ענקים בממתקים 'ענק הממתק'

מאת: אביבה דקל ● 1/2/2012 09:44 ● ערב ערב 2535
הכל התחיל מתוך חזון להצליח להביא לאילת את מה שבכל הארץ מצוי זה מכבר- מאות סוגים של ממתקים שימכרו בשקל אחד בלבד. מאז נפתח 'ענק הממתק' במרכז 'סולל בונה' האילתים מצביעים ברגליים בעד וההצלחה מדברת בעד עצמה. חלום שהתגשם ועכשיו- היכונו ליום האהבה
ענקים בממתקים 'ענק הממתק'

כמעט שנתיים עברו מאז הגשימו עינב ושיר את חלומן, להביא גם לאילת מאות סוגים של ממתקים שילדים וגם הורים אוהבים, במחיר חסר תקדים של שקל אחד בלבד. להוסיף לזה בלונים ובר ממתקים, להכין זרים מתוקים, חדרי אהבה, הצעות נישואין, להציע הכל לימי הולדת ובכלל- להגשים, לרגש ולהפתיע.
ההצלחה הייתה מידית. ההיענות והפרגון מצד הקהל האילתי שהצביע ברגליים בעד נרשמו מיד.
אבל זה לא הסתיים בזה. הצורך ליצור ולחדש רק גבר וגבר וסחף אחריו את שתי הצעירות הנמרצות. בכל רגע פנוי השתיים יוצרות ומחדשות.
כשנכנסתי לחנות השתיים היו עסוקות מאוד ביצירות לקראת יום האהבה החל בתאריך
ה-14.2 תפסתי אותן בעיצומן של אריזות בקבוקי זכוכית וצנצנות מלאים בהמון מתוקים מפתים, עליהן הקדשות אישיות ואוהבות.
גם בקבוקי יין ושמפניה עם ברכות אישיות ומקוריות תמצאו כאן, קופסאות בגודל מטר עם ורדים ושוקולד, זרים מתוקים ודובים מקוריים, איזה צבעים... איזה ריחות.. הכל בשפע ובאמת במחירים זולים במיוחד.
כל אחד יכול להגיע ל'ענק הממתק' ולהרכיב במקום יצירה משלו על פי טעמו האישי ולא פחות חשוב- בזול, כי הרי כל הממתקים נמכרים כאן בשקל אחד בלבד ויש מאות סוגים, מגוון עצום ואין סוף אפשרויות.
"אנחנו לא רק מוכרות ממתקים מהמדף", הן אומרות לי ומדגימות באין ספור אריזות וסלסילות שי איך הן יוצרות מהממתקים דברים נפלאים שהכי כיף בעולם לקבל כמתנה, לעיתים על פי בקשתו של הלקוח. לכל אירוע, לכל חג - כי מה בעצם אנחנו צריכים יותר ממתוקים?

מאיפה כל הרעיונות ליצירות? אני מתעניינת והן משיבות: "זה בא בעיקר כי אנחנו עושות את מה שאנחנו הכי אוהבות ונהנות מכל רגע. את הכח להמשיך וליצור אנחנו שואבות מהלקוחות הקבועים והמפרגנים בלי סוף שעושים לנו טוב על הלב ועל הנשמה".
בעקבות הדרישה תוכנס כבר בקרוב לחנות גם מחלקה ענקית של הפתעות, פרסים ועוד מאות פריטים, גם הם ימכרו כמו כל הממתקים בשקל אחד בלבד.
מתי זה קורה? אני מתעניינת והשתיים מבטיחות נרגשות–"בקרוב מאוד!", ומוסיפות, "יהיה כייף, יהיה ענק!!! תהיה חגיגה של ממש".

מה עוד נמצא ב'ענק הממתק"'?


יש לכם אירוע?
נקשט לכם את המקום בבלוני הליום, נכין לכם דרג'ה מקורי בהתאם ל אופי האירוע, נעצב עבורכם בר מתוקים מקורי, עשיר וצבעוני.
חוגים יום הולדת? נכין עבורכם שקיות הפתעה בכל תקציב, נציע מגוון הפתעות ופרסים.
כמו כן תמצאו אצלנו איבזור מלא: זיקוקים, כתר יומולדת, דגלים, שלטים, בלונים, דפי קישוט לעוגה, בצק צבעוני, סוכריות קישוט מיוחדות ומקוריות, מאות סוגים של ממתקים ב 1- שקל בלבד, בקיצור הכל למסיבה אמיתית.
ואם בא לכם לחגוג בגדול... חדש ב'ענק הממתק'- סדנת מתוקים שתצבע לכם את המסיבה, סדנאות לקבוצות לכל הגילאים, כשבסופן כל אחד ילך הביתה עם עציץ מתוק ומיוחד...יאמי.

ומה הטיפ שלכן להצלחה?
"אה... זה קל... לעשות הכל באהבה ומהלב, לא להסתכל על אחרים כמתחרים אלא כמאתגרים, לעשות רק את מה שמאמינים בו ולהתעסק בעיקר ולא בטפל".
(תדמית).

'ענק הממתק'
אפשר לבקר אותנו בפייסבוק וחובה לבקר אותנו בחנות.
מיקום: מרכז סולל בונה (ליד הלב הרחב).
ימים ושעות פתיחה: ראשון- חמישי 10:00-20:00 שישי 10:00-14:00.
ויש גם משלוחים.
טלפון: 07-74005159.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש