנואש לצאת לחופש או לנסיעה קצרה ומהנה. התמודדות בריאותית של קרוב משפחה תשאב מעט ותלחיץ בתחילה, אך לקראת סוף השבוע המתח יפסק ותשובו לעצמכם. הפתעות נעימות ובלתי צפויות מבטיחים הקלפים לאלו שיפעלו מהלב.

גדי

-
לאלו שמתמודדים עם חוזים והסכמים צפוי עיכוב שיתברר כמוצדק. שאיפתכם הרומנטית תעלה על הפרק ותעורר שוב את שאפתנותכם למרות שמדובר כרגע ברעיון בלבד, אך האנרגיה שתתעורר תהווה פתח להתחלה חדשה. הקלפים שלכם מבטיחים הזדמנות חדשה לקדם את הנושא הרגשי.

דלי

-
הקפידו על הדרך בה אתם מתקשרים עם הסובבים. אתם ממהרים להעיר ולהגיב בחריפות, כל מילה מקפיצה אתכם, אתם עם נטייה הרבה יותר ביקורתית למרות הצורך ביצירת הרמוניה ושיתוף.
רצוי שתגלו גמישות ורצון להתקרב ולתקן את היחסים. מומלץ לכם לשחרר שליטה ולהתמסר לרעיונות שדרושה להם תעוזה.

דגים

-
צפויים מפגשים עם אנשים מרתקים. משהו לא שגרתי. מוטב להיעזר בהם לקדם את המטרות שלכם וליישם רעיון שאתם עסוקים בו כבר זמן מה, אבל עכשיו יהפוך פתאום לדבר שקורם עור וגידים. אל לכם להתבלבל. תתבשמו מהתהליך. הקלפים מלמדים כי האנרגיה שלכם בשיאה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש